Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Det er jo samme greia hver gang; dominerende personligheter oppfører seg akkurat som det passer dem - noen prøver å si ifra - blir sablet ned og kjeftet huden full - dominerende person skjønner ikke hvorfor folk ikke tar opp ting direkte med dem. I tillegg så er det alltid sånn at de aldri hadde tolerert dersom andre oppførte seg som dem selv. Unni, Anne Kath., Kathrine i vanlig farmen ect.. alle legger opp til et giftig klima hvor folk ikke tør/orker å si ifra. 

Også veldig klassisk at Unni kommer med "vi er ferdig med det nå!!" så fort HUN har fått sakt det hun vil. Ingen forståelse for at kanskje andre ønsker å snakke ut eller få en unnskyldning...

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper faktisk at Unni kommer til finalen jeg, da hadde vel folk i kommentarfeltene eksplodert som små lemen :P Hun kan komme dit for det er jo tilrettelagt så Cato kan greie det. Og hinderløype blir det sikkert ikke. Time will show og jeg elsker ekstra dramalama. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (1 minutt siden):

Jeg håper faktisk at Unni kommer til finalen jeg, da hadde vel folk i kommentarfeltene eksplodert som små lemen :P Hun kan komme dit for det er jo tilrettelagt så Cato kan greie det. Og hinderløype blir det sikkert ikke. Time will show og jeg elsker ekstra dramalama. 

Veldig spent på dette med hinderløypa, om den blir erstattet eller om han får tilrettelagt. Jeg håper også Unni kommer til finalen. Hun så veldig sliten ut da, tenker at selvom hun har « bidratt» minst kan det være hun som har slitt mest. Det blir veldig spennende finaleuke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (7 timer siden):

Det er jo samme greia hver gang; dominerende personligheter oppfører seg akkurat som det passer dem - noen prøver å si ifra - blir sablet ned og kjeftet huden full - dominerende person skjønner ikke hvorfor folk ikke tar opp ting direkte med dem. I tillegg så er det alltid sånn at de aldri hadde tolerert dersom andre oppførte seg som dem selv. Unni, Anne Kath., Kathrine i vanlig farmen ect.. alle legger opp til et giftig klima hvor folk ikke tør/orker å si ifra. 

Også veldig klassisk at Unni kommer med "vi er ferdig med det nå!!" så fort HUN har fått sakt det hun vil. Ingen forståelse for at kanskje andre ønsker å snakke ut eller få en unnskyldning...

Det verste er når de slipper unna med det. At ingen tør å si ifra og bare tenker når vedkommende skal formane så er det bare å holde munn. Har dessverre skjedd i flere sesonger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror du vinner farmen nå? 

Jeg er iallefall helt sikker på at det ikke blir unni. Tror ikke det blir cato. Litt spent på om oppgavne de får er mulig for han å få til.  

Holderen liten knapp på at det det blir sondre.  Han kommer nok i finalen.  De 4 siste kommer nok til å være sondre, emilie, bahare og sander. Men jeg tenker sander går ut først av de 4. Han tror jeg blir for stressa og klundrer til noe. 

Bjørg er nok sterk i mye, men jeg tror hun kommer til å bruke for lang tid iht å komme seg helt til finalen. Men hadde vært gøy om hun klarte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (4 minutter siden):

Hvem tror du vinner farmen nå? 

Jeg er iallefall helt sikker på at det ikke blir unni. Tror ikke det blir cato. Litt spent på om oppgavne de får er mulig for han å få til.  

Holderen liten knapp på at det det blir sondre.  Han kommer nok i finalen.  De 4 siste kommer nok til å være sondre, emilie, bahare og sander. Men jeg tenker sander går ut først av de 4. Han tror jeg blir for stressa og klundrer til noe. 

Bjørg er nok sterk i mye, men jeg tror hun kommer til å bruke for lang tid iht å komme seg helt til finalen. Men hadde vært gøy om hun klarte det. 

Jeg har troa på Cato, han har vunnet 2 tvekamper på rad nå så han kan definitivt overraske. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg har troa på Cato, han har vunnet 2 tvekamper på rad nå så han kan definitivt overraske. 

Ja det har han. Men jeg tror ikke oppgavne blir tettferdig iht hans handicap. 

Hvis man tenker på oppgaver som hinderløype med hest osv. Han klarer nok flere av oppgavene, men om det blir raskt nok er jeg usikker på

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (1 time siden):

Ja det har han. Men jeg tror ikke oppgavne blir tettferdig iht hans handicap. 

Hvis man tenker på oppgaver som hinderløype med hest osv. Han klarer nok flere av oppgavene, men om det blir raskt nok er jeg usikker på

Jeg tror de har tilrettelagt, de har sikkert de grenene som er enklest for han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Unnskyld meg, må bare spørre:
Var det alkohol de satt og drakk AKKURAT rett før de skulle starte finaleuken - og av alle ting:
Kaste hestesko (presisjon)? :P

Edit: Hestesko-konkurransen ferdig. Så skuffende. Om mulig var det de to jeg minst ønsket at  skulle gå videre (som gjerne heller kunnet røket for min del) som gikk videre. Ai ai ai.

Haha, Unni om/i hinderløype... Hahahahah! Uffameg... :P 

...omg, neei..!!! Unni også videre......🫤

😒🫤 Leit at Bahare røk!  ☹️😐 

Men, det positive er at Sander og Sondre er videre - det er de to jeg heier på nå! ❤️ 

Ikke åpne spoileren om du ikke har sett/vil få spoilet episoden som ble tilgjengelig på Tv2Play kl. 3 i dag/natt.

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havspeil skrev (19 timer siden):

Takk ❤ Og selv om han oppfordret folk til å slutte med hets, så var han seg selv nærmest...mens hun gråt. 

"Du gjorde et dumt valg." .... I rest my case . 

Jeg tror ikke at han mente å være ufin eller herskete, jeg synes folk overdriver med dette. Jeg synes at både Cato og Emilie har gjort gode figurer inne på gården og de virker begge som sterke og gode folk 👏🏻

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jeg synes Bahare var veldig modig som turte å utfordre frykten 👏🏻

Og Cato var badass i hinderløypa 😁

Endret av Cid
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Gøy episode i dag. Heier på Cato.  Den mannen er helt rå!
Det var også godt gjort av Bahare å ta løypa og trosse vannskrekken sin.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hestesko-konkurransen var spennende arrangert! Litt teit at man hadde mulighet til å slå hverandres hestesko ut, men sånn er det vel alltid i slike konkurranser. Men kjipt for Cato som var den eneste som fikk sin hestesko helt inntil pinnen, men så blir han dyttet vekk 😆

Tøft gjort av Bahare å trosse vannskrekken sin! Hun trengte det lille ekstra pushet for å droppe båten, så der syns jeg Dorthe gjorde en god jobb som programleder.

Nervepirrende å se Cato i hinderløypa! Å falle i vannet når man ikke har armer er skummelt nok i seg selv. Men i tillegg har han jo ikke mulighet til å ta seg for og beskytte hodet, og det var skummelt å se han falle igjen og igjen rett ved tømmerstokker og planker. Men fy faen for en innsats!

Unni velger å svømme over, noe som er greit nok. Men det hadde vært mye mer underholdende for oss om hun prøvde seg på hinderløypa, eller i det minste prøvde seg på å ro - det kunne blitt morsomt.

Og unnskyld meg.. I hinderløypa var det om å gjøre å være raskest OG ha flest riktige svar. Sander og Sondre går videre på tid, og Cato var den tredje raskeste. Så går Unni videre på flest riktige svar, mens Cato og Bahare står likt med ett riktig svar hver. Men Cato var mye raskere i løypa enn Bahare - da burde jo den siste finaleplassen gått til han på tid? Men så må de likevel gjennom et «utslagsspørsmål»? Det syns jeg ble veldig feil..!

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Dorthe er en behagelig programleder, liker henne faktisk. 

Og hver sesong av farmen kjendis er det alltid en kjendis som man i utgangspunktet synes er ok som ender opp med å gjøre en dårligere figur enn forventet. Denne sesongen er det Emilie, jeg har fått et helt annet inntrykk av henne. Kjøper ikke den uskyldige, ordentlige, hyggelige fasaden lengre etter det her.

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt litt 😮 og så på søndagens episode. Skjønner at Unni var sulten altså, så det var nok sikkert ikke så lurt å begynne å ta opp følelsene folk hadde om latskapen hennes da. Samtidig skjønner jeg at de endelig gjorde det. Mulig Dora påvirket litt, og Unnis latskap nådde nye høyder, og førstekjempevalget var over. Da måtte det smelle etter nesten 6 uker. Men Unni var helt utrolig umoden da!! Tåler null kritikk. Alt hun sa og gjorde viser jo bare at forpakterne hadde trådd "riktig" frem til nå. At de var redde for dårlig stemning om de sa hva de mente osv. Unni beviste jo det til gangs. Hun mumlet til og med "skulle ønske jeg kunne gjøre førstekjempevalget om igjen" rett etter at Bjørg forsiktig hadde snakket med henne...

Veldig glad Cato vant da!! Han fortjener virkelig finaleuka. Håper Unni ryker rett ut så fort som mulig i finaleuka...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...