AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Hekt er herved slettet fra venneliste i sosiale medier. Seks måneder etter ham gjorde det slutt(rett etterpå var det ny dame). Jeg har brukt mye tid og energi på deg, du har såret meg og bedratt og løyet(dvs presentert det du synes var nødvendig eller ditt syn på virkeligheten). Du hakket på meg, du visste hvor du skulle stikke. Du skjulte og holdt tilbake. Du bruker andre mennesker og skjuler dine meninger for å oppnå det du vil. Du er full av skam og skyldfølelse, men synes du fortjener bedre og klager på andre, manipulerer og styrer. Og jeg falt i hjelpegryta fordi du sjarmerte vettet ut av meg. Du fant en annen, men beholdt meg for å ikke være alene. Beholdt meg helt til du kunne være sikker på at du hadde noen der. Du tror selv at du ikke er sårbar, som du sa, "JEG er ikke redd for å bli såra" Men om man ikke har kontakt med seg selv, så er man ikke sårbar. Jeg jobber fortsatt litt med at jeg ønsker han skal brenne i helvete. Jeg har ikke svar på hva som egentlig skjedde, og jeg er redd han bare lyver om jeg tar kontakt. TAKK for den som orket å lese dette. Håper dere som evt måtte ha hekt, kommer dere videre i 2024. Godt nytt år 🥰 Om noen kjenner seg igjen, del gjerne noen ord her. Anonymkode: a7253...550 1 15
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg jobber fortsatt litt med at jeg ønsker han skal brenne i helvete. Det er ikke den verste følelsen å ha om noen en bør holde seg unna 🤗 Godt nytt år til deg, du er sterk som velger deg! Anonymkode: 5e6be...f07 1
-Missi- Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Bra start på 2023 å velge deg. Selv våknet jeg i dag og ligger å revurderer mitt forhold. Livet er for kort 👍 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Klapp på skulderen til deg, TS! Du er sterk og starter å gå veien for å legge han bak deg nå. Mitt hekt løy også mens han traff andre, inkludert hun han nå har blitt sammen med. Jula har vært grusom fordi jeg tenker på de to sammen og sitter her singel selv. Skal prøve å gå videre, men det er ikke lett. Sørger over han og det jeg trodde vi hadde samtidig som jeg er forbanna på han og skamfull over meg selv (fordi jeg ennå ikke har klart å gå videre). Anonymkode: 29ed2...fa4 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Klapp på skulderen til deg, TS! Du er sterk og starter å gå veien for å legge han bak deg nå. Mitt hekt løy også mens han traff andre, inkludert hun han nå har blitt sammen med. Jula har vært grusom fordi jeg tenker på de to sammen og sitter her singel selv. Skal prøve å gå videre, men det er ikke lett. Sørger over han og det jeg trodde vi hadde samtidig som jeg er forbanna på han og skamfull over meg selv (fordi jeg ennå ikke har klart å gå videre). Anonymkode: 29ed2...fa4du Det skal bearbeides, vær så snill å godt at du har han med deg en stund, skam er "hans feil" og ikke din. Og vi skal huske at de forandrer seg ikke. De er fortsatt samme mann, men ny dame. Da får hun ta over og takle han. Du og jeg derimot kan finne på noe annet med livet vårt. 😁 Anonymkode: a7253...550 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 TS her, TAKK for at dere deler med meg, hjelper så godt selv om det er vondt med disse tingene. Jeg prøver å ta med meg det gode og det jeg har lært. Men som sagt, brenne i helvete er mitt nyttårsønske for han og den nye FI*** Anonymkode: a7253...550 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 ❤ vet godt hva du snakker om. Jwg bklare det, og da klarer du det også! At du blokker og gjør han "usynlig" , det hjalp meg veldig, lettere å glemme han i hverdagen når jeg ikke der han i sosiale medier! Har slettet mobilnummer, gamle meldinger over alt. Alt er borte. Så utrolig digg. Heier på deg!! Anonymkode: 82539...740 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det skal bearbeides, vær så snill å godt at du har han med deg en stund, skam er "hans feil" og ikke din. Og vi skal huske at de forandrer seg ikke. De er fortsatt samme mann, men ny dame. Da får hun ta over og takle han. Du og jeg derimot kan finne på noe annet med livet vårt. 😁 Anonymkode: a7253...550 Artig tanke! Den har jeg sldri tenkt før... HAN er den samme, men med en annen dame! Så nå er det han som må ta all "dritten" :)) Tenk alt du slipper unna nå 😊 Anonymkode: 82539...740 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Skrevet 1. januar 2024 En annen som må ta all dritten, mente jeg! Anonymkode: 82539...740 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 Klem ts. er i samme situasjon bortsett fra at jeg ikke har sletta og blokka fordi jeg rett og slett ikke stoler på meg selv. Har gjort det flere ganger før og unblokka. Kan man tape mer ansikt enn da?? Hvertfall det jeg følte. heier på deg ts det er tungt å være i en slik situasjon. Oppdater oss gjerne alle som har opplevd hekt trenger et sted å få skrive av seg sinne og fustrasjon. For venner som egentlig hadde trengt føler jeg er dritt lei bare man nevner vedkommendes navn. Noe jeg og forstår. Vanskelig det der. håper du hadde en flott nyttårsaften 😊 Anonymkode: c93c7...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klem ts. er i samme situasjon bortsett fra at jeg ikke har sletta og blokka fordi jeg rett og slett ikke stoler på meg selv. Har gjort det flere ganger før og unblokka. Kan man tape mer ansikt enn da?? Hvertfall det jeg følte. heier på deg ts det er tungt å være i en slik situasjon. Oppdater oss gjerne alle som har opplevd hekt trenger et sted å få skrive av seg sinne og fustrasjon. For venner som egentlig hadde trengt føler jeg er dritt lei bare man nevner vedkommendes navn. Noe jeg og forstår. Vanskelig det der. håper du hadde en flott nyttårsaften 😊 Anonymkode: c93c7...0f4 Takk, ja jeg hadde det fint. Gråt hele kvelden før 🤗 Ja, venner er drittlei. Og det de sier virker mot sin hensikt, at jeg må slutte å snakke om han osv... Å snakke om han får meg til å se på det realistisk. Han var bare opptatt av å ha meg der. Han oppdaga etter hvert at jeg var ei bra dame, og måtte komme seg ut av det og innbille seg at det var stress for han å være med meg. Men ikke før han fikk involvert meg i familien sin, planlagt hele sommeren sammen og bestilt ferietur. Da gjorde han det slutt. Poff Jeg har ikke blokkert. Jeg har ventet med å gjøre noe som helst, men nå er det usunt fordi jeg har gått inn og sjekket mange ganger for dag om han er pålogget og egentlig innbilt meg at han snart sender melding. Nå var det på tide å fjerne han fra vennelisten. For meg er det unaturlig å blokkere, det kunne jeg heller ikke gjort i det vanlige livet. Om jeg møter han, kommer jeg til å snakke med han, overfladisk om han er sammen med andre. Får jeg han noen gang på tomannshånd blir det verre, da kommer jeg til å ta han. Men han bor et stykke unna og vi møter ikke på hverandre. Kjenner litt på en uro, den har jeg tidligere løst ved å sjekke om han er pålogget.. Om igjen og om igjen. Nå er den muligheten borte. Jeg føler meg fri og må gjøre noe annet med uroen. Føle eller gå tur eller hva som helst. Anonymkode: a7253...550 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Takk, ja jeg hadde det fint. Gråt hele kvelden før 🤗 Ja, venner er drittlei. Og det de sier virker mot sin hensikt, at jeg må slutte å snakke om han osv... Å snakke om han får meg til å se på det realistisk. Han var bare opptatt av å ha meg der. Han oppdaga etter hvert at jeg var ei bra dame, og måtte komme seg ut av det og innbille seg at det var stress for han å være med meg. Men ikke før han fikk involvert meg i familien sin, planlagt hele sommeren sammen og bestilt ferietur. Da gjorde han det slutt. Poff Jeg har ikke blokkert. Jeg har ventet med å gjøre noe som helst, men nå er det usunt fordi jeg har gått inn og sjekket mange ganger for dag om han er pålogget og egentlig innbilt meg at han snart sender melding. Nå var det på tide å fjerne han fra vennelisten. For meg er det unaturlig å blokkere, det kunne jeg heller ikke gjort i det vanlige livet. Om jeg møter han, kommer jeg til å snakke med han, overfladisk om han er sammen med andre. Får jeg han noen gang på tomannshånd blir det verre, da kommer jeg til å ta han. Men han bor et stykke unna og vi møter ikke på hverandre. Kjenner litt på en uro, den har jeg tidligere løst ved å sjekke om han er pålogget.. Om igjen og om igjen. Nå er den muligheten borte. Jeg føler meg fri og må gjøre noe annet med uroen. Føle eller gå tur eller hva som helst. Anonymkode: a7253...550 Hei igjen. Hvorfor ber du ikke han slette deg? Det hadde det gjort det enklere for min del i hvertfall. Jeg og liker ikke å blokkere folk. Vet alt om denne uroen ha ha ha. Det gnager i en. Hos meg så bestemte jeg meg i november at når det var så kaldt mellom oss så kunne jeg like godt bare drite i han. Hos meg har sekken gradvis fyllt seg opp av ting jeg ikke liker. Og som jeg ikke burde godta. Tenke på hva jeg selv trenger så blir mye negativt. Jeg traff han så vidt en gang en dag før jul. Men det var bare på ett nøytralt sted og bare helt tilfeldig og det gikk bra men følte fortsatt på avstanden så da fikk jeg igjen bekrefta at jeg har tatt rett valg. Så kom julaften og han ønsket meg ikke god jul en gang. Det var da en ting til å putte i negativ sekken. Har han gjort alle år før. Så kom nyttårsaften og ikke ett pip om godt nyttår heller. Enda mer og putte i negativsekken. Altså jeg må bare innse at jeg betyr niks nada for han. Og min tid med han er ferdig. Problemet er at vi bor på samme sted og fort gjort at vi vil møtes og har tenkt på og planlagt gang på gang i hodet mitt hvordan jeg skal oppføre meg. Da jeg traff han rett før jul begynte jeg å skjelve noe hinsides. Jeg hater når det skjer og prøve å skjule det er helt umulig. Men svaret er at jeg skal bare være normal og hyggelig som jeg pleier å være. Vedder og på at 2 uke i januar kommer han til å sende mld. Da gjelder det å være forberedt. Han tror sikkert han bare kan si fra at han er der og der så forventer han at jeg skal dukke opp. Som alle ganger før. Denne gangen blir det nei. Og satser og på at når han skjønner at sex biten er borte så vil han forsvinne etterhvert. Kommer det spørsmål så kan jeg ta praten om hva som har skjedd. Han er sånn som unngår for en hver pris og prate om ting. Vi får heie på hverandre. Men ja kjenner jo på savnet. Er så mye alene fra før så dette har vært et av de få sosiale som har drattt meg utenfor døra hjemme. For meg har det blitt enklere å ikke sende noe meldinger. Hver gang den lysten kommer så minner jeg meg på at svaret blir som regel bare skuffende ett ords svar. Så det har jeg klart å ikke sende noe meldinger på flere uker. Det har jeg tenkt og fortsette med. For det begynner å bli enklere. Håper jeg aldri havner i noe hekt igjen .. noe så jævlige. Alle de som ikke har