Gå til innhold

-


Pingleton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om du finner den perfekte leietaker er det ikke sikkert at utleier er like keen på vedkommende og det kan vel også tenkes at man vil justere leie etter du flytter ut?

Forklar situasjonen og spør utleier om det passer om at du finner noen gode kandidater og hva de eventuelt tenker med å justere leie.

Var i lignende situasjon og jeg hadde visning av leiligheten jeg leide på vegne av utleier som hadde flyttet til annen by og jobbet offshore hvor han spurte om jeg kunne være grei å droppe snakk om pris fordi han ønsket å justere denne opp( jeg betalte under markedsleie) så jeg var selvsagt grei å sa ja

Anonymkode: 11534...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selv om du finner den perfekte leietaker er det ikke sikkert at utleier er like keen på vedkommende og det kan vel også tenkes at man vil justere leie etter du flytter ut?

Forklar situasjonen og spør utleier om det passer om at du finner noen gode kandidater og hva de eventuelt tenker med å justere leie.

Var i lignende situasjon og jeg hadde visning av leiligheten jeg leide på vegne av utleier som hadde flyttet til annen by og jobbet offshore hvor han spurte om jeg kunne være grei å droppe snakk om pris fordi han ønsket å justere denne opp( jeg betalte under markedsleie) så jeg var selvsagt grei å sa ja

Anonymkode: 11534...558

Hva svarte du de som spurte om pris da? 

Anonymkode: ae60a...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke kontrollere utleier uansett. Formuleringen er ikke viktig, det er utleiers ønske som er viktig.

«Hei igjen. Er det i orden om jeg flytter ut xx.xx.2024? De betaler jeg leie til og med denne dagen. Jeg har mulighet til å flytte inn i ny bolig som er gunstig for meg. Håper på positivt  svar. Mvh xxx»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva svarte du de som spurte om pris da? 

Anonymkode: ae60a...b58

Utrolig nok ingen som spurte. Hadde svart jeg betaler markedsleie om noen spurte.

Anonymkode: 11534...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...