Gå til innhold

Drapet i Stavern


Magrat

Anbefalte innlegg

Veldig rart at de ikke har funnet henne ennå.

Dårlig at politiet gikk ut og sa at hun hadde tatt livet hans uten å være sikre på det. Og nå sier de at han kan ha drept henne først..

Også all denne snøen som dekker til alt.

Huff. Fæle greier 🥺

 

  • Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politiet vet nok en god del mer enn de sier her, det blir bare feil å mene noe om det basert på hva som kommer frem i mediene. 
 

For de etterlattes skyld, håper jeg at de får svar fort. 💔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner dreper svært sjelden. Menn derimot, dreper oftere partnere. Det er forferdelig at politiet har beskyldt en forsvunnet kvinne, et mulig offer, for å være en morder. Jeg har hatt tillit til norsk politi, men i det seinere har politiet vist dårlig dømmekraft i mange alvorlige saker.

  • Liker 34
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert drept henne først!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bie-damen skrev (6 timer siden):

Kvinner dreper svært sjelden. Menn derimot, dreper oftere partnere. Det er forferdelig at politiet har beskyldt en forsvunnet kvinne, et mulig offer, for å være en morder. Jeg har hatt tillit til norsk politi, men i det seinere har politiet vist dårlig dømmekraft i mange alvorlige saker.

Jeg har sett for mye true crime til å ha tillit til norsk politi… 😐

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende hun har blitt kidnappet og drept av noen andre også... Trenger ikke være samboer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bie-damen skrev (11 timer siden):

Kvinner dreper svært sjelden. Menn derimot, dreper oftere partnere. Det er forferdelig at politiet har beskyldt en forsvunnet kvinne, et mulig offer, for å være en morder. Jeg har hatt tillit til norsk politi, men i det seinere har politiet vist dårlig dømmekraft i mange alvorlige saker.

Ja, her var politiet litt vel raske ut i media med teoriene sine. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de finner henne snart, det er ille med mistanke mot henne om hun er uskyldig og selv et offer. 

Jeg vet ikke, men er det vanlig å understreke hvor lykkelig man er og hvor godt livet er?

Er det ikke mer vanlig at par med problemer ofte fremstår motsatt på sosiale medier? Fordi de ønsker å skape et slikt inntrykk?

I min omgangskrets er det ingen som stadig understreker hvor lykkelige de er og hvor godt livet er nå. De ser lykkelige ut, de sier ikke at de er det. Man merker at de er fornøyde uten at det må sies. 

Hvis alt var rosenrødt, så må en utenfra ha drept mannen og bortført/drept henne. Og det er vel den minst sannsynlige teorien. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troyamin skrev (3 timer siden):

Ja, her var politiet litt vel raske ut i media med teoriene sine. 

Politiet er nødt til å sikte noen for å få tilgang på digitale spor, avlytte telefoner osv. Det er teknisk sett en formalitet, selv om det utad ser ut som de kun mistenker denne personen. Politiet vet også veldig mye mer enn det de kommer ut med. Akkurat nå bruker de alle midler for å finne kvinnen og i den prosessen har de ikke annet valg enn å sikte.

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (Akkurat nå):

Politiet er nødt til å sikte noen for å få tilgang på digitale spor, avlytte telefoner osv. Det er teknisk sett en formalitet, selv om det utad ser ut som de kun mistenker denne personen. Politiet vet også veldig mye mer enn det de kommer ut med. Akkurat nå bruker de alle midler for å finne kvinnen og i den prosessen har de ikke annet valg enn å sikte.

Men de kunne latt vær å gå ut så tidlig i media med akkurat den teorien. Heller hatt fokus på å finne kvinnen. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troyamin skrev (1 minutt siden):

Men de kunne latt vær å gå ut så tidlig i media med akkurat den teorien. Heller hatt fokus på å finne kvinnen. 

De må jo holde alle muligheter åpne. Om det faktisk var/er henne som er gjerningspersonen, så er det jo potensielt en væpnet drapsperson på rømmen. Regner med du hadde reagert annerledes da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattergalen82

Jeg begynte å tenke på det drapet som skjedde i Hamar eller Lillehammer? For noe år tilbake. Konen ble meldte savnet men så hadde mannen drept henne. Også rett etter jul, på vinteren med mye snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattergalen82 skrev (2 minutter siden):

Jeg begynte å tenke på det drapet som skjedde i Hamar eller Lillehammer? For noe år tilbake. Konen ble meldte savnet men så hadde mannen drept henne. Også rett etter jul, på vinteren med mye snø.

Saken fra Brumunddal

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattergalen82 skrev (19 minutter siden):

Jeg begynte å tenke på det drapet som skjedde i Hamar eller Lillehammer? For noe år tilbake. Konen ble meldte savnet men så hadde mannen drept henne. Også rett etter jul, på vinteren med mye snø.

Uforglemmelig sak. Hvordan han lot som han ikke visste noe...sendte henne meldinger...

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mange sånne saker om dagen. Han som knivdrepte foreldrene i Salten, hun i Elverum og så dette her i Stavern. 
Det er dessverre ikke så mye hjelp å få fra politiet for de som opplever vold i nære relasjoner. Tror det er mye gammeldagse holdninger som henger igjen om at dette er et problem som hører privatsfæren til.

Det er jo gang på gang i avisene om sånne gale gjerningsmenn som har oppført seg truende i årevis uten at det har fått konsekvenser. Psykiatrien og rettsvesenet fungerer ikke som det skal, det er mange farlige menn rundt omkring som ikke skulle fått gå løs på gaten. 

  • Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for identifisering av privatpersoner, brudd på regelen om opphavsrett og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig opptatt av denne saken, det er jo et mysterium at hun er søkk borte helt uten spor.. Ingen elektroniske spor, bruk av bankkort, og heller ingen treff ved søk med hund...

Reagerte også på at poiltiet gikk ut med siktelse mot henne selv om det kanskje var en formalitet, og særlig når teorien dagen etter var snudd på hodet! Lurer også på hvorfor politiet mener det er enten hun eller ham som er gjerningsperson, det kan vel ha vært andre inne i bildet her og, som drepte han og tok med seg henne, for eksempel.. Gåtefullt! Håper de snart løser saken..

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet mye om hvor lykkelige de var og hvor rolig og snill hun er. Dette var vinklingen når hun ble fremstilt som morderen i media. Noe som skurrer med mannen og hvor lite han nevnes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...