Gå til innhold

16:2 - alltid vektnedgang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne dietten uten vektnedgang?

Anonymkode: df135...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mente 16:8

Anonymkode: df135...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg går ikke ned i vekt av bare fasting, jeg må telle kalorier i tillegg. Og da ser jeg ikke poenget.

Anonymkode: c1a8a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, jeg går ikke ned i vekt av bare fasting, jeg må telle kalorier i tillegg. Og da ser jeg ikke poenget.

Anonymkode: c1a8a...307

Jeg ønsker ikke ned i vekt, men vil prøve å unngå all spisingen av godis på kvelden 😂😂

Anonymkode: df135...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har aldri fastet for vekten, men fordi jeg føler kroppen fungerer bedre, grunnen for at jeg kun klarer det i perioder er fordi jeg er veldig glad i mat, så å være så streng på når jeg kan spise er krevende for meg. Men spiser jeg riktig, så går jeg verken ned i vekt, eller går rundt sulten 

Anonymkode: b0bc2...df4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ikke ned i vekt av det.

Anonymkode: d7e94...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som faster, men som ikke kutter det totale kaloriinntaket, går ikke ned i vekt. Fysikkens lover gjelder for alle, fasting eller ei. Men mange spiser jo automatisk litt mindre når man har et spisevindu på færre timer.

Anonymkode: 4ac7b...9bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mente 16:8

Anonymkode: df135...e47

16:2 er nok bedre.

Anonymkode: 351d6...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ønsker ikke ned i vekt, men vil prøve å unngå all spisingen av godis på kvelden 😂😂

Anonymkode: df135...e47

Da kan du bare la være å spise godis på kvelden, du gjør jo i realiteten det samme? 

Anonymkode: c1a8a...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket vektnedgang med 16:8 I TILLEGG til at jeg var oppmerksom på mengde mat og la til fysisk aktivitet.

Anonymkode: 833b0...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da kan du bare la være å spise godis på kvelden, du gjør jo i realiteten det samme? 

Anonymkode: c1a8a...307

Vet, men lettere kanskje med nye regler.. særlig siden det er kvelden jeg stadig spiser godis. Og hørt av andre at når man kommer inn i dietten, så merker man ikke sult på kvelden og kanskje dermed mindre søtsug?

Anonymkode: df135...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

16:2 er nok bedre.

Anonymkode: 351d6...3a7

Hvordan?

Anonymkode: df135...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alle som faster, men som ikke kutter det totale kaloriinntaket, går ikke ned i vekt. Fysikkens lover gjelder for alle, fasting eller ei. Men mange spiser jo automatisk litt mindre når man har et spisevindu på færre timer.

Anonymkode: 4ac7b...9bc

Det forstår jeg. Mente mer om det er sånn at man raser ned uten kontroll. Vil jo ikke telle kalorier. Vil bare spise mindre godis og holde samme vekt

Anonymkode: df135...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet, men lettere kanskje med nye regler.. særlig siden det er kvelden jeg stadig spiser godis. Og hørt av andre at når man kommer inn i dietten, så merker man ikke sult på kvelden og kanskje dermed mindre søtsug?

Anonymkode: df135...e47

Hva med å bare ha regelen om å ikke spise noe etter klokka 18 eller 19? Mange som kjører den for seg selv :) Jeg har ikke mindre søtsug etter fasting, jeg har mindre søtsug av å spise ordentlig mat resten av dagen :) Altså som gjør meg mett.

Anonymkode: c1a8a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...