Mmmwhatever Skrevet 11. mai 2024 #921 Del Skrevet 11. mai 2024 PusheenPusheen skrev (12 timer siden): Det irriterer meg grenseløst hvor naiv og dumme både Victoria og Martha var. Eller kanskje de bare var redde. For det skjønner jeg i så fall. Line er ekkel. Ingen av dem har nok funnet opp kruttet. Men jeg tror de først og fremst er redde for Line. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. mai 2024 #922 Del Skrevet 11. mai 2024 Mmmwhatever skrev (24 minutter siden): Ingen av dem har nok funnet opp kruttet. Men jeg tror de først og fremst er redde for Line. Altså; skjerp dere da; Line er vel ikke farlig! Skal hun kappe hodet av noen eller? Det er vel ikke noen drittunger, men voksne folk der inne. Hva foregår egentlig i hodet deres når dere kan lire utav dere slike dumme utsagn? De er altfor snille og liker hverandre for godt hele bunten; det er det eneste som feiler dem; Line inkludert. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 11. mai 2024 #923 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (4 minutter siden): Altså; skjerp dere da; Line er vel ikke farlig! Skal hun kappe hodet av noen eller? Det er vel ikke noen drittunger, men voksne folk der inne. Hva foregår egentlig i hodet deres når dere kan lire utav dere slike dumme utsagn? De er altfor snille og liker hverandre for godt hele bunten; det er det eneste som feiler dem; Line inkludert. Tja, hun skremte da sine kolleger inkludert sjefen sin i NRK. Voksne mennesker kan også bli psyket ut. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 11. mai 2024 #924 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (7 minutter siden): Altså; skjerp dere da; Line er vel ikke farlig! Skal hun kappe hodet av noen eller? Det er vel ikke noen drittunger, men voksne folk der inne. Hva foregår egentlig i hodet deres når dere kan lire utav dere slike dumme utsagn? De er altfor snille og liker hverandre for godt hele bunten; det er det eneste som feiler dem; Line inkludert. Har du observert atferden til de der inne? Line har også en forhistorie med å skremme kolleger. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. mai 2024 #925 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (8 minutter siden): Altså; skjerp dere da; Line er vel ikke farlig! Skal hun kappe hodet av noen eller? Det er vel ikke noen drittunger, men voksne folk der inne. Hva foregår egentlig i hodet deres når dere kan lire utav dere slike dumme utsagn? De er altfor snille og liker hverandre for godt hele bunten; det er det eneste som feiler dem; Line inkludert. Er ikke lett for alle å se en manipulator for det de er, så du er unnskyldt. Men det lyser altså lang vei. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. mai 2024 #926 Del Skrevet 11. mai 2024 PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Er ikke lett for alle å se en manipulator for det de er, så du er unnskyldt. Men det lyser altså lang vei. Det er et spill som går ut på å vinne over de andre... Mmmwhatever skrev (3 minutter siden): Har du observert atferden til de der inne? Line har også en forhistorie med å skremme kolleger. Ja, så har hun jo ikke akkurat hatt politiet på nakken da..., så så veldig skremmende var hun nok ikke dengang heller og det var nå tross alt hun som gikk til sak. Da får man motstand fra mange hold. Hele den gjengen er gode venner også i dag, men du skal vel påstå at de ikke tør noe annet du da.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 11. mai 2024 #927 Del Skrevet 11. mai 2024 (endret) Lawyam skrev (11 minutter siden): Det er et spill som går ut på å vinne over de andre... Ja, så har hun jo ikke akkurat hatt politiet på nakken da..., så så veldig skremmende var hun nok ikke dengang heller og det var nå tross alt hun som gikk til sak. Da får man motstand fra mange hold. Hele den gjengen er gode venner også i dag, men du skal vel påstå at de ikke tør noe annet du da.. Hø? Politiet? Hva mener du? At en person ikke kan være kjip mot andre, skremmende eller ubehagelig å ha med å gjøre... fordi hva da... vedkommende ikke blir/er/ble "tatt" av politiet? Endret 11. mai 2024 av dårligbrukernavn 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. mai 2024 #928 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (10 minutter siden): Det er et spill som går ut på å vinne over de andre... Ja, så har hun jo ikke akkurat hatt politiet på nakken da..., så så veldig skremmende var hun nok ikke dengang heller og det var nå tross alt hun som gikk til sak. Da får man motstand fra mange hold. Hele den gjengen er gode venner også i dag, men du skal vel påstå at de ikke tør noe annet du da.. Det er et spill ja, men samtlige andre klarer jo å oppføre seg. Line er uredelig, utnytter og manipulerer andre for å få vilja si, og gjør de ikke som hun sier, kommer hersketeknikkene frem. Om ikke annet er hun en usportslig spiller og sånne er slitsomme å forholde seg til. Derfor går andre på tå rundt henne, og da får hun vilja si nettopp igjennom manipulasjon. Ubehagelig energi rundt hele dama. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. mai 2024 #929 Del Skrevet 11. mai 2024 dårligbrukernavn skrev (1 minutt siden): Hø? Politiet? Hva mener du? At en person ikke kan være kjip mot andre, skremmende eller ubehagelig å ha med å gjøre... fordi hva da... vedkommende ikke blir/er/ble "tatt" av politiet? Joda, folk kan oppføre seg kjipt mot andre, spesielt om de sitter gjemt bak et tastatur..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. mai 2024 #930 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (1 minutt siden): Joda, folk kan oppføre seg kjipt mot andre, spesielt om de sitter gjemt bak et tastatur..... Eller i Lines tilfelle - rett oppi trynet på de andre og foran kamera. Usjarmerende opplegg. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. mai 2024 #931 Del Skrevet 11. mai 2024 PusheenPusheen skrev (1 minutt siden): Det er et spill ja, men samtlige andre klarer jo å oppføre seg. Line er uredelig, utnytter og manipulerer andre for å få vilja si, og gjør de ikke som hun sier, kommer hersketeknikkene frem. Om ikke annet er hun en usportslig spiller og sånne er slitsomme å forholde seg til. Derfor går andre på tå rundt henne, og da får hun vilja si nettopp igjennom manipulasjon. Ubehagelig energi rundt hele dama. Kjempeusportslig.... Slik hun har punget ut for laget sitt og vært ærlig mot dem hele veien. Jeg ser ingen balettdansere der inne, jeg ser respekt for hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. mai 2024 #932 Del Skrevet 11. mai 2024 (endret) Lawyam skrev (2 minutter siden): Kjempeusportslig.... Slik hun har punget ut for laget sitt og vært ærlig mot dem hele veien. Jeg ser ingen balettdansere der inne, jeg ser respekt for hverandre. Ærlig har hun jo ikke vært hele veien. Hun løy om pengene hun fikk, men sa det til slutt fordi det kunne bite henne i rævva hvis de fant det ut. Da hadde hun ikke ærlige intensjoner, men sa det kun for å redde sitt egen skinn. Altså KUN for egen vinning fordi hun var avhengig av brødhodene som tydeligvis gjorde alt for å holde henne fornøyd. Endret 11. mai 2024 av PusheenPusheen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. mai 2024 #933 Del Skrevet 11. mai 2024 PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Ærlig har hun jo ikke vært hele veien. Hun løy om pengene hun fikk, men sa det til slutt fordi det kunne bite henne i rævva hvis de fant det ut. Da hadde hun ikke ærlige intensjoner, men reddet sitt egen skinn. Altså KUN for egen vinning fordi hun var avhengig av brødhodene som tydeligvis gjorde alt for å holde henne fornøyd. Det ER et spill..., men hobbypsykologer burde vel kanskje holdt seg til barnetv om det blir for sterkt for dem. Håper de setter opp aldersgrensen til neste år... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 11. mai 2024 #934 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (12 minutter siden): Joda, folk kan oppføre seg kjipt mot andre, spesielt om de sitter gjemt bak et tastatur..... Hæ? Var den ment mot meg? Jeg har ikke vært kjip mot noen vel? :s 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. mai 2024 #935 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (1 minutt siden): Det ER et spill..., men hobbypsykologer burde vel kanskje holdt seg til barnetv om det blir for sterkt for dem. Håper de setter opp aldersgrensen til neste år... Jeg tror heller at de som ikke evner å lese mennesker skal la vær å hakke på andres meninger og oppfatninger. Du leste saken om henne i NRK? Er alt det oppspinn? Også når de samme tendensene kommer til syne i Spillet? Tar vi alle helt feil? Eller er du litt blind for det som er rett foran deg på tv-skjermen og det vi ellers leser om henne og nrk-saken? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 11. mai 2024 #936 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (16 minutter siden): Det ER et spill..., men hobbypsykologer burde vel kanskje holdt seg til barnetv om det blir for sterkt for dem. Håper de setter opp aldersgrensen til neste år... Og min pappa er sterkere enn din pappa, sånn for å falle ned på ditt nivå! Er vel du som er den barnslige her som ikke kan argumentere uten å hakke på og nedgradere dine motdebattanter. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. mai 2024 #937 Del Skrevet 11. mai 2024 K_mb skrev (1 minutt siden): Og min pappa er sterkere enn din pappa, sånn for å falle ned på ditt nivå! Er vel du som er den barnslige her som ikke kan argumentere uten å hakke på og nedgradere dine motdebattanter. Ja, stakkar dere som samler dere for å drite ut et menneske som dere har sett litt på i et tv-program. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 11. mai 2024 #938 Del Skrevet 11. mai 2024 Lawyam skrev (Akkurat nå): Ja, stakkar dere som samler dere for å drite ut et menneske som dere har sett litt på i et tv-program. Ingen av oss står til ansvar for adferden til deltagere ei heller hvordan deltagere fremstilles. Hva tenker du da om presseoppslagene angående konflikten hun hadde med NRK, hvorpå flere kolleger stod frem om hvor negativt adferden hennes påvirket de? Utdriting det også? Og det er da ikke kun Line som har fått kritikk i Spillet. Du må gjerne mene noe annet, men angrepene dine på motdebattanter som mener noe annet enn deg er barnslig og usaklig. Husk det er bare et SPILL, og ingen grunn til å drite deg selv ut med usakligheter mot de som ikke er enig med deg! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 11. mai 2024 #939 Del Skrevet 11. mai 2024 Jeg syns noen av kommentarene her inne om Line er mye verre enn hva Line sier og gjør inne på Spillet. Jeg kan skjønne hvor de negative følelsene om Line kommer fra, men om man tenker tilbake på hva hun har gjort så har hun vært lojal mot sine hele veien, og bortsett fra det med pengene har hun vært dønn ærlig. Hun er direkte i måten hun snakker på, og for mange virker nok dette frekt. Jeg håper dere som kritiserer Line så innmari her inne hadde gjort det samme om det var en mann som var som Line. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FaktabasertTroll Skrevet 11. mai 2024 #940 Del Skrevet 11. mai 2024 Spill eller skuespill ? For min del droppet jeg å se etter en stund fordi det føltes som at ting ikke var (mye) naturlig spill men at folk fikk beskjed om hva de skulle gjøre (veldig ofte) for at det skulle bli mest mulig "god TV", føltes mer som skuespill, enn spill, for meg Umulig for meg å vite hva som faktisk har foregått bak kulissene selvsagt, og virker som folk flest har følt at dette var et spill/dokumentar, så spiller vel ingen rolle sånn sett. Bra at dere likte dokumentaren/spillet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå