AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #21 Skrevet 4. januar 2024 Men ts. Du har tydeligvis et anstrengt forhold til sex. Hvor mange ganger i uke vil du ha sex? Anonymkode: 55d08...90a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #22 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men ts. Du har tydeligvis et anstrengt forhold til sex. Hvor mange ganger i uke vil du ha sex? Anonymkode: 55d08...90a Nei har ikke noe med det å gjøre. Bryr meg generelt veldig lite om sex. Jeg tar det som det kommer å vil jeg så vil jeg. Det er bare typen min som vil ha det vær dag å kaller meg kjedelig vis jeg ikke vil akkuratt den ene dagen. Anonymkode: 9702c...1ea 1
Resignert Skrevet 4. januar 2024 #23 Skrevet 4. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei har ikke noe med det å gjøre. Bryr meg generelt veldig lite om sex. Jeg tar det som det kommer å vil jeg så vil jeg. Det er bare typen min som vil ha det vær dag å kaller meg kjedelig vis jeg ikke vil akkuratt den ene dagen. Anonymkode: 9702c...1ea Høres ikke akkurat "heit ut", nei.. "Bryr meg generelt VELDIG lite om sex".... Tror du bare skal avslutte forholdet og skaffe et større antall katter! 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #24 Skrevet 4. januar 2024 Resignert skrev (Akkurat nå): Høres ikke akkurat "heit ut", nei.. "Bryr meg generelt VELDIG lite om sex".... Tror du bare skal avslutte forholdet og skaffe et større antall katter! Ja Okey. Tenker hunder egentlig er ikke så glad i katter🙂 Anonymkode: 9702c...1ea
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #25 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om jeg er i forhold, ja. Jeg er singel, så jeg onanerer flere ganger daglig. Når jeg er med mannen jeg dater, har vi sex flere ganger daglig ja. Anonymkode: 4f177...662 Samme her, k39, bare at jeg ikke onanerer flere ganger daglig, bare daglig. Anonymkode: 769df...c56
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #26 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei har ikke noe med det å gjøre. Bryr meg generelt veldig lite om sex. Jeg tar det som det kommer å vil jeg så vil jeg. Det er bare typen min som vil ha det vær dag å kaller meg kjedelig vis jeg ikke vil akkuratt den ene dagen. Anonymkode: 9702c...1ea Jeg synes det høres kjedelig ut å ha sex hver dag, for jeg ønsker å ha så variert sex at det noen ganger blir så slitsomt at jeg ikke orker mer på noen dager. Jeg føler meg for godt brukt. De som har sex hver dag tipper jeg går litt fort inn i et mønster som jeg synes høres litt kjedelig ut. Men med dette svaret synes jeg ikke du høres kjedelig ut pga antall dager, men fordi du bryr deg lite om sex. Da skal det vel litt til å komme på noe selv flere ganger i uka. Anonymkode: c31d8...bfa 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 4. januar 2024 #27 Skrevet 4. januar 2024 (endret) Fioljenta skrev (7 timer siden): Noen synes latinsk grammatikk er spennende. Andre liker historie fra oldtiden. Noen synes juridiske papirer er inspirerende. Andre elsker sakte-TV. Og, alle synes sikkert noe av det jeg har nevnt, er kjedelig. Men andres mening er ikke interessant her. Det som teller, er nemlig at du selv bruker tiden din på noe du selv liker. ❤️ (Og at du finner en partner med samme interesse dersom det du gjør, krever en partner.) Hi, hi - jeg liker latino-grammatikk og sex. Det som ofte gjør en person spennende - er engasjement, og at en gjør noe som en brenner for. Slike personer blir sjelden kjedelige. Når det kommer til samliv, så ville jeg ha savnet den dimensjon sex gir for oss begge. Min kone har ikke sex som «interesse» (forsker, leser seg opp etc. - det overlater hun til meg), men setter allikevel nærhet og sex høyt. Nå går jeg til det kjedelige skritt å kutte KG - et nytttårsforsett! Ønsker alle et riktig spennende år!🙏🏼👍🤗 Endret 4. januar 2024 av Mr. Ron
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #28 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Såå du sier at du vil ha sex vær dag? Jeg bare føler ikke at det blir noe spesielt vis man skal gjøre det hele tiden. Vi har jo sex flere gangen i uken, men likevell så kaller han meg kjedelig fordi jeg ikke vil vær eneste dag. Anonymkode: 9702c...1ea Han er jo også kjedelig, kjip og ufin som maser om sex. Kan ikke tenke meg at det gir deg mer fyr i tønna. Vi har ikke et kjedelig sexliv selv om vi ikke har sex hver dag. Vi har sex 2-5 ganger i uka etter 20 år sammen, og siden det alltid har vært basert på gjensidig lyst og nytelse har sex fått lov til å være noe veldig positivt for oss begge. Det hadde ikke blitt slik av at ene av oss klaget og kalte den andre kjedelig for å ikke stille opp hver dag. Anonymkode: ccaad...313 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå