Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å kjenne på at jeg er rimelig ensom. Har aldri hatt draget på noen på damefronten. Folk har laga brekkelyder og slengt ekle kommentarer når jeg faktisk har hatt guts til å prøve meg på noen. Er 23 snart, fortsatt jomfru og aldri vært i forhold. Jeg har ikke noe særlig venner, har ei som jeg er glad i men hun er den eneste. Har familie, men de har jeg ikke noe særlig forhold til. Har vært helt alene 90% av livet.

Fikk aldri venner lett og var alltid han rare som ikke hadde venner. Når alle andre på min alder begynte å date, ble jeg latterliggjort når jeg var interessert i noen, bare pga hvordan jeg ser ut. Kjenner bare jeg er så forbanna lei av å gå rundt å tilbringe dagene mine helt mutters alene. 

Har jobb, men det er ikke det  samme, savner å ha noen jeg kan snakke med om alt, absolutt alt. Jeg har aldri opplevd at noen har vært bittelitt interessert i meg en gang. Og det er jævlig surt,  jeg vil jo ha noen jeg også. Og ja, jeg vet det sikkert ordner seg med åra, men jeg ser alt for surt på det å være jomfru som 30 åring. Folk på min alder synes allerede det er rart, og dealbreaker at jeg er jomfru som 22åring. Hadde jeg bare sett  gjennomsnittlig ut, eller hatt noen positive fysiske trekk hadde ikke det her vært så vanskelig. 

Kjenner jeg begynner å bli bitter for hvor mye utseendet betyr i dagens samfunn. jeg personlig kunne ikke brydd meg mindre om utseendet til ei jente, personlighet betyr så mye mer og jeg var hodestups forelska i ei kun basert på personligheten hennes, men hun syntes jeg var stygg, så det funka ikke. Kjenner bare jeg er så lei av å ikke ha noen. 

Anonymkode: 7e15c...f47

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utseende bør ikke ha så mye å si, men sikkert en del som skammer seg over å være sammen med en som er unotmalt lite attraktiv. Hva skyldes at folk synes du er stygg? Kroppsfasong, skade/sykdom, medfødt misdannelse?

Ellers kan jo hygiene, hårfrisyre og klesstil sikkert hjelpe på.

Anonymkode: e0e07...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseendet betyr nok mer når man er ung enn senere. 
Jeg kan love deg en ting: en vakker personlighet skinner igjennom! 
Så jobb med å bygge selvfølelse og selvtillit. Ha troen på deg selv og din verdi. Det er der det første skrittet ligger. 
Andre kommer kanskje lett til selvfølelse og selvtillit pga et vakkert utseende, men det er ikke det samme som at det ikke er håp for de av oss som er mindre heldige utseendemessig. 
Du kommer til å finne noen! Men du må begynne med deg selv. 
lett å si, men har vært i dine sko og er det ikke lenger. 
det nytter å prøve ☺️ 

masse lykke til og ikke gi opp ❤️

ps: om du er jomfru som 50 åring betyr ingenting. Det er personligheten som betyr noe for den rette! 

Anonymkode: 0da95...8f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Utseende bør ikke ha så mye å si, men sikkert en del som skammer seg over å være sammen med en som er unotmalt lite attraktiv. Hva skyldes at folk synes du er stygg? Kroppsfasong, skade/sykdom, medfødt misdannelse?

Ellers kan jo hygiene, hårfrisyre og klesstil sikkert hjelpe på.

Anonymkode: e0e07...498

Har veldig, veldig mørke og svarte ringer under øynene som er genetisk, kombinert med lazy eye og at øynene mine er nesten helt rett vedsiden av hverandre, så folk tror genuint jeg har downs syndrom. Om jeg  hadde telt hvor mange ganger folk har spurt om jeg har downs, måtte jeg hatt flere enn to hender for å si det sånn. Folk med viten og vilje sprer rykter om at jeg ar downs syndrom rundt til folk. kler meg bra, har bra hårsveis og er nesten i overkant nøye med hygienen. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Utseendet betyr nok mer når man er ung enn senere. 
Jeg kan love deg en ting: en vakker personlighet skinner igjennom! 
Så jobb med å bygge selvfølelse og selvtillit. Ha troen på deg selv og din verdi. Det er der det første skrittet ligger. 
Andre kommer kanskje lett til selvfølelse og selvtillit pga et vakkert utseende, men det er ikke det samme som at det ikke er håp for de av oss som er mindre heldige utseendemessig. 
Du kommer til å finne noen! Men du må begynne med deg selv. 
lett å si, men har vært i dine sko og er det ikke lenger. 
det nytter å prøve ☺️ 

masse lykke til og ikke gi opp ❤️

ps: om du er jomfru som 50 åring betyr ingenting. Det er personligheten som betyr noe for den rette! 

Takk foe svar. Ja vet det sikkert kommer med åra, men samtidig har jeg allerede tatt det med ro i 5 år nå og ingenting har skjedd. Er bare så forbanna surt å se absolutt alle jeg kjenner være i faste forhold og at de aldri har hatt noe problem på sjekkefronten. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger er det personligheten til dem du har rundt deg, for noen er gjennom råttne. 

Anonymkode: 83a57...aa4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har veldig, veldig mørke og svarte ringer under øynene som er genetisk, kombinert med lazy eye og at øynene mine er nesten helt rett vedsiden av hverandre, så folk tror genuint jeg har downs syndrom. Om jeg  hadde telt hvor mange ganger folk har spurt om jeg har downs, måtte jeg hatt flere enn to hender for å si det sånn. Folk med viten og vilje sprer rykter om at jeg ar downs syndrom rundt til folk. kler meg bra, har bra hårsveis og er nesten i overkant nøye med hygienen. 

Og hva så?? 
Jeg er helt sikker på du har gode sider. 
hygiene er SÅ bra du er nøye med!! Damer liker det! 
Humor? 
glimt i øyet?

kunnskapsrik?

bereist? 
trening? 
hobbyer? 
friluftsliv? 

Det er MYE du kan bygge på som ikke handler om utseende! 
Meld deg som frivillig i kirke/røde kors etc. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Og hva så?? 
Jeg er helt sikker på du har gode sider. 
hygiene er SÅ bra du er nøye med!! Damer liker det! 
Humor? 
glimt i øyet?

kunnskapsrik?

bereist? 
trening? 
hobbyer? 
friluftsliv? 

Det er MYE du kan bygge på som ikke handler om utseende! 
Meld deg som frivillig i kirke/røde kors etc. 

Takk for svar. Ja jeg har jo hørt mye positivt om personligheta mi gjennom de få jeg har rundt meg. Var på nyttårsfest i går og snakka med hun ene vennina jeg har (som jeg nevnte tidligere) og fortalte henne hvor sinnsykt glad jeg er i henne og at jeg er takknemlig for at jeg ble kjent med henne, og da sa fortalte hun meg også at hun følte det likt, og at jeg er hennes nærmeste venn. Det gjorde noe med meg, har aldri opplevd at en venn er genuint glad i meg.

trener jo fast hver dag og har ambisjoner om å konkurrere i fitness så kroppen er bra den, ikke noe usikker på den fronten. Driver med musikk (er trommis) men spiller ikke i noe band atm. Folk forteller jo meg at jeg er morsom, om det stemmer er jeg jo ikke så sikker på. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Ja jeg har jo hørt mye positivt om personligheta mi gjennom de få jeg har rundt meg. Var på nyttårsfest i går og snakka med hun ene vennina jeg har (som jeg nevnte tidligere) og fortalte henne hvor sinnsykt glad jeg er i henne og at jeg er takknemlig for at jeg ble kjent med henne, og da sa fortalte hun meg også at hun følte det likt, og at jeg er hennes nærmeste venn. Det gjorde noe med meg, har aldri opplevd at en venn er genuint glad i meg.

trener jo fast hver dag og har ambisjoner om å konkurrere i fitness så kroppen er bra den, ikke noe usikker på den fronten. Driver med musikk (er trommis) men spiller ikke i noe band atm. Folk forteller jo meg at jeg er morsom, om det stemmer er jeg jo ikke så sikker på. 

