Gå til innhold

"konebil" med plass til 2 bakovervendte bilstoler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi lurer litt på å om vi trenger en bil nr 2 etter hvert. Vil da ha 2 barn som begge skal ha bakovervendt bilstol i noen år til. Noen tips til hvilke biler som kan funke? Tenker helst el-bil, men åpen for bensin eller hybrid også. 

Anonymkode: 31e7e...f65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel nær sagt alle biler? Det er jo først når du skal ha barn nummer tre baki der det blir et problem. 

Anonymkode: a8ca3...09d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 23.04):

Det er vel nær sagt alle biler? Det er jo først når du skal ha barn nummer tre baki der det blir et problem. 

Nei, for noen biler har ikke plass til at en kan sitte skikkelig i setet foran et bakovervendt barnesete

Anonymkode: 0644d...b3b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Ford Fiesta, og hadde to bakovervendte stoler samtidig ganske lenge. Begge satt bakover til de var fire, det er 16 mnd mellom de.

Anonymkode: 62f2f...a6c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Kia Soul og har tre bakovervendte seter bak i den..

Anonymkode: 0561e...6ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 23.04):

Nei, verken på min Golf (forståelig nok) eller på samboers Audi stasjonsvogn er det plass. Jeg er kort i beina og sitter veldig trangt i passasjersetet. Når andremann kommer aner vi ikke hva vi skal gjøre siden samboeren min er veldig lang og det ikke er plass til noe sete bak ham.

Anonymkode: ddad6...465

AnonymBruker
Skrevet

Eg klare det fint i yaris. Eg er 166 cm. Ikkje plass til mannen fordi han er 186 cm. Men det er min bil så det blir skjelden eit problem. To bakovervendt. 

Anonymkode: bef58...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...