Gå til innhold

"konebil" med plass til 2 bakovervendte bilstoler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi lurer litt på å om vi trenger en bil nr 2 etter hvert. Vil da ha 2 barn som begge skal ha bakovervendt bilstol i noen år til. Noen tips til hvilke biler som kan funke? Tenker helst el-bil, men åpen for bensin eller hybrid også. 

Anonymkode: 31e7e...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vel nær sagt alle biler? Det er jo først når du skal ha barn nummer tre baki der det blir et problem. 

Anonymkode: a8ca3...09d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 23.04):

Det er vel nær sagt alle biler? Det er jo først når du skal ha barn nummer tre baki der det blir et problem. 

Nei, for noen biler har ikke plass til at en kan sitte skikkelig i setet foran et bakovervendt barnesete

Anonymkode: 0644d...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en Ford Fiesta, og hadde to bakovervendte stoler samtidig ganske lenge. Begge satt bakover til de var fire, det er 16 mnd mellom de.

Anonymkode: 62f2f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har Kia Soul og har tre bakovervendte seter bak i den..

Anonymkode: 0561e...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 23.04):

Nei, verken på min Golf (forståelig nok) eller på samboers Audi stasjonsvogn er det plass. Jeg er kort i beina og sitter veldig trangt i passasjersetet. Når andremann kommer aner vi ikke hva vi skal gjøre siden samboeren min er veldig lang og det ikke er plass til noe sete bak ham.

Anonymkode: ddad6...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eg klare det fint i yaris. Eg er 166 cm. Ikkje plass til mannen fordi han er 186 cm. Men det er min bil så det blir skjelden eit problem. To bakovervendt. 

Anonymkode: bef58...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...