prøvd det tror jeg ikke har en aning om hvordan det er. Men innser jo at jeg kanskje har gener i meg da som gjør at jeg blir lett avhengig av ting. Noe som forsåvidt stemmer. Har en søster som er alkis, bestefar var alkis og mange i slekta mi. Så f.eks alkohol har jeg vært forsiktig med. Men trodde vel aldri at man kunne bli avhengig av oppmerksomheten til 1 mann av alle millioner menn i verden. Så vi får bare heie på. Sånn sett er det jo enklere for deg og at han har funent ei anna ei så da må du jo bare kutte ut. Men han kunne jo ha kutta deg ut da så hadde det blitt enklere for alle parter. Anonymkode: c93c7...0f4 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #13 Skrevet 1. januar 2024 Jeg og var sånn som synes det var unødvendig /hardt/barnslig/flaut å blokke noen. Men jeg må bare si at å blokke han, for MIN EGEN DEL, så jeg skal slippe å se han i sosiale medier, slippe å falle for fristelsen å sjekke hva han har lagt ut...etc...det har gjort et han av forskjell!! Tenk på deg selv. Du liker ikke blokke... nei, men du MÅ sette deg selv først.❤❤ Anonymkode: 82539...740 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #14 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei igjen. Hvorfor ber du ikke han slette deg? Det hadde det gjort det enklere for min del i hvertfall. Jeg og liker ikke å blokkere folk. Vet alt om denne uroen ha ha ha. Det gnager i en. Hos meg så bestemte jeg meg i november at når det var så kaldt mellom oss så kunne jeg like godt bare drite i han. Hos meg har sekken gradvis fyllt seg opp av ting jeg ikke liker. Og som jeg ikke burde godta. Tenke på hva jeg selv trenger så blir mye negativt. Jeg traff han så vidt en gang en dag før jul. Men det var bare på ett nøytralt sted og bare helt tilfeldig og det gikk bra men følte fortsatt på avstanden så da fikk jeg igjen bekrefta at jeg har tatt rett valg. Så kom julaften og han ønsket meg ikke god jul en gang. Det var da en ting til å putte i negativ sekken. Har han gjort alle år før. Så kom nyttårsaften og ikke ett pip om godt nyttår heller. Enda mer og putte i negativsekken. Altså jeg må bare innse at jeg betyr niks nada for han. Og min tid med han er ferdig. Problemet er at vi bor på samme sted og fort gjort at vi vil møtes og har tenkt på og planlagt gang på gang i hodet mitt hvordan jeg skal oppføre meg. Da jeg traff han rett før jul begynte jeg å skjelve noe hinsides. Jeg hater når det skjer og prøve å skjule det er helt umulig. Men svaret er at jeg skal bare være normal og hyggelig som jeg pleier å være. Vedder og på at 2 uke i januar kommer han til å sende mld. Da gjelder det å være forberedt. Han tror sikkert han bare kan si fra at han er der og der så forventer han at jeg skal dukke opp. Som alle ganger før. Denne gangen blir det nei. Og satser og på at når han skjønner at sex biten er borte så vil han forsvinne etterhvert. Kommer det spørsmål så kan jeg ta praten om hva som har skjedd. Han er sånn som unngår for en hver pris og prate om ting. Vi får heie på hverandre. Men ja kjenner jo på savnet. Er så mye alene fra før så dette har vært et av de få sosiale som har drattt meg utenfor døra hjemme. For meg har det blitt enklere å ikke sende noe meldinger. Hver gang den lysten kommer så minner jeg meg på at svaret blir som regel bare skuffende ett ords svar. Så det har jeg klart å ikke sende noe meldinger på flere uker. Det har jeg tenkt og fortsette med. For det begynner å bli enklere. Håper jeg aldri havner i noe hekt igjen .. noe så jævlige. Alle de som ikke har prøvd det tror jeg ikke har en aning om hvordan det er. Men innser jo at jeg kanskje har gener i meg da som gjør at jeg blir lett avhengig av ting. Noe som forsåvidt stemmer. Har en søster som er alkis, bestefar var alkis og mange i slekta mi. Så f.eks alkohol har jeg vært forsiktig med. Men trodde vel aldri at man kunne bli avhengig av oppmerksomheten til 1 mann av alle millioner menn i verden. Så vi får bare heie på. Sånn sett er det jo enklere for deg og at han har funent ei anna ei så da må du jo bare kutte ut. Men han kunne jo ha kutta deg ut da så hadde det blitt enklere for alle parter. Anonymkode: c93c7...0f4 TAKK for svar, ønsker deg lykke til 🤗 Jeg trodde jeg forsvant fra hans venneliste også om jeg slettet han som venn. Men det gjør ikke det da? Vil han fortsatt dukke opp i listen min over påloggede? Anonymkode: a7253...550
mebeforeyou Skrevet 2. januar 2024 #15 Skrevet 2. januar 2024 Slettet fra vennelisten på snapchat? Nei, da bare fjerner du han fra DIN listevisning. Dukker opp som normalt igjen hos deg hvis dere tekster igjen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #16 Skrevet 2. januar 2024 Hvorfor blokkerer dere ikke bare? Anonymkode: 0fc6f...458 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #17 Skrevet 2. januar 2024 On 1/1/2024 at 8:30 AM, AnonymBruker said: Hekt er herved slettet fra venneliste i sosiale medier. Seks måneder etter ham gjorde det slutt(rett etterpå var det ny dame). Jeg har brukt mye tid og energi på deg, du har såret meg og bedratt og løyet(dvs presentert det du synes var nødvendig eller ditt syn på virkeligheten). Du hakket på meg, du visste hvor du skulle stikke. Du skjulte og holdt tilbake. Du bruker andre mennesker og skjuler dine meninger for å oppnå det du vil. Du er full av skam og skyldfølelse, men synes du fortjener bedre og klager på andre, manipulerer og styrer. Og jeg falt i hjelpegryta fordi du sjarmerte vettet ut av meg. Du fant en annen, men beholdt meg for å ikke være alene. Beholdt meg helt til du kunne være sikker på at du hadde noen der. Du tror selv at du ikke er sårbar, som du sa, "JEG er ikke redd for å bli såra" Men om man ikke har kontakt med seg selv, så er man ikke sårbar. Jeg jobber fortsatt litt med at jeg ønsker han skal brenne i helvete. Jeg har ikke svar på hva som egentlig skjedde, og jeg er redd han bare lyver om jeg tar kontakt. TAKK for den som orket å lese dette. Håper dere som evt måtte ha hekt, kommer dere videre i 2024. Godt nytt år 🥰 Om noen kjenner seg igjen, del gjerne noen ord her. Anonymkode: a7253...550 Jeg slettet min også. Han dreit på følelsene mine for siste gang i 2023 🙂 Anonymkode: eccf8...3cb 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #18 Skrevet 2. januar 2024 Bare BLOKK!! Så slipper dere at de dukker opp hist og her og i lister og ditt og datt!! Anonymkode: 82539...740 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #19 Skrevet 2. januar 2024 mebeforeyou skrev (6 timer siden): Slettet fra vennelisten på snapchat? Nei, da bare fjerner du han fra DIN listevisning. Dukker opp som normalt igjen hos deg hvis dere tekster igjen. Kun Facebook Anonymkode: a7253...550
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #20 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 9.33): ❤ vet godt hva du snakker om. Jwg bklare det, og da klarer du det også! At du blokker og gjør han "usynlig" , det hjalp meg veldig, lettere å glemme han i hverdagen når jeg ikke der han i sosiale medier! Har slettet mobilnummer, gamle meldinger over alt. Alt er borte. Så utrolig digg. Heier på deg!! Anonymkode: 82539...740 Tusen takk 🥰🌟👍 Anonymkode: a7253...550 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå