Gå til innhold

Har eldre kvinner alltid hårete mus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fingret ei venninne her om dagen som er 76 år og hun har en fantastisk vakker vagina.. Lange labiaer med ulike lengder, stor klitt og har en busk av både grått og hvitt hår. Hun har ikke frisert seg på mange år, for hun har aldri hatt noen å frisere seg for. Men du verden for en naturlig skjønnet, og dette gjorde utrolig godt for henne🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer, men har igjen en stripe. 

—Barberer bein, armer, underliv og under armen.

K40

Anonymkode: cb21e...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer ikke. Tar en Brazilian i ny og ne når jeg selv føler for det. Mine partnere liker meg som jeg er, med eller uten hår. 

Anonymkode: ba709...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K33, beholder busken, for jeg liker den.

Tror du finner litt av hvert i alle aldre. Det har jo blitt noe mer inn igjen å beholde hår; modeller ol. i blader som har hår under armene og slikt. Noen vil jo bli påvirket av det, og velge selv å beholde.

Men så har vi også de som blir påvirket av menn som skriker at det er så ekkelt med «hår i maten».

Og så har vi også kvinner som rett og slett tenker selv, og som velger helt 100% selv hva de liker. Noen opplever problemer om de fjerner håret, og velger å beholde. Personlig så sliter jeg med oljete hud og masse utflod som går rett i trusa når busken fjernes, så jeg beholder den. Den sørger for at trusa ikke sitter helt klemt inntil, gir litt luft nedtil, og ikke minst fanger opp olje fra huden.

Anonymkode: 8bc7a...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj

Anonymkode: 71333...b1b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville ha vært et massivt turnoff hvis partneren ville ha hatt meg barbert, og det føles kvalmende å ville ha sex med noen som ser ut til å ikke ha kommet i puberteten ennå.

Jeg synes også at det er udelikat og uhygienisk, selv hvor mye flid en legger i å gjøre det glatt. Det blir klamt og lukter, hårstubber irriterer den delikate huden der nede, og nei...ville ikke ha falt meg inn å hverken ha selv eller ønske det på en partner. 

Heller en frisk dusk enn et goldt landskap. 

Anonymkode: 2056c...6a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jevnlig og tar brazilian, elsker følelsen etterpå. Har igjen en liten stripe. Bruker en mild skrubb etterpå og har aldri hatt problem med inngrodde hår. 
K57

Anonymkode: e013b...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33, barberer sjeldent. Samboer liker det best naturlig og litt frisert.

Anonymkode: 0b86b...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det naturlige. Det betyr jo ikke at det skal være ustelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestemor er 72 år. Da hun skiftet til badedrakt på stranden i sommer la jeg merke til at hun hadde veldig lite hår nedentil. Jeg tror hun har mistet det med alderen.

Anonymkode: a874b...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har ikke du taushetsplikt?

Anonymkode: 24ece...4ca

Det har ikke noe med taushetsplikt å gjøre. 

Anonymkode: 346d1...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 16.56):

På en fest nylig sa en kvinne på 65 at hun var barbert, i et forhold, hvis partneren likte dette. Ellers ikke.

Det var litt ut på natten og tema var at de fleste unge damer var barbert.

Så jeg spør dere godt voksne, hva med deg?

Anonymkode: 28c5d...920

Absolutt, er 50. Hvorfor lurer du på det?

Anonymkode: ce345...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

: Naturlig "- det  er vel også variabelt hvor mye hår det dreier seg om. Noen har kraftige hår, andre litt tynnere ? Vet ikke om det har med fargen å gjøre, men ikke bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det ville ha vært et massivt turnoff hvis partneren ville ha hatt meg barbert, og det føles kvalmende å ville ha sex med noen som ser ut til å ikke ha kommet i puberteten ennå.

Jeg synes også at det er udelikat og uhygienisk, selv hvor mye flid en legger i å gjøre det glatt. Det blir klamt og lukter, hårstubber irriterer den delikate huden der nede, og nei...ville ikke ha falt meg inn å hverken ha selv eller ønske det på en partner. 

Heller en frisk dusk enn et goldt landskap. 

Anonymkode: 2056c...6a9

Det eneste som er turnoff er at du selv er så usikker på deg selv at du må dra pedo kortet, det er kvalmende

Anonymkode: ba449...e22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det ville ha vært et massivt turnoff hvis partneren ville ha hatt meg barbert, og det føles kvalmende å ville ha sex med noen som ser ut til å ikke ha kommet i puberteten ennå.

Jeg synes også at det er udelikat og uhygienisk, selv hvor mye flid en legger i å gjøre det glatt. Det blir klamt og lukter, hårstubber irriterer den delikate huden der nede, og nei...ville ikke ha falt meg inn å hverken ha selv eller ønske det på en partner. 

Heller en frisk dusk enn et goldt landskap. 

Anonymkode: 2056c...6a9

Eg veit ikkje hvordan jente vaginaen 5-16  år ser ut, Kanskje er det bare håret som skiller ei 8 år gamel vagina og 28 år vagina. Men det er ikkje vanskeleg og skille ein penis på 12 år fra ein på 20 år selv om begge er uten hår. Så det er litt feil å dra paraleller  basert på hår eller ikkje hår. I løpet av puberteten vokser slapp penis med ca 50%, og får vanlegvis  ein litt mørkere farge.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjør som mannen min sier. Men jeg har aldri vært glad i at alt er borte. Men jeg barberer kjønnsleppene når han ønsker det. Han liker alt. Så han spør hvis han ønsker noe. Noen ganger er han glad i hår noen ganger så vil han at jeg skal ta nesten alt. For meg selv så har det ikke så mye å si. Men jeg liker å ta neste alt når jeg skal ha mensen. Synes det er lettere å holde meg ren da. 

Anonymkode: 16d4c...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 12.51):

Det er meningen vi skal ha hår.  Hvorfor skal jeg se ut som et barn? 

Anonymkode: dbbd0...6d1

Det er vel «meningen» vi skal dø av kreft også, men jeg foretrekker å unngå det på kunstig vis.

Anonymkode: ad096...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...