Bombasi Skrevet 31. mai 2024 #161 Del Skrevet 31. mai 2024 Lavrans er rågod. Han kommer til å vinne. Kan ikke skjønne annet. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 31. mai 2024 #162 Del Skrevet 31. mai 2024 Lavrans er som skapt for rampelyset, og kommer til å få en karriere uavhengig om han vinner dette eller ei. Tre stemmer til Lavrans nå, lykke til ⭐️⭐️⭐️ 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 31. mai 2024 #163 Del Skrevet 31. mai 2024 Stjertmeis skrev (11 minutter siden): Inger Lise enmr en kanonbra coverartist, men ingen artist. Ho har null særpreg. Klarer ikke se for meg ho som en artist etter en finale. Lavrans er en vinner uansett, for han kommer vi til å høre fra på et eller anna vis. Inger Lise er allerede en etablert artist i Stavanger. Hun var også med i x-factor 2009 med gruppa x-factor. De fikk en 2 plass. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 31. mai 2024 #164 Del Skrevet 31. mai 2024 (endret) Jøss. Inger Lise vinner The Voice. Wow. Hun er en meget god vokalist, men Lavrans er en artist i forhold. Var sikker på at Lavrans kom til å vinne. Jaja. Lavrans er vel en vinner han også. Vi kommer til å høre mye fra han framover. Endret 31. mai 2024 av Bombasi 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 31. mai 2024 #165 Del Skrevet 31. mai 2024 tussi84 skrev (1 minutt siden): Inger Lise er allerede en etablert artist i Stavanger. Hun var også med i x-factor 2009 med gruppa x-factor. De fikk en 2 plass. Det endrer likevel ikke det faktum at ho ikke har særpreg. At ho er kjent på hjemplassen er vel ikke så overraskende hvis ho allerede har deltatt i andre lignende konkurranser. Uten å få noen nevneverdig karriere. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 31. mai 2024 #166 Del Skrevet 31. mai 2024 (endret) Eneste "taperen" her er Universal Music som må gi platekontrakt til en coverartist der karrieren sikkert begrenses til bryllupssanger og eventer. Lavrans får jo naturligvis platekontrakt han også. I tillegg til all den verdifulle PR-en. Inger Lise er glemt på mandag. Endret 31. mai 2024 av Stjertmeis 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medicus Skrevet 31. mai 2024 #167 Del Skrevet 31. mai 2024 Lavrans er så lett å gjennomskue. Han er ikke ekte eller genuin, men har laget seg et image som tydeligvis mange kjøper. Alle de andre i finalen er seg selv, er ekte. Inger Lise har helt klart den beste stemmen, hun har særpreg og er skolert. Lavrans har ingen teknikk og heller ikke en spesiell stemme. Bare legg merke til hvor mye staffasje med kostyme og sceneshow Lavrans trenger for å i det hele tatt gjøre inntrykk. Uten det ville han falt helt gjennom, han må kompensere for manglende vokal prestasjon. Ja, han har blitt *litt* flinkere i løpet av sesongen. Men jeg forstår virkelig ikke hva han gjør i en sangkonkurranse på dette nivået. Men, men - verden vil bedras. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2024 #168 Del Skrevet 31. mai 2024 Stjertmeis skrev (14 minutter siden): Eneste "taperen" her er Universal Music som må gi platekontrakt til en coverartist der karrieren sikkert begrenses til bryllupssanger og eventer. Lavrans får jo naturligvis platekontrakt han også. I tillegg til all den verdifulle PR-en. Inger Lise er glemt på mandag. Tipper også han vil klare seg fint og kan lage plate i litt mer fred og med mer tid enn vinneren sikkert. Vi hører jo ikke så mye til vinnerne.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. mai 2024 #169 Del Skrevet 31. mai 2024 For meg er han uansett vinneren. Det er HAM som kommer til å tjene mest på denne deltakelsen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 31. mai 2024 #170 Del Skrevet 31. mai 2024 Vokalmessig er Inger Lise best, men til tider er låtvalgene noe ensformig og kjedelig. Hun er nok populær for mange nordmenn siden hun er så trygg og stødig i stemmen. Lavrans går litt opp og ned, og må finne seg selv i større grad som artist og person. Vi kommer nok til å se mer av han. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 31. mai 2024 #171 Del Skrevet 31. mai 2024 Synes Inger Lise sprakk flere ganger på siste sangen hennes? På de høye tonene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 31. mai 2024 #172 Del Skrevet 31. mai 2024 Klink skrev (1 time siden): Er det bare meg som ikke skjønner hva Nola gjør i finalen? For meg har hun ingenting spesielt ved seg eller kjempe fin sangstemme. Jeg har ikke sett finalen enda. Takk, jeg har følt meg så alene om det. Nesten som å banne i kirka å si at Nola ikke har så å bringe til bords. Hun synger pent men det er alt, utover det er hun tvers gjennom kjedelig, det skjer ikke noe man får bare en pent sunget sang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 31. mai 2024 #173 Del Skrevet 31. mai 2024 Klink skrev (1 time siden): Er det bare meg som ikke skjønner hva Nola gjør i finalen? For meg har hun ingenting spesielt ved seg eller kjempe fin sangstemme. Jeg har ikke sett finalen enda. Skjønner ikke hvorfor hun kom så langt i det heletatt, fryktelig kjedelig og ikke noe WOW det var bra over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 31. mai 2024 #174 Del Skrevet 31. mai 2024 Klink skrev (2 timer siden): Er det bare meg som ikke skjønner hva Nola gjør i finalen? For meg har hun ingenting spesielt ved seg eller kjempe fin sangstemme. Duff skrev (15 minutter siden): Takk, jeg har følt meg så alene om det. Nesten som å banne i kirka å si at Nola ikke har så å bringe til bords. Hun synger pent men det er alt, utover det er hun tvers gjennom kjedelig, det skjer ikke noe man får bare en pent sunget sang. Anonyme-meg skrev (7 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun kom så langt i det heletatt, fryktelig kjedelig og ikke noe WOW det var bra over seg. HELT uenig med dere her. Nola har en særegen stemme som fanger oppmerksomheten og har en slags magnetisk effekt. Om tv’n bare står og surrer i bakgrunnen mens jeg holder på med andre ting, så setter jeg meg ned og virkelig hører på når Nola synger. At hun som person virker veldig «nedpå» er bare positivt, og bidrar til at det blir desto mer fokus på selve stemmen, uten så mye «pynt» og dill rundt. 9 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 31. mai 2024 #175 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg er så skuffa over utfallet ikveld, selv om det nok har lagt i kortene at Inger Lise skulle vinne. Joda, hører jo at hun har stemmeprakt, men that’s it! Orket ikke høre alt, syns det var slitsomt, så spolte meg gjennom sangene hennes. Kjedelig! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 31. mai 2024 #176 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg synes ikke Inger Lise er så flink til å synge jeg. Misforstå meg rett, teknikk kan hun, men hun kan det FOR bra. Det virker for innøvd og lite genuint. Det er dritkjedelig og selv om hun presser de rette ordene ut for å skape dynamikk og liksom-følelser i sangen så faller det rett igjennom. Spesielt når stemmen sprekker på de øverste tonene og det høres ut som hun har en potet i halsen. Lavrans spiller for mye på sin særegne stemme og vibrator. Låtene i kveld var ikke spesielt bra. Den med Jarle viste klasseforskjell, 1-0 til Jarle. Jeg synes Lavrans er utenomjordisk pen og jeg har likt noen av sangene han har fremført. Han er vel den vi får se mest til senere. Bra han ikke vant og er bundet til kontrakter. Nola er for monoton for meg. Og under dagens første sang virket hun helt uengasjert. Som å se North West i Lion King, like lite innlevelse, følelser og kroppsspråk. Hun har sunget låter jeg har likt, men stort sett synes jeg det er litt surt, kjedelig og platt. Han cowboyen har jeg ingen meninger om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 31. mai 2024 #177 Del Skrevet 31. mai 2024 Medicus skrev (2 timer siden): Lavrans er så lett å gjennomskue. Han er ikke ekte eller genuin, men har laget seg et image som tydeligvis mange kjøper. Alle de andre i finalen er seg selv, er ekte. Inger Lise har helt klart den beste stemmen, hun har særpreg og er skolert. Lavrans har ingen teknikk og heller ikke en spesiell stemme. Bare legg merke til hvor mye staffasje med kostyme og sceneshow Lavrans trenger for å i det hele tatt gjøre inntrykk. Uten det ville han falt helt gjennom, han må kompensere for manglende vokal prestasjon. Ja, han har blitt *litt* flinkere i løpet av sesongen. Men jeg forstår virkelig ikke hva han gjør i en sangkonkurranse på dette nivået. Men, men - verden vil bedras. Hvorfor skulle ikke det imaget vært ekte? Han fremstår som en blomst som har vært lukket litt for lenge, en som endelig tør å se ut slik han føler seg. Vi er vel mange som har hatt det sånn. Ingenting mer ekte i å ha et "vanlig sminket" eller "usminket" image, det er et image uansett. Du har også lov til å ikke like stemmen hans, men vi er mange som synes den har vært fantastisk hele veien. Nerve, rasp og særpreg er også en del av stemmen, og ikke noe man må bli kvitt for å synge bra. Ja, han lager kule show og ser utrolig bra ut i sin stil, men jeg har stemt på han hele veien på grunn av stemmen og låtvalgene, og det tror jeg ikke at jeg har vært alene om. 2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 31. mai 2024 #178 Del Skrevet 31. mai 2024 Blåttvann skrev (13 minutter siden): Lavrans spiller for mye på sin særegne stemme og vibrator. Låtene i kveld var ikke spesielt bra. Den med Jarle viste klasseforskjell, 1-0 til Jarle. Jeg synes Lavrans er utenomjordisk pen og jeg har likt noen av sangene han har fremført. Han er vel den vi får se mest til senere. Bra han ikke vant og er bundet til kontrakter. Enig, jeg fikk frysninger når Jarle kom inn på den låta, og måtte rett og slett spole tilbake og se det igjen! Wow! Lavrans har en spesiell og særegen stemme, men er litt ustødig her og der. Men jeg tror han kan utvikle seg til å bli en virkelig bra vokalist med tiden, og imaget har han jo allerede i boks. Men han har et stykke å gå før han blir en Jarle Bernhoft! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. mai 2024 #179 Del Skrevet 31. mai 2024 Litt interresant hvor forskjellig smak folk har 😊 Duoen Jarle og Lavrans ga meg ingenting og for meg ble det feil låtvalg. De tre neste duoene var kjempebra på hver sin måte. Sang nummer to var meget bra av Lavrans. Helt greit at Inger Lise vant for de kårer den beste stemmen. Lavrans har x factor og kommer nok til å gjøre det bra uansett. Og Nola på kun 16 år har nok en fremtid som sanger. Syntes hun var veldig bra i starten noen uker, så var det noen uker som var kjedelig men hun slo skikkelig til i kveld. Tror hun og Josef kunne blitt en fin duo på mer permanent basis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 1. juni 2024 #180 Del Skrevet 1. juni 2024 Ifyousayso skrev (5 timer siden): Synes Inger Lise sprakk flere ganger på siste sangen hennes? På de høye tonene. Enig! Hun velger å synge en Whitney Houston sang, noe som i seg selv er ganske modig, da nesten ingen sangere klarer å synge hennes sanger bra nok. Inger Lise presser stemmen altfor mye i denne sangen og det blir surt innimellom. Bom på sangvalg ihvertfall. Når det er sagt, så er hun jo god, men det blir litt kjedelig rett og slett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå