Titori Skrevet 4. februar 2024 #961 Del Skrevet 4. februar 2024 Veldig gøy at Emma trodde avkom var det samme som avføring. Lort 😂 Hun har selvironi da! Artig jente. Noe annet jeg lo av var da Sander sa til Cato før tvekampen: "Du tar det vel på strak arm uansett" 🙈🙈🙈😂 Vet ikke det var en spøk, eller bare en lite heldig metafor 😅 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 4. februar 2024 #962 Del Skrevet 4. februar 2024 makkapakka skrev (20 minutter siden): En ting er disse unge influenserne som lever i sin perfekte verden, og fungerer helst med bare sånne rundt seg, en annen ting er de funksjonshemma som drar offerkortet med engang de får motstand på den ene siden, og de klarer alt på den andre siden. De må bestemme seg om vi skal syns synd i dem eller ikke.. Liker best Bjørg og Unni de er seg sjøl, selv om ikke alt de sier og gjør ikke alltid er like pent Tenker Psykososialt så var det Emma, som kom best ut av den situasjonen mellom Emilie og Cato. 6 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 4. februar 2024 #963 Del Skrevet 4. februar 2024 Titori skrev (45 minutter siden): Veldig gøy at Emma trodde avkom var det samme som avføring. Lort 😂 Hun har selvironi da! Artig jente. Noe annet jeg lo av var da Sander sa til Cato før tvekampen: "Du tar det vel på strak arm uansett" 🙈🙈🙈😂 Vet ikke det var en spøk, eller bare en lite heldig metafor 😅 Det lo jeg også av 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 4. februar 2024 #964 Del Skrevet 4. februar 2024 Ctrl skrev (1 time siden): Jeg skjønner godt at Emilie har fått Cato i vrangstrupen. Og det handler nok utelukkende om hans reaksjon etter førstekjempevalget. Det er mulig jeg fremstår usympatisk når jeg sier dette, men jeg skal prøve å begrunne det. Jeg synes faktisk at det spillet Cato har kjørt ovenfor Emilie er en fæl hersketeknikk med offerspill og stråmenn. Cato Zahl Pedersen er først av alt en mann uten armer, og eier da sympatibalansen. At han i tillegg er en eventyrer som har besteget fjell og rundet poler, er en idrettsutøver, er en selverklært mentalterapeut, er 65 år og er en respektert mann kommer også til hans store sympatifordel i møte med en ung kvinnelig eks-blogger. En utrolig skjevfordeling av maktbalansen altså. Det er ingen tvil om hvem som blir seende god ut og hvem som blir seende dårlig ut når de to går "imot" hverandre. Problemet i saken er at spillet til Cato skjer på gale premisser. Cato ble valgt fordi han var en kunnskapsbank og en stor konkurrent i en konkurranse. En fair begrunnelse. Og et kompliment til han, som han velger totalt å overse. Cato ble også valgt fordi han var lengst unna Emilie sosialt sett. En fair begrunnelse det også. At Cato velger å spille offer med å dra fram hans livslange utenforskap fordi han ikke har armer er en stråmann mot Emilie, for det har ingenting med Emilie, hennes valg og hennes begrunnelse å gjøre. I menneskelige relasjoner er det bare slik at enkelte ganger klikker man med noen og andre ikke. Det har med kjemi og dynamikk å gjøre. Og man kan ikke bli bestevenn med alle. Emilie er ikke skyldig Cato noe sosialt, særlig ikke når de ble delt i to forskjellige sosiale grupperinger fra start av. På linje med at Emma og Cato heller ikke var sosial sammen, fordi disse to ble delt fra start av og ikke hadde særlig med sosiale fellestrekk. At Cato i tillegg poengterer selv at han bidrar lite sosialt understreker sosialbegrunnelsen til Emilie så det holder. Så å bruke dette utenforskapet imot Emilies valg setter henne på bakbeina der hun står igjen som handlingslammet hvor et godt tilsvar er umulig uten at hun kommer enda dårligere ut av det. Jeg tror Emilie på Farmen skjønte at hun kom særdeles dårlig ut av å bli satt under "angrep" for Catos stråmann- og offerspill. Hvordan skal man forsvare seg mot en slik mann med alle trumf i ermet? Man overlever bare ikke et forsvar... Emilie er dømt til å tape uansett, og det har hun dessverre smertelig fått erfare av seere som har latt seg gripe av sympati for Cato siden Cato har valgt å dra saken den veien. Så da er oppgaven for Emilie å beherske seg. Jeg synes hun klarer det OK, men det skinner kanskje igjennom noen ganger at hun ikke prioriterer Catos interesser særlig. Og det forstår jeg godt. For jeg tror jeg hadde blitt bitter eller i verstefall forbannet om jeg hadde blitt misforstått og spilt med slik Emilie har blitt. Samtidig bør det være rom for Cato å føle. Det skal jeg ikke undergrave. Han må få lov til å bli lei seg når dårlige minner fra et eviglangt liv uten armer kommer til overflaten. Og slike opplevelser har jeg stor sympati for. Men han dreier det dessverre bevisst mot Emilie og Emilies valg som førstekjempe, og tyr til dette hver gang anledningen byr seg. Og hver gang blir Emilie ille berørt uten å kunne si noe på det. Dette har jeg absolutt ikke sympati mot Cato for. På ett eller annet stadie burde det "flydd en faen" i Cato der han hevet seg over alt og så positivt på tvekamp. Han med hans historie har tross alt motivert utallige mennesker, konkurrert både mot seg selv og andre i mange tiår i alle kunstens former, og kjempet mot en bakke og en vinterdag eller 200 før. Så hvorfor forble han så sentimentalt på bakbeina for å bli valgt som førstekjempe av Emilie i konkurransen Farmen? Jeg skjønner det bare ikke. Og det tror jeg ikke Emilie heller skjønner. Veldig bra skrevet. Og jeg stusser også veldig. Cato virker jo som en tøff kar. Han har oppnådd utrolig mye, på tross av handikappet sitt. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor det er SÅ ille å bli valgt til førstekjempe. Alle kan jo velges, mange må gjennom en kamp og de er jo kommet langt i konkurransen nå. En ting er å bli overrasket der og da, men å tviholde på offerrollen i så lang tid, synes jeg er merkelig. De fleste blir jo motivert for kamp og tenker det er OK når «sjokket» har lagt seg. Særlig når han selv sier at han trekker seg unna og ikke sier mye, da tenker jeg at det ikke bør komme som en overraskelse at noen føler de ikke har blitt ordentlig kjent med ham, heller… 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 4. februar 2024 #965 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg syns det er trist at Emma er så usikker på seg selv at hun ikke tør å bevege seg utenfor komfortsonen - for i henne bor det mye! Jeg fikk enorm respekt for henne da hun, den yngste på gården, var den eneste som hadde guts til å si hva hun mente til Christian..de andre holdt strategisk kjeft i kampens hete. Jeg tror Emma er et realt og godt menneske. Og jeg tror hun mestrer mye - om hun bare tør. Hun hadde blitt et rivjern ute på gården om ikke holdt seg fast i trygge Unni. Fikk også veldig respekt for henne da jeg så hvordan hun taklet å bli andrekjempe. Voksent rett og slett. Og - jeg må si at jeg ble full av beundring da hun motsto hjernevaskingen til Bahare (og Emilie) når det kom til hvilke gren hun skulle velge..jeg hadde håpet hun var sterkere i kunnskap, så det var litt dumt. Nå er jeg spent på hvem hun velger til Storbonde..Emilie? Bahare? Det var jo ekstremt viktig for dem at Emma fikk besøket - og kanskje dermed også fikk muligheten til å ta en prat med henne angående storbondevalget? Som jeg har sagt tidligere - det virker veldig kalkulert, og det uskyldige imaget har fått seg noen riper og sprekker.. Det er ikke bare Cato som kjenner på utenforskap på gården - Sondre fortalte også om det i dagens sending..det er to klikker på gården, og de to er ikke en del av klikkene. Minner veldig om hierarkiet på en ungdomsskole. Jeg syns Catos utfordringer setter et bra lys på hvordan det er å leve i samfunnet med ulike typer handikap - det er stigmatisering og utenforskap..mange er lite villige til å tilrettelegge og inkludere, noe vi ser tydelig på gården også. De som sier Cato drar offerkortet..har vi sett samme program? Cato forklarer hva han føler, og hvordan livet med et handikap fungerer..enkelt og greit. Må også kommentere på utsagnet til Emilie - hvor hun prøver å få Catos valg til å se likt ut som hennes..fnis. Cato sier rett ut - han vil stå i finalen med de beste på gården..altså de som har bidratt til at gården går rundt. Jeg syns han var hard når han sa det - samtidig som jeg er helt enig..jeg ville også stått i finalen med de beste..ellers ville ikke seieren betydd noe for meg. Det er uting slik Farmen har utviklet seg de siste årene - at de mest kalkulerte spillerne når til finaleuken - og ikke de som har best forutsetning til å kunne drifte og overleve et gårdsliv 100 år tilbake. Jeg håper Sondre når helt til topps. 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar 2024 #966 Del Skrevet 4. februar 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Emma hørte feil, hun trodde spørsmålet var: hva heter avføringen til en geit? Derfor skrev hun lort. Men spørsmålet var , som skrevet over her: hva heter avkommet til en geit? Det var ganske morsomt 🤭 Men hun visste ikke hva avkom var heller, før hun fikk forklart at det var babyen til geita. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 5. februar 2024 #967 Del Skrevet 5. februar 2024 Eva-Lena skrev (2 timer siden): At Emma valgte tvekamp tenker jeg kommer av at hun helt ikke vil slite på noen måte. Hun stiller seg nok ikke først i køen for noe fysisk jobbing. Konkurranse i kunnskap er ikke slitsomt. For hestesko er så fysisk krevende.....? Ctrl skrev (2 timer siden): Jeg skjønner godt at Emilie har fått Cato i vrangstrupen. Og det handler nok utelukkende om hans reaksjon etter førstekjempevalget. Det er mulig jeg fremstår usympatisk når jeg sier dette, men jeg skal prøve å begrunne det. Jeg synes faktisk at det spillet Cato har kjørt ovenfor Emilie er en fæl hersketeknikk med offerspill og stråmenn. Cato Zahl Pedersen er først av alt en mann uten armer, og eier da sympatibalansen. At han i tillegg er en eventyrer som har besteget fjell og rundet poler, er en idrettsutøver, er en selverklært mentalterapeut, er 65 år og er en respektert mann kommer også til hans store sympatifordel i møte med en ung kvinnelig eks-blogger. En utrolig skjevfordeling av maktbalansen altså. Det er ingen tvil om hvem som blir seende god ut og hvem som blir seende dårlig ut når de to går "imot" hverandre. Problemet i saken er at spillet til Cato skjer på gale premisser. Cato ble valgt fordi han var en kunnskapsbank og en stor konkurrent i en konkurranse. En fair begrunnelse. Og et kompliment til han, som han velger totalt å overse. Cato ble også valgt fordi han var lengst unna Emilie sosialt sett. En fair begrunnelse det også. At Cato velger å spille offer med å dra fram hans livslange utenforskap fordi han ikke har armer er en stråmann mot Emilie, for det har ingenting med Emilie, hennes valg og hennes begrunnelse å gjøre. I menneskelige relasjoner er det bare slik at enkelte ganger klikker man med noen og andre ikke. Det har med kjemi og dynamikk å gjøre. Og man kan ikke bli bestevenn med alle. Emilie er ikke skyldig Cato noe sosialt, særlig ikke når de ble delt i to forskjellige sosiale grupperinger fra start av. På linje med at Emma og Cato heller ikke var sosial sammen, fordi disse to ble delt fra start av og ikke hadde særlig med sosiale fellestrekk. At Cato i tillegg poengterer selv at han bidrar lite sosialt understreker sosialbegrunnelsen til Emilie så det holder. Så å bruke dette utenforskapet imot Emilies valg setter henne på bakbeina der hun står igjen som handlingslammet hvor et godt tilsvar er umulig uten at hun kommer enda dårligere ut av det. Jeg tror Emilie på Farmen skjønte at hun kom særdeles dårlig ut av å bli satt under "angrep" for Catos stråmann- og offerspill. Hvordan skal man forsvare seg mot en slik mann med alle trumf i ermet? Man overlever bare ikke et forsvar... Emilie er dømt til å tape uansett, og det har hun dessverre smertelig fått erfare av seere som har latt seg gripe av sympati for Cato siden Cato har valgt å dra saken den veien. Så da er oppgaven for Emilie å beherske seg. Jeg synes hun klarer det OK, men det skinner kanskje igjennom noen ganger at hun ikke prioriterer Catos interesser særlig. Og det forstår jeg godt. For jeg tror jeg hadde blitt bitter eller i verstefall forbannet om jeg hadde blitt misforstått og spilt med slik Emilie har blitt. Samtidig bør det være rom for Cato å føle. Det skal jeg ikke undergrave. Han må få lov til å bli lei seg når dårlige minner fra et eviglangt liv uten armer kommer til overflaten. Og slike opplevelser har jeg stor sympati for. Men han dreier det dessverre bevisst mot Emilie og Emilies valg som førstekjempe, og tyr til dette hver gang anledningen byr seg. Og hver gang blir Emilie ille berørt uten å kunne si noe på det. Dette har jeg absolutt ikke sympati mot Cato for. På ett eller annet stadie burde det "flydd en faen" i Cato der han hevet seg over alt og så positivt på tvekamp. Han med hans historie har tross alt motivert utallige mennesker, konkurrert både mot seg selv og andre i mange tiår i alle kunstens former, og kjempet mot en bakke og en vinterdag eller 200 før. Så hvorfor forble han så sentimentalt på bakbeina for å bli valgt som førstekjempe av Emilie i konkurransen Farmen? Jeg skjønner det bare ikke. Og det tror jeg ikke Emilie heller skjønner. Enig i dette. Cookiesandcream skrev (59 minutter siden): Veldig bra skrevet. Og jeg stusser også veldig. Cato virker jo som en tøff kar. Han har oppnådd utrolig mye, på tross av handikappet sitt. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor det er SÅ ille å bli valgt til førstekjempe. Alle kan jo velges, mange må gjennom en kamp og de er jo kommet langt i konkurransen nå. En ting er å bli overrasket der og da, men å tviholde på offerrollen i så lang tid, synes jeg er merkelig. De fleste blir jo motivert for kamp og tenker det er OK når «sjokket» har lagt seg. Særlig når han selv sier at han trekker seg unna og ikke sier mye, da tenker jeg at det ikke bør komme som en overraskelse at noen føler de ikke har blitt ordentlig kjent med ham, heller… Enig i dette. Jeg får det med å grine både for å bli valgt til førstekjempe og grine igjen på tinget i dag så dårlig til å stemme med dette "mentalterapeut", positivitets-greiene, ikke bli tilsidesatt og oppnå ting - jeg vet ikke om det bare er meg som har fått en helt feil oppfatning av han, men slik jeg hadde tolket han fra tidligere stemmer det dårlig med en som blir negativ og gråter fordi noen velger han, særlig når det blir begrunnet med at han er en sterk konkurrent. Særlig når det kommer til han ville jeg jo tenkt at å velge hvordan man vil ta det hadde vært aktuelt - og han valgte jo å overse at hun først og fremst omtalte han som en sterk konkurrent, til fordel for at hun også sa helt til slutt at han var den hun hadde kommet minst nær på gården... For meg blir det liksom litt kræsj med hva jeg har oppfattet at han står for og hvem han er, utifra alt jeg har fått med meg av han tidligere og ellers. Jeg vet ikke om han spiller offer med vilje eller om det er forholdene på gården eller hva. Med det sagt har jeg som nevnt tidligere også oppfattet dette med å være så "perfekt" og "bare snill og grei og søt" fra Emilie som "påtatt", og det føler jeg vel også er blitt ytterligere bekreftet etter denne uken at det er... Emma har faktisk vokst utrolig mye på meg da - både generelt og slik hun tok å bli valgt til andrekjempe. Skjønte ikke valget av kunnskap i det hele tatt da - var det meningen å sende seg selv ut eller hva var greien der liksom?! Følte jo den med avkom/avføring til geitene var litt a la hønebabyer fra tidligere også, så kan ikke skjønne at hun evt kan ha trodd hun har en sjanse i kunnskap mot Cato..? Men igjen, utover det er inntrykket mitt av henne blitt mye bedre. Jeg har syns hun har virket litt sur og bitchy i noe av det jeg har sett fra henne fra tidligere, men på Farmen syns jeg hun virker morsom, søt og snill. Syns Sondre også har gjort et veldig positivt inntrykk (Sander også, som jeg har nevnt før da). Fint å se relasjonene mellom Sondre og Cato, Sander og Cato også og Bjørg og Cato f. eks. Syns faktisk også det er overraskende fint å ha en ganske harmonisk og fin sesong etter den "vanlige" med Kathrine og alt det negative/dramaet/herskespillet hennes. Tross litt drama i starten syns jeg det har vært mye fint å se på Farmen kjendis denne gangen faktisk. ❤️ 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 5. februar 2024 #968 Del Skrevet 5. februar 2024 Tenk å være 22 år og ikke vite hva et avkom er, men ikke nok med det! Hun visste heller ikke at avkommet til Geita heter Killing. 6 åringen min vet det.. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 5. februar 2024 #969 Del Skrevet 5. februar 2024 Irja skrev (Akkurat nå): Tenk å være 22 år og ikke vite hva et avkom er, men ikke nok med det! Hun visste heller ikke at avkommet til Geita heter Killing. 6 åringen min vet det.. Ja, samme med hønebabyer... som kanskje er noe av det man hører mest i dagligtale også? (Kylling altså) 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 5. februar 2024 #970 Del Skrevet 5. februar 2024 dårligbrukernavn skrev (5 minutter siden): Ja, samme med hønebabyer... som kanskje er noe av det man hører mest i dagligtale også? (Kylling altså) Hønebabyer ja, det var også en greie. Man blir jo bare sittende å måpe 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 5. februar 2024 #971 Del Skrevet 5. februar 2024 Blir spennende å se hvem Emma har valgt som storbonde. Tror kanskje hun overrasker og velger Cato. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 5. februar 2024 #972 Del Skrevet 5. februar 2024 Syntes det var lette spørsmål i dag. Kje er jo kjent og jeg ville klart tippet måle på nr to. At mange fikk barn utenom ekteskap er kjent, men 20% var for mye og 2 for lite. Her ville jeg også tatt 6% uten tvil. Så Cato som voksen visste alle disse tre som ikke var vanskelig. Emma er ung og man lærer mye med årene. Men synes hun har klart seg helt greit gjennom disse ukene. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 5. februar 2024 #973 Del Skrevet 5. februar 2024 Jeg visste ikke svaret på spørsmålet om sidene på mursteinen, og der hadde de også feil. I en stresset situasjon kunne jeg sikkert ha bommet på det måleredskapet også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. februar 2024 #974 Del Skrevet 5. februar 2024 Cid skrev (10 timer siden): Jeg digger latteren til Bjørg 😄 Jeg synes den blir litt i meste laget. Kan med fordel droppe de siste «skrallene». 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. februar 2024 #975 Del Skrevet 5. februar 2024 dårligbrukernavn skrev (3 timer siden): Med det sagt har jeg som nevnt tidligere også oppfattet dette med å være så "perfekt" og "bare snill og grei og søt" fra Emilie som "påtatt", og det føler jeg vel også er blitt ytterligere bekreftet etter denne uken at det er... Enig i det. Merket tidlig hvordan hun snakket ned flere av de eldre i førsten og klikket veldig med de på samme alder. Hun fremstår ganske egoistisk. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2024 #976 Del Skrevet 5. februar 2024 (endret) Klink skrev (7 timer siden): Modig og modig. Syns ikke det var særlig modig. Hun visste jo at han kom til å slå henne, hun måtte jo ha visst det? Derfor jeg synes hun var modig, hun valgte ikke det enkleste og letteste. Irja skrev (4 timer siden): Tenk å være 22 år og ikke vite hva et avkom er, men ikke nok med det! Hun visste heller ikke at avkommet til Geita heter Killing. 6 åringen min vet det.. Det visste ikke jeg heller 😛 Jeg visste hva avkom var da 😜 Man lærer så lenge man lever Når jeg var 22 år så trodde jeg fortsatt at løvbiff var løve kjøtt 😂 cerruti skrev (59 minutter siden): Jeg synes den blir litt i meste laget. Kan med fordel droppe de siste «skrallene». Hun kan ikke noe for latteren sin da hehe Endret 5. februar 2024 av Cid 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2024 #977 Del Skrevet 5. februar 2024 Fikk Emilie tildelt finalekniv av Dorthe? Kan ikke huske at hun gjorde det 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. februar 2024 #978 Del Skrevet 5. februar 2024 Nok en uka over. Trist å se Emma dra. Men respekt for at hun kjørte på med kunnskap, som var det hun ønsket. Hun fink råd om å gå for hestesko, men hun fulgte sine egne valg. Hun er ung, og vi kan alle syntes det var morsomt at hun ikke vet hva «avkom» betyr eller at killing/kje er babynavnet. Men hun er fra en annen generasjon. Kan godt forstå at ordet «avkom» ikke akkurat er det som er mest brukt i dagligtalen og derfor ikke er et ord man kanskje har hørt og vet hva betyr. Og ikke alle kan «baby navn» på dyr (eller navnet for hun og han dyr av ulike arter). Akkurat Killing kunne jeg, men det er nok andre jeg ikke kan navngi, og hadde ikke kommet på kje før det ble nevnt som er godkjent svar. Vi har ikke alle den samme kunnskapen. Synes det blir for tullete å gi Emilie tyn for at Cato ikke får besøk. Alle de andre ukene er det andrekjemper som har fått besøket for hjelpe til med valget for tvekampen. Hvorfor skulle det være annerledes for Emma, bare fordi vi synes synn i at Cato ble valgt til førstekjempe. Cato har stått på, og han fortjener en plass i finalen, det mener jeg fortsatt. Men trist å se Emma forlate gården. Jeg er spent på siste uka nå før finaleuka. Jeg lurer fælt på hvem som blir storbonde. Jeg tror jo også at Unni kan bli valgt igjen, men hva om Emma kommer med en overraskelse, føler det ikke er helt 100% sikkert hvem hun velger. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 5. februar 2024 #979 Del Skrevet 5. februar 2024 1 hour ago, Cid said: Fikk Emilie tildelt finalekniv av Dorthe? Kan ikke huske at hun gjorde det Hun fikk kniven 😊 Risset inn en E på skaftet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 5. februar 2024 #980 Del Skrevet 5. februar 2024 Jeg liker Emilie. Synes førstekjempevalget hennes var helt riktig. Cato må slutte å sette seg selv i en offer-posisjon. Han vet hva han har blitt med på, og at alle ikke "bonder" like mye, må da være innafor, uten at noen skal peke på Emilie som en ond person. Er helt enig med henne, at han er en sterk konkurrent. Mtp at han mangler armer, vil det trolig ikke bli smia og matlaging i en finale om han er med. Skulle bare mangle om de andre ikke prøver å få han ut før. Han tok det førstekjempe valget på en elendig måte. Håper han ryker snart. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå