Gå til innhold

Bare tull at Tinder er en knulleapp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
umAxa skrev (1 minutt siden):

Hva er det du prøver å si her?

Tittel: Bare tull at Tinder er en knulleapp

Neste utpust: Hvorfor kan vi ikke bare holde på, og drite i alt maset om å bli kjærester!?

🤷‍♂️

Vil ikke ha kjæreste. Vil bare pule.

Anonymkode: 10b5b...b6a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fant80 skrev (1 minutt siden):

Vet ikke for damer,men ønsker man kun å tømme seg som mann - REIS SÅ LANGT BORT FRA NORGE SOM MULIG! Da mener jeg ikke USA eller andre vestlige land. 

Få en "15 minutters" følelse av hvordan det er å være kvinne på Tinder. Aldri fått så lett 99+ likes som i utlandet. Alt jeg hadde var et par bilder og info om høyde og nasjonalitet. 

India er f.eks fullstendig sinnsykt.

Har vært der et par ganger i jobbsammenheng, og selv om jeg snart pusher 50 fikk jeg lange blikk til og med fra kvinner som nok kunne vært på alder med min datter.

Eneste stedet i verden jeg rett og slett har følt meg som et stykke kjøtt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har aldri vert en knulleapp for meg. Søker menn 45-55. Kanskje de er mer seriøs😊

Anonymkode: 637ac...95f

Ikke her heller. Ble gift med en fra Tinder.

Anonymkode: 0430f...12e

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (32 minutter siden):

Har vært der et par ganger i jobbsammenheng, og selv om jeg snart pusher 50 fikk jeg lange blikk til og med fra kvinner som nok kunne vært på alder med min datter.

Så når vet du hvordan kvinner føler det under dine og dine likesinnedes blikk. Bra.

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er bare for Chad og haremet hans. Resten der er bare skuespill.

Anonymkode: 8e7eb...f3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Mine erfaringer fra tinder og happn er at alle vil bli kjæreste med meg. Jeg har ett fullverdig liv og ønsker ikke kjæreste. Hvorfor kan vi ikke bare holde på, og drite i alt maset om å bli kjærester!?

Alle vil bli kjæreste med deg men singel er du 😅 til du har funnet en du har slått deg til ro med på Tinder, så muligens ikke snakk heller. Mange som sier dem vil bli kjæreste eller er ute etter noe seriøst men til du har finne den personen noe du tydeligvis ikke har gjort siden alle vil bli kjærsten din, så høres det jo litt rart ut. For all del man kan finne en kjæreste der inne, men at alle eller flertallet der inne er ute etter noe seriøst tviler jeg på. 

Anonymkode: 1a3f6...e32

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (36 minutter siden):

De ser på deg som cash vettu 💵💵💵💰💰💰💰 Hvit mann= riking 😉

Anonymkode: 26eab...82a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De ser på deg som cash vettu 💵💵💵💰💰💰💰 Hvit mann= riking 😉

Anonymkode: 26eab...82a

De vil vel bort fra et land med høyest forekomst voldtekter i verden. Begått av konvensjonelle indiske menn, du vet, slike som ifølge ham aldri voldtar. 

AnonymBruker
Skrevet

Setter du alderen 18-20 er det størst sjangse. De er ikke interesert i annet.

Anonymkode: 0968d...c00

AnonymBruker
Skrevet
umAxa skrev (3 timer siden):

Hva er det du prøver å si her?

Tittel: Bare tull at Tinder er en knulleapp

Neste utpust: Hvorfor kan vi ikke bare holde på, og drite i alt maset om å bli kjærester!?

🤷‍♂️

Ser mer på det som er uttrykk på at man synes det er litt kjedelig å måtte definere alt mulig.. 

Anonymkode: a9c0a...4d7

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinne, 40

Jeg spør som en annen. Hvilken aldersgruppe søker du i? Har du prøvd 25-40? Er ikke mange der som ønsker å slå seg til ro, men når jeg prøver meg på opp mot 50 så er det flere menn som ønsker å slå seg til ro med en dame 🙂 

Anonymkode: b746e...523

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde også Tinder en kort periode og min erfaring er at de fleste der faktisk er seriøse. Trodde også og fikk jo fortalt at det var en knulleapp, men neida. Alle jeg datet, var seriøse og ville noe mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser problemet. Lag deg profil på SpicyMatch, Nakentid, Cupido etc, der sex er underforstått, så slipper du alt det andre tullet. Vær obs på at du kanskje ikke er direkte nok på Tinder. Mange av oss har vanskelig for å tro på kvinner som "bare" vil knulle.  M55

Anonymkode: e982c...392

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mine erfaringer fra tinder og happn er at alle vil bli kjæreste med meg. Jeg har ett fullverdig liv og ønsker ikke kjæreste. Hvorfor kan vi ikke bare holde på, og drite i alt maset om å bli kjærester!?

Ok, så Tinder er ingen knulleapp. Alle vil bli kjæreste med deg. Du ønsker ikke kjæreste.

Skriver du i profilen din at du KUN er ute etter uforpliktende moro?

Anonymkode: b4c4d...45d

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Mysticgirl said:

Hadde også Tinder en kort periode og min erfaring er at de fleste der faktisk er seriøse. Trodde også og fikk jo fortalt at det var en knulleapp, men neida. Alle jeg datet, var seriøse og ville noe mer. 

Det går veldig opp og ned er min erfaring. I 2020 så var det ekstremt mange seriøse som ønsket seg dame, og stifte familie. Nå er det mer et shit show av en annen dimensjon. 

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Ser mer på det som er uttrykk på at man synes det er litt kjedelig å måtte definere alt mulig.. 

Anonymkode: a9c0a...4d7

Vet ikke med deg, men jeg blir forvirret når man fjerner definisjoner og begreper.

Men jeg skjønte hva hun ville frem til nå. Hun opplever at mange på Tinder vil ha ett fast forhold, så det er da bare tull at Tinder er et hookup app. Jeg kan egentlig ikke si noe i mot den logikken.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det går veldig opp og ned er min erfaring. I 2020 så var det ekstremt mange seriøse som ønsket seg dame, og stifte familie. Nå er det mer et shit show av en annen dimensjon. 

Ikke lenge siden jeg hadde Tinder og da var de seriøse, må være forskjell fra plass til plass da :) 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (13 minutter siden):

Ikke lenge siden jeg hadde Tinder og da var de seriøse, må være forskjell fra plass til plass da :) 

Kan jo være deg også. Noen har et utsendet og en utstråling som flere vil leve livet med. 

Anonymkode: 1c0dd...55d

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert en sjarmerende. Til og med knullemenn faller, husk det. Jeg har samme erfaring.

Anonymkode: 5f45f...e9b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 17.51):

Vil ikke ha kjæreste. Vil bare pule.

La oss møtes 😏

Anonymkode: 0b284...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...