Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

K_mb skrev (2 minutter siden):

Jeg må si meg helt enig.

Jeg skrev i en tråd for lang tid siden at jeg ikke likte DS som deltaker, da hun var svært tam, konfliktsky og i tillegg heiet hun frem "småjentene" som hun kalte de som strengt talt var kvinner på 27 år pluss, og hun var svært negativ til sin meddeltakar Shabana Rehman som jeg personlig mente ikke gjorde noe annet galt enn å ikke være Dorthes type menneske. Derfor fatter jeg ikke hvorfor Dorthe er programleder, hun var en svært svak deltaker.

Trodde aldri jeg skulle si dette men jeg håper at Niklas tar over som programleder i Farmen Kjendis 🙊

Endret av Cid
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turkis Sau skrev (54 minutter siden):

Jeg er ikke noe fan av Dorthe som programleder. Føler hun snakker "ned" til folk.

Hun er ganske interessant som programleder, men det kan føles som det er noe God Kveld Norge stemning når hun snakker til deltakerne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 minutter siden):

Jeg må si meg helt enig.

Jeg skrev i en tråd for lang tid siden at jeg ikke likte DS som deltaker, da hun var svært tam, konfliktsky og i tillegg heiet hun frem "småjentene" som hun kalte de som strengt talt var kvinner på 27 år pluss, og hun var svært negativ til sin meddeltakar Shabana Rehman som jeg personlig mente ikke gjorde noe annet galt enn å ikke være Dorthes type menneske. Derfor fatter jeg ikke hvorfor Dorthe er programleder, hun var en svært svak deltaker.

Det hadde jeg faktisk glemt, men du har helt rett.

Tror ikke hun varer lenge som programleder.

Cid skrev (Akkurat nå):

Trodde aldri jeg skulle si dette men jeg håper at Niklas tar over son programleder i Farmen Kjendis 🙊

Enig!😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (11 minutter siden):

Det hadde jeg faktisk glemt, men du har helt rett.

Tror ikke hun varer lenge som programleder.

Enig!😅

Altså..

Dorthe har vært programleder for God Kveld Norge, men hva er det? Et goodfeeling-program uten kritiske spørsmål. Hun er "bestevenn" med alle intervjuobjekt hun har. Med tanke på hennes etter mitt syn mislykkede farmenopphold så burde hun ikke vært programleder, og jeg irriterer meg fortsatt over at den ene hun skulle snakke dritt om var Shabana Rehman. Mens Sophie Elise og resten var fredet fordi de var jo "småjenter" eller sterke menn 🤮  

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på men følger tråden her - finnes det en funksjon som kan åpne alle spoilere ?   Litt slitsomt å lese i ettertid og trykke på spoileknappen i hver tråd.   Burde kanskje være i irritasjonstråden dette 😛 

Håper det finnes en funksjonalitet for dette som jeg har misset - hvis ikke er det et ønske om ny 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (12 timer siden):

Altså..

Dorthe har vært programleder for God Kveld Norge, men hva er det? Et goodfeeling-program uten kritiske spørsmål. Hun er "bestevenn" med alle intervjuobjekt hun har. Med tanke på hennes etter mitt syn mislykkede farmenopphold så burde hun ikke vært programleder, og jeg irriterer meg fortsatt over at den ene hun skulle snakke dritt om var Shabana Rehman. Mens Sophie Elise og resten var fredet fordi de var jo "småjenter" eller sterke menn 🤮  

Hun er en fin dame, men klær seg helt forferdlig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye skriverier om Cato i media.....mye som kan tyde på at han blir andrekjempe. 
Håper Dora gutser å velger han og at han blit slått ut nå. Ikke aå lenge igjen, så det er helt ok at han gir seg nå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (Akkurat nå):

Håper Dora gutser å velger han og at han blit slått ut nå. Ikke aå lenge igjen, så det er helt ok at han gir seg nå. 

Hvorfor i all verden skulle Cato gitt seg? Han har stått på som bare det igjennom hele oppholdet, han har like mye grunn til å ville komme seg til finalen som de andre. Hvis hun velger han så håper jeg at han slår henne nedi støvlene! 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (21 timer siden):

Den seansen med Dronning Unni som ikke kommer seg av hesten må jo være årets TV-øyeblikk 😂😂 De ungene må jo ha blitt lettere traumatisert 😅 Elsker at hun tar seg selv så lite høytidelig og har så avslappet og sunt forhold til kroppen sin da 🙂

Så usunne folk burde ikke være så avslappet til egen kropp. 😅 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (7 timer siden):

Hun er en fin dame, men klær seg helt forferdlig

Hun skal sikkert fremstå som "avslappet og landlig" kledd,men det ser jo bare ut som en sånn hillbillystil. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (På 9.2.2024 den 18.51):

Den seansen med Dronning Unni som ikke kommer seg av hesten må jo være årets TV-øyeblikk 😂😂 De ungene må jo ha blitt lettere traumatisert 😅 Elsker at hun tar seg selv så lite høytidelig og har så avslappet og sunt forhold til kroppen sin da 🙂

Tror heller at de lo hele veien hjem :ler: 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (7 timer siden):

Å nei, håper ikke det.  Mye bedre å velge Emilie eller Bahare. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (9 timer siden):

Håper du tuller. Heier på alle folk som er avslappet i egen kropp, uansett kroppens utseende.

Håper jeg blir like avslappet med tiden.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (2 timer siden):

Håper Dora går ut.

Samme her, er ingen av de andre utenom Unni jeg vil skal ryke. 

Endret av Cid
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor folk er så negative til at Cato Zahl Pedersen er med på sånne show, bare fordi han er "funksjonshemmet" liksom. 

Han har vel fått medaljer i litt av hvert som idrettsutøver. Jeg har lest den boken om når han forsøkte å komme seg til toppen av Mount Everest, og han kom seg nok mye lenger enn folk flest i denne tråden ville ha klart. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke hvorfor folk er så negative til at Cato Zahl Pedersen er med på sånne show, bare fordi han er "funksjonshemmet" liksom. 

Han har vel fått medaljer i litt av hvert som idrettsutøver. Jeg har lest den boken om når han forsøkte å komme seg til toppen av Mount Everest, og han kom seg nok mye lenger enn folk flest i denne tråden ville ha klart. 

Jeg hadde tatt et steg ut av bilen, sett opp mot fjellet og satt meg inn igjen :ler:  

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (22 timer siden):

Hun er der som kjendis i en konkurranse. Sunnhet er ikke blant kriteriene for å vinne konkurransen. Der kan hun være heldig med rekkefølgen av konkurransetema og rykke fort til finalen, eller ryke på første. Det gjelder alle. Jeg håper ikke at det er avtalt spill for å gi noen en enkel vei til seier.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult om Daniel hadde blitt lenger! Han virket som en skikkelig kruttønne som hadde sikkert slengt mye med leppa etterhvert.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...