AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #21 Skrevet 1. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer også på hva du er usikker på da, i og med at han går til DPS og får hjelp. Er du usikker på fordi han ikke forteller deg noe om hvorfor han går dit, eller noe annet? Du snakker om psykiske lidelser, og at du har lest ulike diagnoser, som fellesbetegnelser. Men jeg antar du vet hvorfor han går dit? Du trenger ikke dele grunnen altså, men det virker på meg som om du spør fordi du vil vite mer og ikke vet helt hvorfor han får denne hjelpen. Anonymkode: 46770...bf1 Og grunnen til at jeg lurte er at han har ikke uttrykt noen ønske om at du er med, men det virker som om du vil være med. Ingenting annet spesielt. Anonymkode: 46770...bf1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #22 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lurer også på hva du er usikker på da, i og med at han går til DPS og får hjelp. Er du usikker på fordi han ikke forteller deg noe om hvorfor han går dit, eller noe annet? Du snakker om psykiske lidelser, og at du har lest ulike diagnoser, som fellesbetegnelser. Men jeg antar du vet hvorfor han går dit? Du trenger ikke dele grunnen altså, men det virker på meg som om du spør fordi du vil vite mer og ikke vet helt hvorfor han får denne hjelpen. Anonymkode: 46770...bf1 Jeg spør fordi jeg ikke merker noe som helst bedring. Derfor lurer jeg på om han får den hjelpen han har behov for. Om alt kommer frem, eller ikke. Anonymkode: 6ba28...2bf
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #23 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg spør fordi jeg ikke merker noe som helst bedring. Derfor lurer jeg på om han får den hjelpen han har behov for. Om alt kommer frem, eller ikke. Anonymkode: 6ba28...2bf Grunnen til at han går dit er hans symptomer og reaksjoner på ting. Fagpersoner har rådet han til dps. Anonymkode: 6ba28...2bf
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #24 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg spør fordi jeg ikke merker noe som helst bedring. Derfor lurer jeg på om han får den hjelpen han har behov for. Om alt kommer frem, eller ikke. Anonymkode: 6ba28...2bf Hvor raskt hadde du forventet bedring? Terapi er ofte en langsom prosess og mye må modnes og bearbeides over tid. Anonymkode: 14800...2bf
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #25 Skrevet 1. januar 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spør fordi jeg ikke merker noe som helst bedring. Derfor lurer jeg på om han får den hjelpen han har behov for. Om alt kommer frem, eller ikke. Anonymkode: 6ba28...2bf Jeg skjønner! Hvor ofte går han? Hvor lenge har han gått? Det kan ta år å bli bedre. Det kan også bli verre før det blir bedre, avhengig av hva grunnen er. Anonymkode: 46770...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #26 Skrevet 1. januar 2024 Det er fullt mulig, ja! De 2 første timene jeg hadde hos dps, så hadde jeg med meg enten mor eller far, fordi det føltes tryggere for meg. Anonymkode: d0b99...e31
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #27 Skrevet 1. januar 2024 Det er vanlig, men og vanlig at pasienter ikke ønsker dette. Alle kan ta med pårørende til legen og, men de færreste ønsker det som voksen. Anonymkode: 19e37...a61
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #28 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner! Hvor ofte går han? Hvor lenge har han gått? Det kan ta år å bli bedre. Det kan også bli verre før det blir bedre, avhengig av hva grunnen er. Anonymkode: 46770...bf1 Det skal være hver uke. Men han avbestiller ofte. Gått siden i sommer nå. Anonymkode: 6ba28...2bf
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #29 Skrevet 1. januar 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det skal være hver uke. Men han avbestiller ofte. Gått siden i sommer nå. Anonymkode: 6ba28...2bf Vet du hvorfor han avbestiller? Hvor ofte går han reelt sett? Siden i sommer er jo ikke kjempelenge med jula som har vært nå, men jeg ville prøvd å finne ut hvorfor han føler for å avbestille. Anonymkode: 46770...bf1
Rhodiola Skrevet 1. januar 2024 #30 Skrevet 1. januar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm.
Fremhevede innlegg