Gå til innhold

Knulle noen annen enn "the one"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor knuller du noen annen enn " the one" akkurat nå? 

Er det ok syns du? 

Anonymkode: 97d64...fce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pga the one eksisterer ikke.

Anonymkode: e6c60...741

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Øh. Hvem sier at jeg gjør det? 

Anonymkode: 1ba4d...c81

• Liker 1
Skrevet

Snur litt på det og tenker jeg ikke er "the one" selv og tar til takke med de korta jeg fikk utdelt 😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

The one er oppskrytt 😏

Skrevet

Men har du funnet en du vil ha?

Og finnes det en annen i tillegg? Da ville jeg prøvd å finne ut hvem av dem jeg ville ha, og droppe den andre  

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Kryneren said:

Men har du funnet en du vil ha?

Og finnes det en annen i tillegg? Da ville jeg prøvd å finne ut hvem av dem jeg ville ha, og droppe den andre  

Dette var ment som et generelt spørsmål. 

Fordi jeg tror det er mange som knuller en annen enn den hjertet deres hører til akkurat nå. 

Skal jeg snakke for meg selv så stemmer det vel med meg også. Jeg gjør det pga kåtskap og det at jeg aldri har fått være i forhold med den jeg trodde var for meg... sikkert sånn for flere. 

AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (6 timer siden):

The one er oppskrytt 😏

Tinder says otherwise.

Anonymkode: 9ef79...ae5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette var ment som et generelt spørsmål. 

Fordi jeg tror det er mange som knuller en annen enn den hjertet deres hører til akkurat nå. 

Skal jeg snakke for meg selv så stemmer det vel med meg også. Jeg gjør det pga kåtskap og det at jeg aldri har fått være i forhold med den jeg trodde var for meg... sikkert sånn for flere. 

Takk for ærlig tilbakemelding, noe å tenke over. Mange av oss har nok en de gjerne skulle hatt, men ikke fikk.

Så har vi på en måte bare innsett det, og funnet en annen.  Det var det du mente, sant? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Kryneren said:

Takk for ærlig tilbakemelding, noe å tenke over. Mange av oss har nok en de gjerne skulle hatt, men ikke fikk.

Så har vi på en måte bare innsett det, og funnet en annen.  Det var det du mente, sant? 

For eksempel, men finnes sikkert flere årsaker. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tror ikke på "the one". 
Jeg er poly, og elsker derfor flere mennesker :)

Men jeg har kun en seksuell relasjon atm da. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde hatt the one tilgjengelig fra da sex ble et tema i livet har jeg kun hatt det med han. Istede har han bestemt seg for å være vanskelig, så har ikke sett snurten av han enda. Er ikke min super frekk? 

Anonymkode: e59b7...4d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare knullet «the one» de siste 10 årene

Anonymkode: ab747...f3e

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvem jeg vil ha..  Vi er i et diffust, komplisert greie. Så,jeg venter til han har fått ryddet opp..  

Men, enn så lenge står han jo forsovidt fritt til å ha sex med andre. Håper såklart han ikke gjør det! 😅

Anonymkode: a9aa0...738

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sex med "the one" nå for tiden. Vi er i et forhold der begge tenker langsiktig.  Han sier jeg er hovedpremien i livet. Jeg føler vel også at jeg har vunnet i lotto 😇 

Jeg har generelt ikke ons, har dermed kun stort sett hatt sex med noen jeg vil være i et forhold med.  

Min kjære har hatt noen ons eller ti per år som singel. Noen bare sex og noen han kunne tenke seg å bli kjent med videre. Han har ikke vært forelsket siden han var 21 år. Og har aldri elsket noen før meg. 

Vet ikke om det svarte på spørsmålet ditt 😇

Anonymkode: 23500...01e

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tinder says otherwise.

Anonymkode: 9ef79...ae5

Tinder says fuck them all.

Anonymkode: e6c60...741

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Rebound for meg så kan ikke bli for lenge 

Anonymkode: 3905e...083

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sex med "the one" nå for tiden. Vi er i et forhold der begge tenker langsiktig.  Han sier jeg er hovedpremien i livet. Jeg føler vel også at jeg har vunnet i lotto 😇 

Jeg har generelt ikke ons, har dermed kun stort sett hatt sex med noen jeg vil være i et forhold med.  

Min kjære har hatt noen ons eller ti per år som singel. Noen bare sex og noen han kunne tenke seg å bli kjent med videre. Han har ikke vært forelsket siden han var 21 år. Og har aldri elsket noen før meg. 

Vet ikke om det svarte på spørsmålet ditt 😇

Anonymkode: 23500...01e

Så nydelig.  Ta vare på hverandre ❤️

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg trodde ikke helt på "the one" tidligere....

Merker jeg gjør det nå ❤️

Tenker slik at hvis jeg ikke kan få han jeg vil ha, så kan det være det samme ❤️.

Må ikke ha noen for å ha noen ❤️

Så håper jeg han forstår at jeg elsker han over alt på jord ❤️.

At jeg synes han er verdens fineste, og at han er grunnen til at eg klarte å tro på kjærligheten igjen ❤️❤️❤️❤️

For jeg hadde mistet fullstendig troa på kjærligheten tidligere.......

Endret av Irak
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

"The one"? Bare propaganda fra Hollywood! Enestene som tror på "the one" er folk flest som henter virkelighetsbildet sitt fra serie!

Anonymkode: 4c309...435

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...