K_mb Skrevet 10. april 2024 #421 Del Skrevet 10. april 2024 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er provoserende. Konseptet heter "Spillet", og å lyve er en del av gamet. Det blir som å bli provosert over en pokerspiller som driver med bløffing. Så er det selvsagt en ulempe for ham at han ikke vet at kjellerlaget vet at han lyver, så får vi se hvordan det utspiller seg. Om alle hadde vært som kjellerlaget (Ida unntatt), så hadde dette blitt dørgende kjedelig. Danby, Ida, Line og Vidar er i hovedsak de som gjør dette severdig. Vidar var kjedelig i starten, men har kommet seg betraktelig. Ida er mer irriterende enn underholdende. Danby er underholdende. Morsomt når han ble helt desp etter å ha glemt å kjøpe stemmer. Gjemmer seg og huker tak i Henrik som er på vei til stemmerommet 😅 Line er en ok spiller, selv om hun også blir lurt av Danby uten å skjønne det selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #422 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (1 time siden): Ja, fikk med meg at han løy for Steffen og Co. (Herman også) men det er jo kjellerlaget. De utstemte. Det må nå være lov. De stemmer på han uansett løgn eller ikke, så hva de stemmer er jo forutsigbart. Tror bare ikke det at han lyver for DEM påvirker Overlagets inntrykk av ham. Neida, det er ingen der som er idioter. Nei. Men de på oppelaget vet jo ikke helt hva danby egentlig driver med. Selv om enkelte har bemerket seg det iht noen stemmerunder. Så de oppe vet jo ikke at danbys alianser ikke betyr en dritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #423 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (24 minutter siden): Ja, det har han, men selv om det er prov når noen står og lyver deg oppi trynet, så vet han jo ikke at de vet, og han prøver jo bare å redde seg selv. Men som jeg har nevnt; det at Kjellerlaget er pissed og vil ha ham ut det får han ikke forandret på uansett, vi vet at de vil ha ham ut også selv om han ikke hadde løyet. Det jeg nekter å tro er altså at Overlaget skal bry seg nevneverdig om han stemmer på noen av kjellerlaget - eller lyver kjellerlaget oppi trynet. Det er ikke den siden han er på uansett! Og en fordel er det for han; at ingen kan mistenke ham for å stå i ledtok med kjellerfolka Han er på deres lag og kjempet for de. Verre er situasjonen til Ida som løper frem og tilbake, når Kjellerlaget får vite det, om ingen andre sier det, så kommer da Danby til å si det, da vil de i kjelleren tilte. Det kan redde Danby. Hans sterkeste kort er Idas løping frem og tilbake . Samme hva som skjer; neglebiting. Og egentlig; nå har jeg blitt overrasket hver episode, spenningen er ikke til å holde ut; så regner jo med at hverken du eller meg har 'spoilet' neste episoder oisann; Nå trodde jeg visst at det var hun jeg hadde forrige 'uenighet' med jeg svarte..så det ble litt rart. Ingen på oppelaget kan stole på danby. Han hadde ikke helt kontroll på hvem stemmene gikk til heller å forrige runde. Han prøvde jo å få ut line. Også ble det henrik. Men han måtte jo lure line til å stemme en ekstra for seg. Så det ikke ble likt. Fir det ville jo blitt dumt for han og resten av laget om alle pengene gikk ut og det ble ny runde. For da hadde jo danby ligget dårlig an iht at han antar at alle på kjellerlaget har stemt på han. Da hadde kjellerlaget klart det. For å overbevise overetasjen om å bruke mer penger på en stemmerunde til. Det hadde jo ikke gått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. april 2024 #424 Del Skrevet 10. april 2024 Krokenguri skrev (5 minutter siden): Nei. Men de på oppelaget vet jo ikke helt hva danby egentlig driver med. Selv om enkelte har bemerket seg det iht noen stemmerunder. Så de oppe vet jo ikke at danbys alianser ikke betyr en dritt Bare at han ikke er alene om å skifte over, si en ting til noen, stemme noe annet. Det er ikke en Danby ting. Herman f.eks gjorde det samme. Gikk mot Martine i siste liten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #425 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (4 minutter siden): Bare at han ikke er alene om å skifte over, si en ting til noen, stemme noe annet. Det er ikke en Danby ting. Herman f.eks gjorde det samme. Gikk mot Martine i siste liten. Ja alle gjør jo det. Men han er den de alle minst kan stole på. Litt forskjell på å ha en avtale med noen andre. Også kommer danby å prøver seg. Og man velger å opprettholde første avtale. Det er noe annet. Å si nei. Jeg har en annen avtale er jo dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. april 2024 #426 Del Skrevet 10. april 2024 Krokenguri skrev (3 minutter siden): Ingen på oppelaget kan stole på danby. Han hadde ikke helt kontroll på hvem stemmene gikk til heller å forrige runde. Han prøvde jo å få ut line. Også ble det henrik. Men han måtte jo lure line til å stemme en ekstra for seg. Så det ikke ble likt. Fir det ville jo blitt dumt for han og resten av laget om alle pengene gikk ut og det ble ny runde. For da hadde jo danby ligget dårlig an iht at han antar at alle på kjellerlaget har stemt på han. Da hadde kjellerlaget klart det. For å overbevise overetasjen om å bruke mer penger på en stemmerunde til. Det hadde jo ikke gått Ja, på Henrik De stemte ikke Henrik ut pga at de nødvendigvis ville ha ham ut, men fordi han ville det og det ikke var viktig å bli. Det utnyttet selvfølgelig Danby og sørget for at Line stemte ekstra på Henrik for å dekke opp nok stemmer. Til og med Martha stilte opp på den. De hadde ikke klart å overbevise like mange til å ta Line så Henriks øreverk kom beleilig. Nå spørs det jo om KL vinner og om de betaler ekstrastemmer, eller om de bare satser på at opplysningene skal få OL til å stemme på Danby bare.... Tror de har overvurdert viktigheten av at de har hatt stemmene å gå ut fra. 'Jeg vet hva du har stemt'... Ja, det vet jeg også, så det er bra at jeg nå vet at det er meg du går etter og ikke trodde jeg var trygg. Nå vet vi planen dere har og rekkefølge..'.Hadde vært bedre å ikke si noe for KL', tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkadiJegeren Skrevet 10. april 2024 #427 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (1 time siden): Ja, på Henrik De stemte ikke Henrik ut pga at de nødvendigvis ville ha ham ut, men fordi han ville det og det ikke var viktig å bli. Det utnyttet selvfølgelig Danby og sørget for at Line stemte ekstra på Henrik for å dekke opp nok stemmer. Til og med Martha stilte opp på den. De hadde ikke klart å overbevise like mange til å ta Line så Henriks øreverk kom beleilig. Nå spørs det jo om KL vinner og om de betaler ekstrastemmer, eller om de bare satser på at opplysningene skal få OL til å stemme på Danby bare.... Tror de har overvurdert viktigheten av at de har hatt stemmene å gå ut fra. 'Jeg vet hva du har stemt'... Ja, det vet jeg også, så det er bra at jeg nå vet at det er meg du går etter og ikke trodde jeg var trygg. Nå vet vi planen dere har og rekkefølge..'.Hadde vært bedre å ikke si noe for KL', tror jeg Tror jeg også. Tipper overlaget mobiliserer seg mye mer mot kjellerlaget, og Erik Thorsvedt er nestemann OL vil ha ut om ikke Ida fortsatt er første pri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #428 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (1 time siden): Ja, på Henrik De stemte ikke Henrik ut pga at de nødvendigvis ville ha ham ut, men fordi han ville det og det ikke var viktig å bli. Det utnyttet selvfølgelig Danby og sørget for at Line stemte ekstra på Henrik for å dekke opp nok stemmer. Til og med Martha stilte opp på den. De hadde ikke klart å overbevise like mange til å ta Line så Henriks øreverk kom beleilig. Nå spørs det jo om KL vinner og om de betaler ekstrastemmer, eller om de bare satser på at opplysningene skal få OL til å stemme på Danby bare.... Tror de har overvurdert viktigheten av at de har hatt stemmene å gå ut fra. 'Jeg vet hva du har stemt'... Ja, det vet jeg også, så det er bra at jeg nå vet at det er meg du går etter og ikke trodde jeg var trygg. Nå vet vi planen dere har og rekkefølge..'.Hadde vært bedre å ikke si noe for KL', tror jeg Tror det er lurt si det nå. Fordi han høster mye ufortjent sympati fra eget lag nå. Siden de ikke skjønner hvorfor de er ute etter akkurat han. Og med det har begynt å så div rundt alle medlemmene i kjellerlaget. Som ikke er riktige. Da er det helt greit å ta brodden av det nå, før det blir mer kluss. Å vente lengre kan bety at toppetasjen ikke kommer til å tro på det. For hvorfor skulle de la ting gå alt for langt om å si noe Å si det, vil jo snu det meste på hodet. Spm er jo om de sier alt om stemmesedlene som også angår de andre også. Eller om de bare sier litt. Tror det er lurt de sier litt og iht det som angår enkelte i kjelleren og ikke sier noe om stemmer som er gitt iht topplaget. Men veldig lurt at de sier danby har stemt på viktoria. Det kan vippe henne over på deres sin side. Når jeg nå skriver får jeg enda mer følsen av hvor sykt spill dette er. De akal være et lag men også hele tiden vurdere når det er lurt å være lojal og ikke mot de på laget sitt. Blir som viktoria sier hun nesten håpet på at hennes lag ikke skulle vinne, slik at det kanskje gikk ut en person hun vet er etter henne senere. Et rettferdig spill ville jo være om kun vinnerlaget kan stemme ut noen. Men her må de velge en blandt sine egne for å beskytte seg og de de evt stoler mest på. Haff, får litt vondt av de alle sammen. Det er jo en syk psykisk påkjenning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #429 Del Skrevet 10. april 2024 SkadiJegeren skrev (2 minutter siden): Tror jeg også. Tipper overlaget mobiliserer seg mye mer mot kjellerlaget, og Erik Thorsvedt er nestemann OL vil ha ut om ikke Ida fortsatt er første pri. Ida er nok lur å ha for dem. Pga lekkasjer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #430 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (1 time siden): Ja, på Henrik De stemte ikke Henrik ut pga at de nødvendigvis ville ha ham ut, men fordi han ville det og det ikke var viktig å bli. Det utnyttet selvfølgelig Danby og sørget for at Line stemte ekstra på Henrik for å dekke opp nok stemmer. Til og med Martha stilte opp på den. De hadde ikke klart å overbevise like mange til å ta Line så Henriks øreverk kom beleilig. Nå spørs det jo om KL vinner og om de betaler ekstrastemmer, eller om de bare satser på at opplysningene skal få OL til å stemme på Danby bare.... Tror de har overvurdert viktigheten av at de har hatt stemmene å gå ut fra. 'Jeg vet hva du har stemt'... Ja, det vet jeg også, så det er bra at jeg nå vet at det er meg du går etter og ikke trodde jeg var trygg. Nå vet vi planen dere har og rekkefølge..'.Hadde vært bedre å ikke si noe for KL', tror jeg Hvis det bare hadde vært henrik. Så hadde de ikke behøvd å lage så mange ekstra stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. april 2024 #431 Del Skrevet 10. april 2024 SkadiJegeren skrev (28 minutter siden): Tror jeg også. Tipper overlaget mobiliserer seg mye mer mot kjellerlaget, og Erik Thorsvedt er nestemann OL vil ha ut om ikke Ida fortsatt er første pri. De kan kanskje få presset frem en avtale med Ida? Hun er vel lite interessert i å bli stemt ut, som hun jo må regne med å bli hvis KL får vite at hun løper rundt med informasjon til OL? Eller bare fortelle det, slik at KL forstår de må kvitte seg med henne fortere enn svint. Hun er jo en forræder for KL. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. april 2024 #432 Del Skrevet 10. april 2024 Krokenguri skrev (39 minutter siden): Tror det er lurt si det nå. Fordi han høster mye ufortjent sympati fra eget lag nå. Siden de ikke skjønner hvorfor de er ute etter akkurat han. Og med det har begynt å så div rundt alle medlemmene i kjellerlaget. Som ikke er riktige. Behøver de å skjønne at KL samler seg om en person? De vet jo at D er en dyktig spiller og at KL vet det. De kommer til å føle seg avkledd alle sammen når opplysningen kommer ut og bli mer redd for seg selv. Hvordan vi enn regner på det, D er på deres lag og noen flere enn han har stemt på de utslåtte. Til og med kjøpt ekstra stemmer. D er ikke den som har brukt så mye penger på slikt, han har ikke hatt penger. De vil føle seg truet av KLs viten om det, så redselen for at de er utsatt blir større enn evt redsel for en som er på deres eget lag og som IKKE har angrepet seg. Jeg tror informsjonen skaper en sjokkeffekt først, men så slipper de jo å lure på hvordan KL tenker lenger - og det er jo uvurderlig informasjon. Jo mer man vet, jo lettere er det å motstå angrep. Hva OL planlegger og hvem de ser på som en trussel vet ikke KL. Anette føler seg kanskje trygg fordi hun har grått litt, Erik føler seg utsatt fordi han føler seg så smart og Herman føler at han er utsatt fordi han er så usikker. Ida kan tro hun har venner i OL. OL er ikke så lett å psyke ned som KL som allerede har fått smake på å bli utstemt. De lever jo helst etter Martines råd fremdeles og Martine er ikke der nå. Krokenguri skrev (39 minutter siden): Da er det helt greit å ta brodden av det nå, før det blir mer kluss. Å vente lengre kan bety at toppetasjen ikke kommer til å tro på det. For hvorfor skulle de la ting gå alt for langt om å si noe Å si det, vil jo snu det meste på hodet. Spm er jo om de sier alt om stemmesedlene som også angår de andre også. Eller om de bare sier litt. Så du tror at de sier at de kun så D sine stemmesedler? Hvorfor skulle produksjonen bare avsløre bare hans? Så dumme er de ikke. Uansett; de som stemte vet hvem de stemte på, DET er ikke nytt for DEM. Det nye er bare at KL har fått vite. Krokenguri skrev (39 minutter siden): Tror det er lurt de sier litt og iht det som angår enkelte i kjelleren og ikke sier noe om stemmer som er gitt iht topplaget. Men veldig lurt at de sier danby har stemt på viktoria. Det kan vippe henne over på deres sin side. Nå som Victoria får vite at de vet hvem hun stemte på bør hun også forstå at de heller ikke stoler på henne. Hun sa hun vurderte å gå over dit, men hvis hun gjør det etter at de vet hvordan hun har stemt - og kjøpt ekstrastemmer til den store gullmedalje da tar hun jammen meg risker. Krokenguri skrev (39 minutter siden): Når jeg nå skriver får jeg enda mer følsen av hvor sykt spill dette er. De akal være et lag men også hele tiden vurdere når det er lurt å være lojal og ikke mot de på laget sitt. De kan kun stole på seg selv, og velge å ta sjansen på å stole litt mer på andre (men ikke blindt). Den blindtrua har jo KL, fordi de slapp å gå mot hverandre i kjelleren og tror (inntil videre) på luft, kjærlighet, felles skjebne, felles trøst og samhold. Naivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. april 2024 #433 Del Skrevet 10. april 2024 (endret) Krokenguri skrev (1 time siden): Hvis det bare hadde vært henrik. Så hadde de ikke behøvd å lage så mange ekstra stemmer. De visste jo ikke om KL kjøpte stemmer eller hvor mange, så noen ekstra stemmer måtte til for å sikre kontrollen over hvem som skulle stemmes ut. Når KL trodde i sin naivitet de skulle klare det uten å punge ut, mens OL har forstått at man kan kjøpe stemmer for å få det