AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Agh!! 😡 Jeg blir så sint! Tre ganger nå, har bilen min fått "hysterisk anfall" etter å ha stått ute i noen dager i snøstorm. Det begynner med at Auto Hold henger på når jeg kjører fremover, og slipper med et lite smell når jeg rygger. Men dette utløser et skred av gule varsellamper og alle assistentsystemer faller bort. Så må bilen slåes av, låses og så låses opp og startes igjen. Etter det, fungerer den som om ingenting har skjedd (enn så lenge). Drittbil! 🤮 Det skal da ikke være slik at den ikke tåler en Norsk vinter? Det er umulig å parkere uten Auto Hold, da denne går på automatisk når man går ut av bilen. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av stadige varsellamper om systemer som ikke virker som de skal, eller "bugs" som det så fint kalles når skjermen er svart uten videre. Eller det stadige maset om oppdateringer, som ikke alltid gjør bilen til det bedre. Jeg føler meg som en prøvekanin for et uferdig produkt. Jeg vil ha en bil jeg kan stole på. Jeg har aldri opplevd så mye feil og usikkerhet på noen av mine fossilbiler. Må man bare venne seg til det, når man har kjøpt seg elbil? Anonymkode: 18b00...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Kunne jo være en ide om å skrive hva slags bil det gjelder da... Anonymkode: 58e3a...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar Her er det vel mer brukerfeil enn drivstoff på bilen som er et problem. Om bremsene henger er det et mekanisk problem som må fikses. Anonymkode: 739f6...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar Har kjørt elbiler i snart 10 og og har aldri hatt slike problemer de beskriver. Men som med andre biler og ting er ingen merker like, så tipper du heller skal rase over modellen du har framfor at det er er EL. Anonymkode: edfed...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Agh!! 😡 Jeg blir så sint! Tre ganger nå, har bilen min fått "hysterisk anfall" etter å ha stått ute i noen dager i snøstorm. Det begynner med at Auto Hold henger på når jeg kjører fremover, og slipper med et lite smell når jeg rygger. Men dette utløser et skred av gule varsellamper og alle assistentsystemer faller bort. Så må bilen slåes av, låses og så låses opp og startes igjen. Etter det, fungerer den som om ingenting har skjedd (enn så lenge). Drittbil! 🤮 Det skal da ikke være slik at den ikke tåler en Norsk vinter? Det er umulig å parkere uten Auto Hold, da denne går på automatisk når man går ut av bilen. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av stadige varsellamper om systemer som ikke virker som de skal, eller "bugs" som det så fint kalles når skjermen er svart uten videre. Eller det stadige maset om oppdateringer, som ikke alltid gjør bilen til det bedre. Jeg føler meg som en prøvekanin for et uferdig produkt. Jeg vil ha en bil jeg kan stole på. Jeg har aldri opplevd så mye feil og usikkerhet på noen av mine fossilbiler. Må man bare venne seg til det, når man har kjøpt seg elbil? Anonymkode: 18b00...b74 Aldri opplevd… Her er det mengder med snø og temperaturer ned i -35… Hvilken bil har du? Anonymkode: 5856a...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar Ikke så vant til -35, men vi har ofte -25 og har ikke hatt disse problemene med våre elbiler. Kjørt elbil i ca 6 år. Hvilken type bil er det? Auto hold, er det på en måte brekkfunksjon? Vi har noe tilsvarende i vår bil, men den går av når vi trykker på drive. Kan det være noe feil med bilen? Anonymkode: adffa...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Del Skrevet 3. januar Det blir gøy med el-biler og el-busser om vinteren fremover 🥲 https://www.tv2.no/broom/elektriske-busser-taler-ikke-kulden-tas-ut-av-trafikk/16275544/ Anonymkode: 2abcb...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 3. januar #8 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Agh!! 😡 Jeg blir så sint! Tre ganger nå, har bilen min fått "hysterisk anfall" etter å ha stått ute i noen dager i snøstorm. Det begynner med at Auto Hold henger på når jeg kjører fremover, og slipper med et lite smell når jeg rygger. Men dette utløser et skred av gule varsellamper og alle assistentsystemer faller bort. Så må bilen slåes av, låses og så låses opp og startes igjen. Etter det, fungerer den som om ingenting har skjedd (enn så lenge). Drittbil! 🤮 Det skal da ikke være slik at den ikke tåler en Norsk vinter? Det er umulig å parkere uten Auto Hold, da denne går på automatisk når man går ut av bilen. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av stadige varsellamper om systemer som ikke virker som de skal, eller "bugs" som det så fint kalles når skjermen er svart uten videre. Eller det stadige maset om oppdateringer, som ikke alltid gjør bilen til det bedre. Jeg føler meg som en prøvekanin for et uferdig produkt. Jeg vil ha en bil jeg kan stole på. Jeg har aldri opplevd så mye feil og usikkerhet på noen av mine fossilbiler. Må man bare venne seg til det, når man har kjøpt seg elbil? Anonymkode: 18b00...b74 Har hatt elbiler i mer enn 10 år nå og de har fungert om ikke perfekt iallefall mye bedre enn de fleste fossile jeg har hatt. Hvilken bil har du....lukter VW lang vei egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Agh!! 😡 Jeg blir så sint! Tre ganger nå, har bilen min fått "hysterisk anfall" etter å ha stått ute i noen dager i snøstorm. Det begynner med at Auto Hold henger på når jeg kjører fremover, og slipper med et lite smell når jeg rygger. Men dette utløser et skred av gule varsellamper og alle assistentsystemer faller bort. Så må bilen slåes av, låses og så låses opp og startes igjen. Etter det, fungerer den som om ingenting har skjedd (enn så lenge). Drittbil! 🤮 Det skal da ikke være slik at den ikke tåler en Norsk vinter? Det er umulig å parkere uten Auto Hold, da denne går på automatisk når man går ut av bilen. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av stadige varsellamper om systemer som ikke virker som de skal, eller "bugs" som det så fint kalles når skjermen er svart uten videre. Eller det stadige maset om oppdateringer, som ikke alltid gjør bilen til det bedre. Jeg føler meg som en prøvekanin for et uferdig produkt. Jeg vil ha en bil jeg kan stole på. Jeg har aldri opplevd så mye feil og usikkerhet på noen av mine fossilbiler. Må man bare venne seg til det, når man har kjøpt seg elbil? Anonymkode: 18b00...b74 Du tror ikke at det er auto hold på nye biler med bensin- eller dieselmotorer altså? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå