Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fjugur skrev (1 time siden):

Forrige uke ble hun valgt og kunne ikke bestemme det selv.
Det var Kristin som ville ha en sterk konkurrent i utgangspunktet (Emilie sa seg ikke uenig i det da)

Hun ble valgt fordi hun ba Kristin om å velge henne..Kristin hadde aldri valgt henne siden de er gode venner. 
Det fikk Emilie i en storbondeposisjon - slik at hun i større grad kan velge hvem hun skal møte i finaleuken..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (7 timer siden):

Jeg er usikker på hva jeg skal tenke, har ikke tenkt hun spilte flink pike. 

Hun sier jo i ca hver episode at hun er såkalt flink pike.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (3 timer siden):

Men er det ikke litt suspekt at hun plutselig sender noen i kamp fordi de av henne anses som store konkurrenter - når hun uken før gjorde en big deal av å konkurrere mot noen hun mente var en sterk konkurrent? Det henger ikke på greip.

Tror bare hun måtte få en følelse for hvordan tvekampene er og om hun mestret det. Når hun så vant vekket det litt vinnerinstinktet virker det som. Med Cato er det litt begrenset hva slags grener en kan velge, og de grenene en kan velge er han nok i tillegg meget sterk i. Han er utvilsomt en sterk konkurrent i så måte.

Endret av ltfutt
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sil69 skrev (10 timer siden):

Så fikk man svar på hvorfor Unni ikke grer håret sitt.

Jeg trodde hun hadde løshår, ser sånn ut i røttene.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt de store reaksjonene på å velge Cato, jeg. Syns Emilie har vært ganske tydelig hele veien på at hun er veldig konlurransedrevet, så å velge Cato som jo ER en veldig stor konkurrent gir jo mening? Ser for meg at hun tenker hun kan klare å komme seg helt til finalen, og den siste man vil møte i finalen (som alltid er kunnskap) er jo Cato. Da er det jo kjempesmart av hun å få han ut nå som hun har sjansen.

Jeg syns det er litt kjedelig at ingen av de andre virker til å tenke noe på konkurransen, jeg. Det er jo det de er der for?

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 time siden):

Hun ble valgt fordi hun ba Kristin om å velge henne..Kristin hadde aldri valgt henne siden de er gode venner. 
Det fikk Emilie i en storbondeposisjon - slik at hun i større grad kan velge hvem hun skal møte i finaleuken..

Jeg tror tvert i mot at hun ble valgt nettopp fordi de er så gode venner, og Emilie sa det var helt greit. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ReiselystenPike skrev (16 minutter siden):

Skjønner ikke helt de store reaksjonene på å velge Cato, jeg. Syns Emilie har vært ganske tydelig hele veien på at hun er veldig konlurransedrevet, så å velge Cato som jo ER en veldig stor konkurrent gir jo mening? Ser for meg at hun tenker hun kan klare å komme seg helt til finalen, og den siste man vil møte i finalen (som alltid er kunnskap) er jo Cato. Da er det jo kjempesmart av hun å få han ut nå som hun har sjansen.

Jeg syns det er litt kjedelig at ingen av de andre virker til å tenke noe på konkurransen, jeg. Det er jo det de er der for?

Cato vil vel stille svakere i de fysiske grenene, så Sondre eller Sander vil bli mye sterkere konkurrenter der.

Endret av Cid
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReiselystenPike skrev (8 minutter siden):

Mer det at hun var nedlatende mot Cato, og sa indirekte at Cato suger sosialt. 

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (5 minutter siden):

Mer det at hun var nedlatende mot Cato, og sa indirekte at Cato suger sosialt. 

Hmm hun var da ikke nedlatende , var hun? 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (9 timer siden):

Helt enig. Nå sa ikke Emilie dette rett ut såklart, men det var dette jeg hørte når hun på slutten av begrunnelsen sin slengte på en «det er deg jeg har fått minst kontakt med rett og slett…» 

Det hadde vært bedre å bare ikke sagt noe mer! Når hun slenger på noe sånt på slutten, så faller hele den såkalte «begrunnelsen» hennes i grus.

Nå skal ikke noen være så skral og sensitiv at de ikke tåler å høre en begrunnelse a'la "Det er deg jeg har fått minst kontakt med", klart noen som ikke takler at slike realiteter blir formidlet, de har intet på farmen å gjøre.

Ikke ta sånn på vei for noe som ikke er grunn til å ta på vei for, toskeskap er det nok av om noen ikke skal vikle seg inn i en slik tankegang også.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Cato og tvekamp. Kunnskap og tønnesjakk kan han jo klart velge. Ser også for meg melkespann med kun én arm (likt for begge deltagere så klart), og en balanse-øvelse noe á la det vi ser i Mesternes Mester.

Spent på hvordan det blir, gleder meg til å se.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 minutter siden):

Apropos Cato og tvekamp. Kunnskap og tønnesjakk kan han jo klart velge. Ser også for meg melkespann med kun én arm (likt for begge deltagere så klart), og en balanse-øvelse noe á la det vi ser i Mesternes Mester.

Spent på hvordan det blir, gleder meg til å se.

Hvis han er førstekjempe kan han jo ikke velge. Hvordan blir det? 🧐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner heller ikke denne hetsen Emilie får nå for valget hennes. Når ble det en «regel» at de minst arbeidsomme skal velges som førstekjempe? At Cato velges er helt fair. Antar at gårdskonkurransene også tilrettelegges om han er med helt dit, og han blir en farlig finalist å eventuelt stå mot. Derimot syns jeg det er litt kjipt at han ikke ble hjelper- syns alle burde fått oppleve litt «luksus» der. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (4 minutter siden):

Hvis han er førstekjempe kan han jo ikke velge. Hvordan blir det? 🧐

Andrekjempe får vel et redusert utvalg av grener. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Andrekjempe får vel et redusert utvalg av grener. 

Ok. Blir arti å se hvordan det kommer til å arte seg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (Akkurat nå):

Ok. Blir arti å se hvordan det kommer til å arte seg. 

Håper han kommer til finale uken for jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det blir da for han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange syne det er ugreit at Emilie valgte Cato som førstekjempe. Noen må velges.. det blir stort sett feil uansett hvem. Skal Cato være fredet pga handicap? Han skal jo ikke konkurrere i slegge f.eks. Det er tilrettelagte konkurranser.  

Endret av Irja
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Hmm hun var da ikke nedlatende , var hun? 

I ordbok definisjonens tolkning av ordet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cid said:

Cato vil vel stille svakere i de fysiske grenene, så Sondre eller Sander vil bli mye sterkere konkurrenter der.

Ikke nødvendigvis? Han vil jo så klart få tilrettelagte øvelser, slik at han kan stille på lik linje med de andre i finaleuka. Dermed er det på ingen måte klart at Sondre og Sander vil vere sterkere konkurrenter i noen som helst grener. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...