AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Mine erfaringer fra tinder og happn er at alle vil bli kjæreste med meg. Jeg har ett fullverdig liv og ønsker ikke kjæreste. Hvorfor kan vi ikke bare holde på, og drite i alt maset om å bli kjærester!? Anonymkode: 10b5b...b6a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 LOL da gjør du noe galt. Hvilken alder og kjønn er du? Anonymkode: 7a16c...c95
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinne, 40 Anonymkode: 10b5b...b6a Har du prøvd yngre menn 20-30? Anonymkode: 7a16c...c95
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Så du ønsker altså å bruke den som en knulleapp, men synes ikke den lever opp til forventningene? Anonymkode: 25bc6...104 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 Har aldri vert en knulleapp for meg. Søker menn 45-55. Kanskje de er mer seriøs😊 Anonymkode: 637ac...95f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 Min erfaring også, de fleste damer jeg har møtt derfra har sett etter noe seriøst, men det passet meg fint, fant en bra dame der Men ønsker man kun knulle, så må man være veldig tydelig på det, og ikke skrive en bio som kan virke som man ser etter en kjæreste. For damene som har kun vært etter sex, har noen ganger prestert å skrive at de ser etter noe seriøst 😅 Anonymkode: eb888...df5 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du prøvd yngre menn 20-30? Anonymkode: 7a16c...c95 Godt forslag! Skal endre aldersinnstillingen asap. Anonymkode: 10b5b...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring også, de fleste damer jeg har møtt derfra har sett etter noe seriøst, men det passet meg fint, fant en bra dame der Men ønsker man kun knulle, så må man være veldig tydelig på det, og ikke skrive en bio som kan virke som man ser etter en kjæreste. For damene som har kun vært etter sex, har noen ganger prestert å skrive at de ser etter noe seriøst 😅 Anonymkode: eb888...df5 Har tom bio👍 Anonymkode: 10b5b...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #10 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri vert en knulleapp for meg. Søker menn 45-55. Kanskje de er mer seriøs😊 Anonymkode: 637ac...95f Jeg må tydeligvis ned i alder Anonymkode: 10b5b...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #11 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring også, de fleste damer jeg har møtt derfra har sett etter noe seriøst, men det passet meg fint, fant en bra dame der Men ønsker man kun knulle, så må man være veldig tydelig på det, og ikke skrive en bio som kan virke som man ser etter en kjæreste. For damene som har kun vært etter sex, har noen ganger prestert å skrive at de ser etter noe seriøst 😅 Anonymkode: eb888...df5 Det betyr bare at du ikke levde opp til dems standard for kjæreste, men kun var god nok for knull. Noe som passer 90% av oss menn helt ypperlig. Anonymkode: 7a16c...c95
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du ønsker altså å bruke den som en knulleapp, men synes ikke den lever opp til forventningene? Anonymkode: 25bc6...104 Stemmer. Det blir for klengete Anonymkode: 10b5b...b6a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #13 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det betyr bare at du ikke levde opp til dems standard for kjæreste, men kun var god nok for knull. Noe som passer 90% av oss menn helt ypperlig. Anonymkode: 7a16c...c95 Jeg finner bare de resterende 10%😪 Anonymkode: 10b5b...b6a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tom bio👍 Anonymkode: 10b5b...b6a Og du er tydelig på det at du kun ønsker sex med en gang? Skulle ikke overraske meg om en del menn som sier de ser etter noe seriøst gjør det fordi de ikke tør å si de kun vil ha sex, at de er redd de blir avvist, og derfor prøver å lure til seg sex med løgn. Ta det opp først du, istedetfor å vente på hva han sier han vil, så er det nok større sjanse for at noen er med Anonymkode: eb888...df5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #15 Skrevet 3. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har tom bio👍 Anonymkode: 10b5b...b6a Du kan jo skrive i bioen "knulle?" 1 minutt siden, AnonymBruker said: Stemmer. Det blir for klengete Anonymkode: 10b5b...b6a Alternativt til forslaget ovenfor så kan du kle deg ut som prostituert og gå på et gatehjørne. Da kan du også få betalt. Du blir nok kvitt mennene ganske fort uten klenging også. Anonymkode: 25bc6...104
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #16 Skrevet 3. januar 2024 Det er bare menn med hovedrolle-syndrom som mener det er en sex-app… Anonymkode: a9c0a...4d7
Fant80 Skrevet 3. januar 2024 #17 Skrevet 3. januar 2024 Vet ikke for damer,men ønsker man kun å tømme seg som mann - REIS SÅ LANGT BORT FRA NORGE SOM MULIG! Da mener jeg ikke USA eller andre vestlige land. Få en "15 minutters" følelse av hvordan det er å være kvinne på Tinder. Aldri fått så lett 99+ likes som i utlandet. Alt jeg hadde var et par bilder og info om høyde og nasjonalitet.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det betyr bare at du ikke levde opp til dems standard for kjæreste, men kun var god nok for knull. Noe som passer 90% av oss menn helt ypperlig. Anonymkode: 7a16c...c95 Ok? Så fordi jeg fant kjæreste der, og at jeg møtte damer som så etter seriøst, så betyr det at jeg ikke er kjærestemateriale? Ja for det ga mening 😅 Anonymkode: eb888...df5 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #19 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du er tydelig på det at du kun ønsker sex med en gang? Skulle ikke overraske meg om en del menn som sier de ser etter noe seriøst gjør det fordi de ikke tør å si de kun vil ha sex, at de er redd de blir avvist, og derfor prøver å lure til seg sex med løgn. Ta det opp først du, istedetfor å vente på hva han sier han vil, så er det nok større sjanse for at noen er med Anonymkode: eb888...df5 Har begynt med det, men de fortsetter å kontakte meg Anonymkode: 10b5b...b6a
umAxa Skrevet 3. januar 2024 #20 Skrevet 3. januar 2024 Hva er det du prøver å si her? Tittel: Bare tull at Tinder er en knulleapp Neste utpust: Hvorfor kan vi ikke bare holde på, og drite i alt maset om å bli kjærester!? 🤷♂️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå