Gå til innhold

Bli trangere? Tips ønskes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var sammen med en nydelig jente med to unger for mange år siden, og hun hadde tydeligvis trent på øvelser, for hun hadde deilig fitte.

Spurte hun ang dette i tråden, mener å huske knipeøvelser bla.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Yodas skrev (1 minutt siden):

Hva vil du oppnå egentlig? Er det ikke godt å ha sex med ham?

Omg, 🤣🤣🤣

Anonymkode: 4a90e...ef3

AnonymBruker
Skrevet

Kjære mann med liten penis: finn deg en stooor dame med stooore pupper du heller kan tittfucke. Evt rompeballene. Du kommer jo ikke frem til inngangen🤦‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er ikke helt det samme, men takk fir tipset!

Anonymkode: c3e53...914

Mange som er veldig real feel faktisk.. men da i prisklasse 2500-3000 fra etsy

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Burde jeg slutte med de større lekene? 

Nei, nei, nei🙅‍♀️ Keep going

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil jo ikke bytte mann 😛 det er jo godt, men tenker jo av og til at det hadde vært godt med en større også

AnonymBruker
Skrevet

Man blir trangere av sex. Mye sex. Bare hyggelig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg vil jo ikke bytte mann 😛 det er jo godt, men tenker jo av og til at det hadde vært godt med en større også

Be han ta på sleeve. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke brukt leketøy som er større enn mannen i så fall.. Eventuelt kan dere begynne med cuckolding 😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha større leketøy enn han😛 har prøvd sleeve, han vet jo jeg liker større, men han sier det går fint

• Liker 1
Skrevet

- Øv på å knipe under sex
- Tren bekkenbunnen via knipeøvelser (ikke nødvendigvis for å bli trangere, men for å få mer kontroll på musklene og lettere knipe under sex)
- Prøv litt andre vinkler under sex (la pålen treffe skjedeveggen i stedet for å gå rett inn og ut)
- La ham «knipe» under sex, dvs. spenne sine bekkenbunnsmuskler (spesielt godt ved inngangen når pålen ligger så dypt som mulig)
- Eksperimenter med forskjellige stillinger (i noen er du naturlig trangere og han kommer lettere til)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men et halvt år føles lenge, har holdt på så lenge med øvelser allerede

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Takk for tips og råd! Føler øvelsen er det jeg har gjort, kanskje jeg bare må være mer tålmodig 

Vet du om du trener riktig? Dét må du finne ut først. Legg deg på rygg og før 1-2 fingre inn. Pust ut samtidig som du strammer og kjenn etter hvor og hvordan det strammer rundt fingrene. Hold i 5-10 sekunder før du puster inn og slipper opp. Ha like lang pause som du strammer og gjenta dette 10 ganger etter hverandre. Du kan også stramme i pulseringer. Kuler og andre hjelpemidler kan også være greit å bruke hvis du ønsker. Kan fint gjøres flere ganger om dagen, men det er viktig å ha like mye hvile som stramming ellers kan det føre til at muskulaturen går "i lås". Skal man ha noe særlig effekt bør det minst gjøres daglig. Når du ser tv, lager mat, kjører bil etc.

Når det er sagt, så blir man ikke nødvendigvis strammere av å trene bekkenbunnen (ved betydelig økt muskelmasse vil man nok kanskje få litt mer fylde, men det er ikke nødvendigvis særlig merkbart), men man kan bruke musklene mer aktivt under sex både for din og mannens nytelse. Min erfaring er at orgasmene blir sterkere ved en aktiv bekkenbunn, så det er jo bare positivt 😊

Jeg trener bekkenbunnen daglig (gjør det nesten uten å tenke over det) og har oppnådd mye styrke. Nå kan jeg løfte vekter (jade-egg med trå som jeg kan feste ting til) og det er ganske moro å kjenne at treningen har effekt. 

Anonymkode: 46d26...7fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, så fremt man bruker musklene aktivt under sex og/eller får orgasmer. Hvis man ligger der uten å bruke musklene, trenes ikke disse av å ha sex. 

AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (16 timer siden):

Be han ta på sleeve. 

Hvordan fungerer dette? Får mannen fortsatt stimulert penis og får orgasme? Kan ikke dette gå ut over selvfølelsen? Funker det som en penisprotese?

Anonymkode: cfaeb...e84

AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (18 timer siden):

Men kjære deg... Størrelsen eller bodycount har INGENTING å si om du er "trang" eller ei. Du har muskler der nede som tilpasser seg. 

Ta en eller to finger inn i skjeden og klem til. Når du kjenner at det strammer litt, vet du at du klemmer riktig. Nå kan du prøve å ligge på rygg på gulvet med beina bøyd. Løft rumpa og knip sånn som du kjente når det strammer. Hold i fem sekunder, slapp av i to. Repeter og øk lengden på knipeøvelsen etterhvert. 

Jeg merker stor forskjell når jeg over lengre tid har hatt partner med stor penis. Spes tykk. Da tar det tid å venne seg til mindre penis. 

Anonymkode: c03eb...1f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, så fremt man bruker musklene aktivt under sex og/eller får orgasmer. Hvis man ligger der uten å bruke musklene, trenes ikke disse av å ha sex. 

Jeg har partner med over snittet lang, og veldig tykk. Kan med sikkerhet si at det å ha jevnlig sex med han ikke gjør meg trangere. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har partner med over snittet lang, og veldig tykk. Kan med sikkerhet si at det å ha jevnlig sex med han ikke gjør meg trangere

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes løping virkelig aktiverer musklene mine der nede. Og jeg løper jo hvertfall 30 minutter om gangen, så det blir mye trening. Jeg vet ikke hvorfor det funker da 😂

Anonymkode: b57dc...81d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fisting er vel kanskje noe for deg da? 🙂

Anonymkode: 8135b...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...