AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Nærmer meg nå femti, og det har bedret seg i forhold til sinneutbrudd og impulsivitet. Men har fortsatt en slags kronisk tomhetsfølelse. Blir fort lei meg og tung til sinns. Identitetsfølelsen er ikke sterk. Liker ikke å være i sosiale sammenhenger, fordi jeg føler meg som bortkastet tid for andre. Man skal jo liksom bli bedre med åra, men jeg føler at denne "sinnstilstanden" er en del av meg, at dette er sånn det er. Noen flere som fortsatt sliter, selv om årene har gått? Trenger ikke å utdype det noe nærmere. Anonymkode: 370ab...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 De jeg kjenner hvor denne diagnosen er satt lider fremdeles og årene går. Eneste forskjellen er en sakte modning i å kunne ivareta relasjoner litt bedre. Tidsperspektivene mine er 30 til 15 år. Anonymkode: ee9f4...988
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har ingen av disse, men adhd og traumer som har forfulgt meg siden liten. Har slitt mye med sinne og impulsitivitet, og ikke minst konsekvensen av det. Relasjonsproblemer, mindreverdighetsfølelse, RSD, etc. Min adhd har vært ubehandlet hele veien, først godt uti 40 årene at jeg fikk vite det. Det er en del likhetstrekk med adhd og bpd, særlig i forhold til følelsregulering og impulsitivitet og manglende konsekvenstenking. Har selvsagt fortsatt mine utfordringer, men jeg har jobbet med dem veldig bevisst, og har fått det bedre. Jeg passer på kosthold og tar noen tilskudd som jeg merker hjelper tankekjøret og nervesystemet. Jeg tror absolutt man kan få det bedre, og man kan også bli helt bra fra borderline. Men det er en jobb, og krever vel kanskje en kombinasjon av terapi og jobbe med seg selv. Jeg er mye roligere i dag. Sliter fortsatt med det sosiale, men impulskontrollen er mer under kontroll, og jeg er ikke så engstelig og urolig hele tiden. Anonymkode: 565d5...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Jeg er pårørende.. Og vil si at vi merker stor forskjell på vedkommende. Nå kan vi ha en relasjon.. Vi hadde lite kontakt fra 20 til ca 40,fordi hun var så ustabil og det ble bare trøbbel.. Anonymkode: 432f0...0b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå