Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker du har rett i at det skyldes mangel på erfaring med at noen liker deg, og du dermed mistolker det som forelskelse. 
men du kan jo også reelt være forelsket, og det er jo ikke noe galt i det. 
men vondt er det hvis det ikke blir gjengjelt 🙁

Anonymkode: 0da95...8f0

er det jeg ikke vet, TROR det kan være som du sier at jeg bare aldri har opplevd at noen vil være med meg, men har ikke peiling egentlig. 

Anonymkode: 7e15c...f47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor har du ikke fullført vgs?

Anonymkode: a403b...af8

Hatt en del psykiske problemer. 

Anonymkode: 7e15c...f47

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke på et sted der du burde fokusere på å få dame. Selv om du er ensom(!)

Fokuser på skole, jobb og venner. Husk at du ikke bare skal ha en dame, du skal ha noe å tilby dette mennesket også, og pr nå virker det som om du har nok med det selv. 

Har du en god utdanning og en attraktiv jobb er du straks laaangt mer interessant. Tren. Samme hvordan ansiktet ditt ser ut så kan kroppen din bli brennheit. Det kan du fint klare gratis, i tillegg gjør trening mirakler med psyken - og en god psyke er absolutt mer attraktivt en en som er nede i kjelleren. 

Hobbyer. Har du noen? Skaff deg flere. Ikke nødvendigvis for å møte noen, men for å bli mer interessant som menneske.

Hvis du føler du ser så forferdelig ut så anbefaler jeg faktisk at du begynner å spare til å gjøre noe med det, typ kirurgi. Et lazy eye kan fikses. Hva så om du ikke har råd nå, vær flink med studier og få en bra jobb, så har du det i lomma om noen år.

Anonymkode: 5c474...252

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du er ikke på et sted der du burde fokusere på å få dame. Selv om du er ensom(!)

Fokuser på skole, jobb og venner. Husk at du ikke bare skal ha en dame, du skal ha noe å tilby dette mennesket også, og pr nå virker det som om du har nok med det selv. 

Har du en god utdanning og en attraktiv jobb er du straks laaangt mer interessant. Tren. Samme hvordan ansiktet ditt ser ut så kan kroppen din bli brennheit. Det kan du fint klare gratis, i tillegg gjør trening mirakler med psyken - og en god psyke er absolutt mer attraktivt en en som er nede i kjelleren. 

Hobbyer. Har du noen? Skaff deg flere. Ikke nødvendigvis for å møte noen, men for å bli mer interessant som menneske.

Hvis du føler du ser så forferdelig ut så anbefaler jeg faktisk at du begynner å spare til å gjøre noe med det, typ kirurgi. Et lazy eye kan fikses. Hva så om du ikke har råd nå, vær flink med studier og få en bra jobb, så har du det i lomma om noen år.

Anonymkode: 5c474...252

Dette!!! 
Det beste rådet så langt i denne tråden 😃 

lykke til TS! Og ikke gi opp! 
Du har åpenbart mange ressurser også, så bruk det du har og kan ❤️

Anonymkode: 0da95...8f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...