Du- dette ble jeg skikkelig glad over å lese! Da er du jo på mange måter en ressurs sterk person. 
Tro på at du er morsom. Og dyrk den siden av deg. 
For den rette kommer du til å være perfekt ❤️ 

Ensomhet er dessverre blitt en folkesykdom i Norge. Det er utrolig trist, for det sitter så mange flotte mennesker med masse potensiale på hver sin tue pg lider.

Hvis du ikke studerer ville jeg funnet et interessant fag på universitetet du kan ta. 
eller ta et kurs i noe som interesserer deg. 
Meld deg på turer i Norge eller fremmede strøk. 
Sett deg et mål- stort eller smått. 
Gå over Grønnland eller lær å spikke spyd? 
Finne et band? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fokuserer du på dette jomfru-greiene? Det er IKKE viktig! Og denne venninna di, er du sikker på at det bare er vennskapelig? Uansett, å ha en skikkelig god venn, ikke alle har det!

Anonymkode: 0fa2e...9b2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du- dette ble jeg skikkelig glad over å lese! Da er du jo på mange måter en ressurs sterk person. 
Tro på at du er morsom. Og dyrk den siden av deg. 
For den rette kommer du til å være perfekt ❤️ 

Ensomhet er dessverre blitt en folkesykdom i Norge. Det er utrolig trist, for det sitter så mange flotte mennesker med masse potensiale på hver sin tue pg lider.

Hvis du ikke studerer ville jeg funnet et interessant fag på universitetet du kan ta. 
eller ta et kurs i noe som interesserer deg. 
Meld deg på turer i Norge eller fremmede strøk. 
Sett deg et mål- stort eller smått. 
Gå over Grønnland eller lær å spikke spyd? 
Finne et band? 

Ja skal se litt på å melde meg inn i noe frivillighetsarbeid. Skole blir verre da jeg ikke har fullført vgs enda, så da må jeg først få gjort unna det, noe som kan ta en god del tid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor fokuserer du på dette jomfru-greiene? Det er IKKE viktig! Og denne venninna di, er du sikker på at det bare er vennskapelig? Uansett, å ha en skikkelig god venn, ikke alle har det!

Anonymkode: 0fa2e...9b2

Er relativt sikker men ikke helt. Jeg er ikke så bekymra over å være jomfru, men det er verst å gå å føle seg helt alene 24/7. Er det jeg savner mest, å ha noen som er der uansett hva. Har forresten ikke tenkt å snakke med hu vennina om det heller, er redd for å ødelegge vennskapet. Sist jeg utvikla følelser for ei vennine gikk det ikke bra, mista henne fullstendig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja skal se litt på å melde meg inn i noe frivillighetsarbeid. Skole blir verre da jeg ikke har fullført vgs enda, så da må jeg først få gjort unna det, noe som kan ta en god del tid. 

Ja vgs må du få gjort ferdig!! 
kvinner liker menn med utdannelse - eller i det minste evne til å forsørge en familie. Det ligger rett og slett i genene at de ønsker å kunne bli ivaretatt. 
sett deg mål og prioriter å ferdigstille det du greier. 

Og så vil jeg si at det heller ikke er et nederlag å bruke litt dekkrem under øynene hvis du har så mørke ringer som du sier. 
Det er i dag mange menn som bruker dette, og hvis det gir deg et løft på selvtilliten er det bare å kjøre på. 
Lazy eye kan vel faktisk også opereres ganske enkelt? 
Har selv rettet på noen skavanker som ung, og har ikke angret en dag. 
Det hjalp meg enormt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja vgs må du få gjort ferdig!! 
kvinner liker menn med utdannelse - eller i det minste evne til å forsørge en familie. Det ligger rett og slett i genene at de ønsker å kunne bli ivaretatt. 
sett deg mål og prioriter å ferdigstille det du greier. 

Og så vil jeg si at det heller ikke er et nederlag å bruke litt dekkrem under øynene hvis du har så mørke ringer som du sier. 
Det er i dag mange menn som bruker dette, og hvis det gir deg et løft på selvtilliten er det bare å kjøre på. 
Lazy eye kan vel faktisk også opereres ganske enkelt? 
Har selv rettet på noen skavanker som ung, og har ikke angret en dag. 
Det hjalp meg enormt!

Ja hadde jeg hatt pengene til å ta kirurgi hadde jeg gjort det med en gang. Ja tror jeg er nødt til å kun fokusere på jobb fremover, har ikke mulighet til å gå skole atm av flere grunner. Bruker allerede concealer på ringene men de dekker de ikke bra nok, de vises ganske bra fortsatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jobber du og tar vgs så fort du kan. Viktigste er at du fokuserer på mål som bringer deg fremover!

AnonymBruker
Skrevet

Dra til utlandet om du søker det store kjærligheten, Norges dating og samlivskultur er unaturlig, bare tenk.. når bamsegutt klarer å pule på seg unger så kan hvem som helst klare å få seg et ligg! Utenlandske kvinner er også mye mer lojale så du slipper å tenke på utroskap og kjønns sykdommer hele tiden, de holder seg helt klart mye bedre også, husk at  Norge er verdens hovedstaden for klamydia på verdensbasis.. billige flybilletter er det også! Det er med andre ord ingenting som stopper deg! 

Anonymkode: 7b4c6...dc4

AnonymBruker
Skrevet

En annen ting som irriterer meg nå er at det virker som jeg får følelser for venninne mine alt for lett. Dette er andre gang jeg har fått følelser for ei vennine, første gangen gikk ikke bra. Er ganske sikker på at hun ikkeføler det samme om meg, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg er slil, hvorfor får jeg følelser for venner så lett? Føler det er fordi jeg aldri egentlig har hatt ordentlige venner, og at når de viser at de er glade i meg så blir det så nytt for meg. Men jeg vil ikke ha det slik, ødelegger fullstendig for meg selv. Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde følelsene mine for henne i sjakk, møter henne nesten hver dag, og føler jeg liker henne mer og mer hver dag. Har så lyst til å ikke ha de følelsene for henne, men det går ikke. Tenker på henne hver dag, klarer ikke å stoppe. 

AnonymBruker
Skrevet

En annen ting som irriterer meg nå er at det virker som jeg får følelser for venninne mine alt for lett. Dette er andre gang jeg har fått følelser for ei vennine, første gangen gikk ikke bra. Er ganske sikker på at hun ikkeføler det samme om meg, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg er slil, hvorfor får jeg følelser for venner så lett? Føler det er fordi jeg aldri egentlig har hatt ordentlige venner, og at når de viser at de er glade i meg så blir det så nytt for meg. Men jeg vil ikke ha det slik, ødelegger fullstendig for meg selv. Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde følelsene mine for henne i sjakk, møter henne nesten hver dag, og føler jeg liker henne mer og mer hver dag. Har så lyst til å ikke ha de følelsene for henne, men det går ikke. Tenker på henne hver dag, klarer ikke å stoppe. 

Tenker du har rett i at det skyldes mangel på erfaring med at noen liker deg, og du dermed mistolker det som forelskelse. 
men du kan jo også reelt være forelsket, og det er jo ikke noe galt i det. 
men vondt er det hvis det ikke blir gjengjelt 🙁

• Liker 1
Skrevet

Ensomheten er stor blant mange å der er folk som ikke har noe nettverk eller familie som hjelper til når man trenger det mest.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke fullført vgs?

Anonymkode: a403b...af8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...