AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Du som er mann og seksuelt dominant - kan du fortelle om hva som gir deg nytelse, hva det betyr for deg at jenta er submissive, hva du liker å gjøre med henne? Hvor langt ønsker du å gå? Fra ei som har begynt å utforske denne verdenen Anonymkode: e886a...945
Tummy Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Vanskelig å svare på. Liker settingen. Nå er det så veldig mange varianter som det er mastere og slaver. Liker å leke med dunjakker etc og handjen.... Men min kjære er ikke helt der. Så vi gjør sjelden slikt. Har på en måte aksept, for mitt kink. Og klart jeg har mange drømmer om ting sammen men de tingene gir henne ikke noe. Lker godt å sette henne fast og gjøre intime ting.
Master1 Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 10.03): Du som er mann og seksuelt dominant - kan du fortelle om hva som gir deg nytelse, hva det betyr for deg at jenta er submissive, hva du liker å gjøre med henne? Hvor langt ønsker du å gå? Fra ei som har begynt å utforske denne verdenen Anonymkode: e886a...945 I mitt hodet kan jeg ikke DOMinere noen........ Akkurat det er en GAVE du som kvinne må gi Meg Alt alt det andre er personavhengig ..... Husk Du lever bare en gang,.. Og det meste må prøves. Mvh M@ster 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Master1 skrev (1 time siden): I mitt hodet kan jeg ikke DOMinere noen........ Akkurat det er en GAVE du som kvinne må gi Meg Alt alt det andre er personavhengig ..... Husk Du lever bare en gang,.. Og det meste må prøves. Mvh M@ster Denne biten er jeg veldig enig i. At han skal utøve sterk dominans mot en kvinne som ikke har gitt det frivillig i gave blir bare en unaturlig setting. Når hun frivillig gir det i gave kan han strekke sin dominans så langt han ønsker, som en følge. Det hele vil også avhenge av at han ser at hun nyter feks å kjenne at han er sterk for henne. Nå ble det spurt om en manns ståsted i det da - men jeg har pratet med mange menn som har drevet med dette og for mange er det ikke makten som ligger i dominansen, å kjenne seg sterk og bestemme som tiltrekker det er derimot følelsen av at hun gir seg totalt henn til ham. Det er intimt, ekstremt personlig og det som gir opphavet til både subspace og domspace. Det handler oftest ikke om rå makt og handlingene det handler om det emosjonelle båndet ved at en person gir seg totalt henn til deg og ikke minst at hun NYTER det. Anonymkode: ac1b5...14a 2
Master1 Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Det er intimt, ekstremt personlig og det som gir opphavet til både subspace og domspace. Det handler oftest ikke om rå makt og handlingene det handler om det emosjonelle båndet ved at en person gir seg totalt henn til deg og ikke minst at hun NYTER det. Kunne ikke sagt det bedre selv.... Takk Takk Mvh M@ster 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå