5by5 Skrevet 2. februar 2024 #901 Del Skrevet 2. februar 2024 Cid skrev (41 minutter siden): Har ikke han større sjans mot Unni da? Tja, kanskje? Vi kan jo håpe på at det blir Unni, er fortsatt irritert over den unnasluntringen hennes så syns hun fortjener en kamp 😄 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar 2024 #902 Del Skrevet 2. februar 2024 5by5 skrev (6 minutter siden): Tja, kanskje? Vi kan jo håpe på at det blir Unni, er fortsatt irritert over den unnasluntringen hennes så syns hun fortjener en kamp 😄 Hadde blitt det beste som kunne hendt denne sesongen i hvert fall hvis Cato vant tvekampen samtidig som at Unni ble slått ut 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. februar 2024 #903 Del Skrevet 2. februar 2024 Om ting de får ha med seg, kanskje de får velge to ting eller noe de kan ha med seg fra nåtiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. februar 2024 #904 Del Skrevet 2. februar 2024 Cato velger nok ikke Unni til andrekjempe. Jeg tror ikke han er typen til å velge en «lett utvei», det er mer sannsynlig at han velger en han tror han vil få bryne seg på. Når det er sagt, så tror jeg ikke nødvendigvis at Unni er noen lett match om hun fikk velge gren. Jeg tipper hun har noen ess oppi ermet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar 2024 #905 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Cookie123 skrev (23 timer siden): Uff, nei det håper jeg virkelig ikke. Hun er slitsomt, overdrevent positiv, og ler HELE tiden. Det synes ikke jeg, hadde vært interessant å se hvordan hun hadde klart seg på Farmen Kjendis. Endret 2. februar 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar 2024 #906 Del Skrevet 3. februar 2024 Da vet jeg det gleder meg til i morgen. https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/innforer-nye-regler-haper-de-har-tenkt/16429531/ – Har dere tatt spesielle hensyn til rettferdighet når Cato Zahl Pedersen skal ut i kamp? – Ja. Cato, og de som møter Cato til kamp, kan velge mellom kunnskap, tønnesjakk, vagla/balanse og hesteskokast, opplyser Dahl. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 3. februar 2024 #907 Del Skrevet 3. februar 2024 Fjugur skrev (På 1.2.2024 den 15.04): Forrige uke ble hun valgt og kunne ikke bestemme det selv. Det var Kristin som ville ha en sterk konkurrent i utgangspunktet (Emilie sa seg ikke uenig i det da) Stemmer ikke, Emilie manipulerte Kristin til å velge seg som 2. kjempe. Og hun manipulerer K til å velge seg til storbonde dersom K taper, ved å fortelle K at hun vil velge K til storbonde hvis hun selv taper. Emilie vet at hun er sterkere enn K og at hun kan slå K i slegge. For meg framstår Emilie kalkulerende og manipulerende og som ei som er vant til å bli løftet fram av omgivelsene. Nå ble hun gjennomskuet på tv, og da går hun ut og er lei seg og angrer… 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. februar 2024 #908 Del Skrevet 3. februar 2024 Kosemose skrev (9 minutter siden): Stemmer ikke, Emilie manipulerte Kristin til å velge seg som 2. kjempe. Og hun manipulerer K til å velge seg til storbonde dersom K taper, ved å fortelle K at hun vil velge K til storbonde hvis hun selv taper. Emilie vet at hun er sterkere enn K og at hun kan slå K i slegge. For meg framstår Emilie kalkulerende og manipulerende og som ei som er vant til å bli løftet fram av omgivelsene. Nå ble hun gjennomskuet på tv, og da går hun ut og er lei seg og angrer… Man er vel ikke kalkulerende og manipulerende om man har strategier i en konkurranse. Kristin er en sterk dame og ikke noe offer. Dessuten var det helt på håret at Emilie vant. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 3. februar 2024 #909 Del Skrevet 3. februar 2024 Herregud, for en storm i et vannglass. Emilie har ikke gjort noe galt. Syns hun virker skikkelig ålreit. At hun nå, rett før finaleuken, velger en som hun anser som en sterk konkurrent i stedet for ei dame hun tenker hun kan slå i det meste, er jo helt normalt! Og av de hun anser som sterke konkurrenter, er det helt fair at hun velger den hun kjenner minst. Cato er ikke akkurat et mobbeoffer, alle har jo pratet sammen og stått på sammen. Og så er det naturlig at man får bedre kjemi med enkelte. Når det er så nærme finaleuken har det vel vært vanlig at man ikke velger den svakeste/latest, men begynner å tenke konkurranse? Og at hun ikke velger en av hjelperne sine, det visste vi jo. Nei det er skremmende at små ting skal bli hauset slik opp, og nærmest få henne til å se ut som et monster. Forkastelig opplegg. Liker alle der inne jeg nå. Ja Unni kan være litt irriterende, men hun vinner nok ikke uansett. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. februar 2024 #910 Del Skrevet 3. februar 2024 Djungelvrål skrev (På 31.1.2024 den 19.56): Skjul innhold Ikke jeg heller......Emma burde vært det selvsagte valget. Hva har hun gjort hele uka? Heklet. 😂 Akkurat den her var vel den uken Emma faktisk gjorde noe fysisk også... så litt rart å dra frem denne kommentaren mot henne nå. Jeg er ikke direkte overrasket over valget av Cato som førstekjempe. Personlig (som en person som ser inn utenfra) så hadde jeg garantert valgt Unni eller Emma heller da. De fremstår som de lateste, og hadde nok gått for Unni ettersom hun er for mye diva for min smak og også var årsaken til at de ikke klarte ukesoppdraget forrige uke. MEN nå er det Emilies valg, og hun liker Unni og Emma da. I alle fall kommet nært dem. Så da skjønner jeg valget til Emilie kjempegodt. ALLE har gjort en kjempeinnsats arbeidsmessig denne uken. Det er flust av sterke konkurrenter for henne der (Cato, Sondre, Unni) og det er klart hun vil ha ut en konkurrent nå. Jeg syns ofte alltid det drøyer litt før de begynner å tenke på å få ut sterke konkurrenter... dette er jo faktisk en konkurranse. Og av de konkurrentene der så er det rett og slett Cato Emilie har minst kjemi med/kjenner minst. Det må være lov å velge ham da. Jeg aner ikke hvem Cato kommer til å velge... jeg vil gjette Emma eller Bahare. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 4. februar 2024 #911 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg tror Cato velger Unni til andre kjempe. Det har vært mye Unni og Cato i media denne uken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 4. februar 2024 #912 Del Skrevet 4. februar 2024 Mollebolle skrev (1 time siden): Jeg tror Cato velger Unni til andre kjempe. Det har vært mye Unni og Cato i media denne uken.... Tror også det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar 2024 #913 Del Skrevet 4. februar 2024 Mollebolle skrev (2 timer siden): Jeg tror Cato velger Unni til andre kjempe. Det har vært mye Unni og Cato i media denne uken.... Hadde vært supert om han vant da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. februar 2024 #914 Del Skrevet 4. februar 2024 Tror det var et smart trekk å velge Cato til førstekjempe. Tror det er vanskeligere for deltakerne å velge ham som 2.kjempe, forstå meg rett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m89_jente Skrevet 4. februar 2024 #915 Del Skrevet 4. februar 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Tror det var et smart trekk å velge Cato til førstekjempe. Tror det er vanskeligere for deltakerne å velge ham som 2.kjempe, forstå meg rett. Håper han vinner tvekampen og slår tilbake! 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar 2024 #916 Del Skrevet 4. februar 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Tror det var et smart trekk å velge Cato til førstekjempe. Tror det er vanskeligere for deltakerne å velge ham som 2.kjempe, forstå meg rett. Da hadde han i det minste fått valgt gren, jeg ville heller fått velge gren fremfor konkurrent. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 4. februar 2024 #917 Del Skrevet 4. februar 2024 Cid skrev (27 minutter siden): Da hadde han i det minste fått valgt gren, jeg ville heller fått velge gren fremfor konkurrent. Enig . Blir spennende å se hvem som vinner «hele skiten « , håper på Sander eller Sondre 💪💪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. februar 2024 #918 Del Skrevet 4. februar 2024 Cid skrev (41 minutter siden): Da hadde han i det minste fått valgt gren, jeg ville heller fått velge gren fremfor konkurrent. ??? Tror du misforsto meg der. Jeg mente bare at OM en vil ha ham ut, så velger en ham som førstekjempe. Fordi jeg tror de fleste der inne hadde unngått ham som 2.kjempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar 2024 #919 Del Skrevet 4. februar 2024 Spoiler Bjørg som masserer føttene til Cato, for en snill og herlig dame ❤️ 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar 2024 #920 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg digger latteren til Bjørg 😄 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå