AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Mange på dette forumet bruker begrepet "the one". Makan til hollywoodpropaganda. Det finnes ikke. Hvilken serie er dette defenererte uttrykket fra? Noe sier meg at det er Friends? Anonymkode: 20591...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Usikker på om du er seriøs, men uttrykket "the one" ble brukt på 70-tallet i serien "the love boat". Sikkert tidligere åsså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Skjønner ikke helt hva du spør etter. Jeg har ikke hørt "The one" som et begrep før. Men jeg vet at alle episodene i Friends har navn som starter med "The one". Som f.eks "The one with the lottery". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar Matrix Anonymkode: e1d0a...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Del Skrevet 5. januar Amatariel skrev (21 timer siden): Skjønner ikke helt hva du spør etter. Jeg har ikke hørt "The one" som et begrep før. Men jeg vet at alle episodene i Friends har navn som starter med "The one". Som f.eks "The one with the lottery". Du har ikke hørt uttrykket "the one" som den ene personen du er ment å tilbringe livet med? Det brukes ganske hyppig på film og TV 😊 Anonymkode: d7003...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå