AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #41 Skrevet 2. januar 2024 Mardina skrev (8 minutter siden): Vi har vel alle forskjellige preferanser. Jeg synes mye hår på menn er kjempesexy 😍 Men altså, fullt av hår i sengen når han har vært på besøk? Åssen er det mulig når hårene sitter fast på kroppen? 😄 Alle menn med masse hår er sånn. Vi feller jo hår ellers på kroppen også, ikke bare fra hodet. Dusjen, etter hårete menn, har vært der, er verre enn senga deres for å si det sånn, men jeg og syns det er litt hot. Anonymkode: 3dd47...18a
Mardina Skrevet 2. januar 2024 #42 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle menn med masse hår er sånn. Vi feller jo hår ellers på kroppen også, ikke bare fra hodet. Dusjen, etter hårete menn, har vært der, er verre enn senga deres for å si det sånn, men jeg og syns det er litt hot. Anonymkode: 3dd47...18a Aldri opplevd det med min samboer gjennom 9 år 😄
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #43 Skrevet 2. januar 2024 16 hours ago, Fioljenta said: Jeg lar det gro 🙂 Jeg elsker når han kjærtegner varsomt over hårene så vil ikke miste den nytelsen. 💜 Hærlig å kjæretekne en kvinne med hår mellom bena. Puh! Ikke en barnerompe liksom! Men spalten vil jeg se og kjenne på hårløst. Deiligt oppkåtende! Anonymkode: 44173...ae8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå