Gå til innhold

Gode, myke treningstightser til en rimelig penge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på leting etter nye tightser med noe stramt budsjett. Helst tights uten søm som går tvers gjennom glufsa, og ikke sånn med hold in effekt (type de billige i 2-pakk fra Bumpro). Jo mykere og jo mindre man kjenner at man har på klær, jo bedre for min del! 

Noen som har tips? 

Anonymkode: 5d603...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er på leting etter nye tightser med noe stramt budsjett. Helst tights uten søm som går tvers gjennom glufsa, og ikke sånn med hold in effekt (type de billige i 2-pakk fra Bumpro). Jo mykere og jo mindre man kjenner at man har på klær, jo bedre for min del! 

Noen som har tips? 

Anonymkode: 5d603...698

Skal det være til treningssenter? Famme har i alle fall rimelige tights som man ikke kjenner at man har på 😊 Men de er heller ikke veldig tykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 14.26):

Er på leting etter nye tightser med noe stramt budsjett. Helst tights uten søm som går tvers gjennom glufsa, og ikke sånn med hold in effekt (type de billige i 2-pakk fra Bumpro). Jo mykere og jo mindre man kjenner at man har på klær, jo bedre for min del! 

Noen som har tips? 

Anonymkode: 5d603...698

Jeg vet SHEIN er litt uglesett, men deres serie Glowmode er bare helt nydelig. Bedre enn å være naken, supermykt og deilig. Har bare kjøpt fra der etter jeg fikk tights fra Glowmode i gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ulike merker men den beste har jeg kjøpt på hennes og mauritz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...