AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #21 Skrevet 3. januar 2024 Du vet best selv. Jeg hadde ikke gjort det fordi min baby har alltid vært av den litt grinete sorten. Så vi reiser bare med bil og korte togturer. Orker ikke hylende unge på fly og ut og inn her og der og tog og t bane og alt mulig. Det blir også mye av- og påkledning. Men du kjenner ditt barn best og hva du orker av styr. Jeg reiste vekk en helg da baby var 4 måneder, da. Pappan ble igjen hjemme og ga tåteflaske, jeg pumpet. Anonymkode: f9acd...221
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #22 Skrevet 4. januar 2024 Det er ikke noe snøkaos i Oslo, og den spådde "sprengkulda" har blitt borte fra yr, så jeg hadde ikke vært bekymret for været. På den annen side skjønner jeg godt at du ikke har lyst til å reise med en så liten baby, i hvertfall ikke bare for en babyshower. Da ville jeg heller reist senere, etter at babyen hennes er født. Anonymkode: 38369...93a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #23 Skrevet 4. januar 2024 Babyer skal ikke være noe særlig ute når temperaturen er lavere enn -10. Inn og ut av fly, tog osv i denne kulden hadde jeg ikke utsatt et så lite menneske for om det ikke var helt nødvendig. Det kommer flere anledninger 😊 Anonymkode: c5120...854
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #24 Skrevet 4. januar 2024 Jeg hadde fint gjort det så lenge jeg kunne unngå buss i Oslo, det er ikke gitt at de går som normalt. Og selvsagt holdt meg inne i helgen da. Anonymkode: 6a70c...0c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå