Gå til innhold

Allergi mot kongerøkelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg har aldri hatt allergisymptomer rundt juletider tidligere (er pollenallergiker på våren/sommeren). Men nå i år har jeg svidd og klødd veldig i øyet, og det blir bedre når jeg tar allergitablett. Kjennes ut som jeg har noe innpå øyet, men det går altså over etter virknigen av allergimedisin. Jeg kan ikke komme på hva jeg plutselig skulle reagere på, har aldri hatt det sånn før. Det eneste jeg kan komme på som er annerledes denne julen er at jeg har brukt kongerøkelse hyppig, hver dag så og si. Kan det være det jeg reagerer på??😅 Las på ingerediensene og det er jo for det meste ulike kydderblandinger. Noen som reagerer på kongerøkelse?

Anonymkode: ee413...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer på røkelse generelt og har blitt mer og mer sensitiv for en del parfymer.

Nytt i år er at jeg antagelig har reagert på julestjernen (planten, altså). Gjorde som deg og tok allergitablett og det gikk bort med en gang.

Anonymkode: 4bd88...0b4

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg reagerer på røkelse generelt og har blitt mer og mer sensitiv for en del parfymer.

Nytt i år er at jeg antagelig har reagert på julestjernen (planten, altså). Gjorde som deg og tok allergitablett og det gikk bort med en gang.

Anonymkode: 4bd88...0b4

Da kan det jo rett og slett være at det er røkelsen jeg reagerer på, hadde bare ikke hørt om at det var noe folk reagerte på😅 Jeg har hatt det sånn i hele desember, brukt røkelse hver dag, men nå disse siste dagene har jeg ikke brukt det og kjenner ingenting av allergismyptomer. Så da spørs det om det er det ja .... Jeg som elsker den lukta, blir dårlig med det fremover da dessverre 😕 :)

Anonymkode: ee413...bb7

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...