AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #21 Del Skrevet 5. januar 2024 Kondolerer ❤️ Jeg ble selv ung enke for to måneder siden, og selv om det var sykdom og 3 ukers dødsleie, var det et sjokk som fremdeles henger i. Vi hadde ikke felles barn men hvert vårt Tiden etterpå har vært et vakum der jeg først nå begynner å våkne opp og sorgen begynner å komme.😭 Snakk med fastlege og be om henvisning til psykolog eller gå privat som jeg må gjøre, prest, Livskrisehjelpen og de rundt deg. Be om veiledning hos banken Kirken har sorgrupper som er nøytrale mtp livssyn hvis det trengs. Lykke til ❤️ Anonymkode: 41d28...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro håp kjærlighet Skrevet 6. januar 2024 #22 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 5.1.2024 den 7.33): Hva heter disse sorggruppene? Anonymkode: 41d28...b72 Det er flere av dem. Feks : Sorg og savn. Sorg, savn ,minner. Når sorgen rammer, for etterlatte og andre med tanker rundt døden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå