Gå til innhold

Flere som lever livet på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker virkelig altfor mye tid her inne. Er det flere med meg som tenker det samme? 

Hvordan kutte ned tiden på KG det kommende året?

Anonymkode: 03259...587

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare starte med å si :  Godt nytt år til dere alle! KG fyller et sosialt skravlebehov. Fin avkobling.  :)

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin avkobling noen ganger, og andre ganger blir jeg så provosert at jeg skulle ønske jeg klarte å holde meg langt unna. Det er så mange kranglefanter her som elsker å slenge dritt. Det gir meg så dårlige vibber, men jeg klarer visst ikke forlate forumet likevel..

Anonymkode: 753d6...1d6

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg bestemmer meg for å ligge unna KG en dag, så blir det til at jeg ligger unna i flere dager. Mens andre dager leser jeg altfor mye, og kommenterer sikkert for mye også, så jeg kan bruke to timer her daglig. For meg gjelder «alt» eller ingenting. Jeg MÅ skjerpe meg!

 

Endret av MyMichelle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som en dårlig såpeserie, man blir helt hekta selv om det er mye dritt her.

Anonymkode: 05624...82d

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er befriende og artig å være her inne. Jeg ler også veldig mye av tråder her inne. Jeg trenger å le litt 😆 

Jeg vil heller bruke tid her inne enn å  dytte penger over på influensere via snapkontoene dems. Jeg driver snapscrolledetox ;)

Anonymkode: bc535...096

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker virkelig altfor mye tid her inne. Er det flere med meg som tenker det samme? 

Hvordan kutte ned tiden på KG det kommende året?

Anonymkode: 03259...587

Jeg jobber natt og er ellers nattmenneske. Rolige netter med masse alenetid❤️ ‘Vennegjengen’ min er Kg ja☺️

Anonymkode: 85a97...037

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker virkelig altfor mye tid her inne. Er det flere med meg som tenker det samme? 

Hvordan kutte ned tiden på KG det kommende året?

Anonymkode: 03259...587

Ja! spesielt på nattevakter når det er stille og rolig og alle dagens e-aviser er ferdig lest og det er ingenting annet å finne på.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hyggelig her. Men må si jeg er litt overraska over en del av dem som har brukt også jula til å irritere seg og være frustrert på de samme temaene. Har sett det i tråder om kjønn feks. Da tenker jeg mitt.

Anonymkode: 90e1a...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (8 timer siden):

Om jeg bestemmer meg for å ligge unna KG en dag, så blir det til at jeg ligger unna i flere dager. Mens andre dager leser jeg altfor mye, og kommenterer sikkert for mye også, så jeg kan bruke to timer her daglig. For meg gjelder «alt» eller ingenting. Jeg MÅ skjerpe meg!

 

Det var nå óg en ting å bestemme seg for😂

Anonymkode: eca52...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen jobb, familie, venner eller hobbyer. Eneste måten jeg får snakket og ha samtaler med folk er her inne på KG.

Anonymkode: 32b49...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...