som man vil, så kunne vel ikke OL trodd i sin villeste fantasi at KL ikke kjøpte stemmer når de endelig fikk seg noen kroner. Nå sier jo Erik at han ikke forsto hvorfor de brukte så mye penger da, men OL har nå, selv om noen har brukt endel mer enn andre, fortsatt mer å gå på og handle for enn KL. Mens de var i kjelleren tjente de oppe penger, de tjente 20000 hver dagen før de tapte, og hadde ikke tom konto før det, så jeg vet ikke helt hvordan han tenker. Endret 10. april 2024 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #434 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (15 minutter siden): Behøver de å skjønne at KL samler seg om en person? De vet jo at D er en dyktig spiller og at KL vet det. De kommer til å føle seg avkledd alle sammen når opplysningen kommer ut og bli mer redd for seg selv. Hvordan vi enn regner på det, D er på deres lag og noen flere enn han har stemt på de utslåtte. Til og med kjøpt ekstra stemmer. D er ikke den som har brukt så mye penger på slikt, han har ikke hatt penger. De vil føle seg truet av KLs viten om det, så redselen for at de er utsatt blir større enn evt redsel for en som er på deres eget lag og som IKKE har angrepet seg. Jeg tror informsjonen skaper en sjokkeffekt først, men så slipper de jo å lure på hvordan KL tenker lenger - og det er jo uvurderlig informasjon. Jo mer man vet, jo lettere er det å motstå angrep. Hva OL planlegger og hvem de ser på som en trussel vet ikke KL. Anette føler seg kanskje trygg fordi hun har grått litt, Erik føler seg utsatt fordi han føler seg så smart og Herman føler at han er utsatt fordi han er så usikker. Ida kan tro hun har venner i OL. OL er ikke så lett å psyke ned som KL som allerede har fått smake på å bli utstemt. De lever jo helst etter Martines råd fremdeles og Martine er ikke der nå. Så du tror at de sier at de kun så D sine stemmesedler? Hvorfor skulle produksjonen bare avsløre bare hans? Så dumme er de ikke. Uansett; de som stemte vet hvem de stemte på, DET er ikke nytt for DEM. Det nye er bare at KL har fått vite. Nå som Victoria får vite at de vet hvem hun stemte på bør hun også forstå at de heller ikke stoler på henne. Hun sa hun vurderte å gå over dit, men hvis hun gjør det etter at de vet hvordan hun har stemt - og kjøpt ekstrastemmer til den store gullmedalje da tar hun jammen meg risker. De kan kun stole på seg selv, og velge å ta sjansen på å stole litt mer på andre (men ikke blindt). Den blindtrua har jo KL, fordi de slapp å gå mot hverandre i kjelleren og tror (inntil videre) på luft, kjærlighet, felles skjebne, felles trøst og samhold. Naivt. 1. Det kan selvsagt være skummelt å dele. Men vet ikke helt om bedre tid for det enn nå. Iht slik danby spiller spillet nå. Så jeg tror det er lurt nå ja. 2. Tror nok ikke anette føler seg trygg . Jeg tror hun bare håper å kunne bli med å stemme danby ut. Hun ligger nok tynt an iht han om oppelaget vinner lagkonkurransen. Og ikke sier noe om stemmesedlene. 3. Jeg tror de sier at de har sett alle. Men at de kommer til å si at det var han som har stemt på alle ned i kjelleren. Men ikke si hvem andre som har stemt på hvem. Det ville isåfall ikke være så lurt. Resten bør være noe de kan bruke senere, isåfall. 4 tror ikke viktoria er i stor fare for kjellerlaget ennå. Og hun kan fint snu de til sin fordel. Litt ubevisst har hun jo allerede fått litt til det. 5. Spennende å se hvordan kjellerlaget slår sprekker. Så lenge de vinner lagkonkurransen så står de nok sterkt. Tror evnt ida står svakest i gruppa der nå. Da hun viser at hun tviler litt for mye på planen. 6. Gøy å diskutere med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #435 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (9 minutter siden): De visste jo ikke om KL kjøpte stemmer eller hvor mange, så noen ekstra stemmer måtte til for å sikre kontrollen over hvem som skulle stemmes ut. Når KL trodde i sin naivitet de skulle klare det uten å punge ut, mens OL har forstått at man kan kjøpe stemmer for å få det som man vil, så kunne vel ikke OL trodd i sin villeste fantasi at KL ikke kjøpte stemmer når de endelig fikk seg noen kroner. Nå sier jo Erik at han ikke forsto hvorfor de brukte så mye penger da, men OL har nå, selv om noen har brukt endel mer enn andre, fortsatt mer å gå på og handle for enn KL. Mens de var i kjelleren tjente de oppe penger, de tjente 20000 hver dagen før de tapte, og hadde ikke tom konto før det, så jeg vet ikke helt hvordan han tenker. Men det ble kjøpt 6 stemmer. Så det er jo litt mye. Så der gikk jo de på et stort tap totalt. Tror ikke noe på at danby glemte å gi ekstra stemme. Da hadde han jo blitt blakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. april 2024 #436 Del Skrevet 10. april 2024 Krokenguri skrev (29 minutter siden): Men det ble kjøpt 6 stemmer. Så det er jo litt mye. Så der gikk jo de på et stort tap totalt. Tror ikke noe på at danby glemte å gi ekstra stemme. Da hadde han jo blitt blakk. Vet du, jeg tror ikke et ord på at han glemte det jeg heller. Mye bedre løsning å få noen andre å punge ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. april 2024 #437 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (18 minutter siden): Vet du, jeg tror ikke et ord på at han glemte det jeg heller. Mye bedre løsning å få noen andre å punge ut Tror faktisk han glemte det. Var såpass stressa, og visste han hang i en syltynn tråd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #438 Del Skrevet 10. april 2024 Lawyam skrev (19 minutter siden): Vet du, jeg tror ikke et ord på at han glemte det jeg heller. Mye bedre løsning å få noen andre å punge ut Ja drit smart. Også settingen han satte opp for henne. Med det stresset der. Gikk hun på limpinnen uten å rekke å tenke igjennom det. Hun hadde nok ikke gjort det om han spurte før. Luring han😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. april 2024 #439 Del Skrevet 10. april 2024 Variert skydekke skrev (20 timer siden): Jeg har ikke kommentert Idas måte å oppføre seg på, men jeg tenkte jo helt klart mitt om at hun måtte ha nettopp den diagnosen hun er åpen om her: https://www.tv2.no/underholdning/ida-elise-broch-roper-diagnoser/16597863/?fbclid=IwAR1xbOKVd0l0_oJtrAbRA1WREUCWI61O3EQud3UoblOtB9x2C6CZeNpB4Os Det forklarer egentlig alt om hvorfor hun oppfører seg som hun gjør. Det forklarer absolutt ikke alt. Blir så lei.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 10. april 2024 #440 Del Skrevet 10. april 2024 Irja skrev (5 timer siden): Det forklarer absolutt ikke alt. Blir så lei.. Nei,men det forklarer hvorfor det ble som det ble for henne. For meg var jeg ganske sikker på det etter episide 2 at hun hadde adhd. Tenkre også, lurer på om hun er klar over det selv. Lettere å se når du vet hva du ser. Det veklser jo mellom hodet og hjertet. Tankespinn i hundre og helvete. Det var jo så mye at det syntes tykt utenpå. Klart det påvirket hennes avgjørelser. Noe pga klar tanke og noe på imuls. Når hun sliter med å orientere seg , går hun av og til etter magefølsen. Den er også ofte sterk med adhd. Og det er ofte fordi man har lagt merke til ting men ikke har et klart ig bevisst bilde på det. Bla hun har av og til ombestemt seg i stemmerommet. Og der får hun tenkt, noe som kan være vanskelig med så mye folk og mye som skjer. Og stadig ny info som sier at noe annet kanskje er lurere, enn man først hadde teknkt. Det koker jo i huet hennes til tider. Er ikke bare en fakte at hun holder på hodet sitt. Og er stri i blikket . Huet er på overload, så det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå