AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #21 Skrevet 1. januar 2024 Nei, fyttikatta..hårgenene mine må begrenses hardt og temmes. De egner seg ikke i sivilisasjonen. Anonymkode: 3dd47...18a 2
Kryneren Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #22 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, fyttikatta..hårgenene mine må begrenses hardt og temmes. De egner seg ikke i sivilisasjonen. Anonymkode: 3dd47...18a 😄
Kryneren Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #23 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, fyttikatta..hårgenene mine må begrenses hardt og temmes. De egner seg ikke i sivilisasjonen. Anonymkode: 3dd47...18a Ingen av dem?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #24 Skrevet 1. januar 2024 Kryneren skrev (1 minutt siden): Ingen av dem? Ryggen og armene mine er det eneste som ikke trenger høvles over! Anonymkode: 3dd47...18a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #25 Skrevet 1. januar 2024 Fjernet alt av hår i tenårene og tidlig tjueårene. Slet mye med soppinfeksjoner. På et tidspunkt lot jeg det gro (stusset trekanten og bikinilinja), og det gikk måneder uten soppinfeksjon. Sex ble bedre også, våtere og glattere. I tredveårene nå så har jeg funnet ut at jeg trives med å ha det stusset overalt, omkring 5 mm på leppene og 7 mm på trekanten. Jeg fjerner aldri alt lenger, det verken føles eller ser bra ut. Anonymkode: 8b43b...4da 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #26 Skrevet 1. januar 2024 Fjerner alt. Det føles så mye nærmere og bedre når det er hud mot hud🥰 Anonymkode: 9d880...c62 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #27 Skrevet 1. januar 2024 Kryneren skrev (21 timer siden): Eller friserer du på en eller annen måte mellom beina? Jeg lar alt gro. Shaver og hr begynt å bruke ipl, vil ikke ha det tykke ekle håret, er så irriterende 😄 Anonymkode: f1c55...065 1
Kryneren Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #28 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Shaver og hr begynt å bruke ipl, vil ikke ha det tykke ekle håret, er så irriterende 😄 Anonymkode: f1c55...065 Hva er det som er irriterende med hår da?
skreppamedleppa Skrevet 1. januar 2024 #29 Skrevet 1. januar 2024 Kryneren skrev (10 minutter siden): Hva er det som er irriterende med hår da? Ikke meg du spør men: Hår føles: i veien, noen utenpå.. som et pledd, noe en må brette tilside for... noe som føles utenpå.. i veien for det som skjules. Jeg har mye mer følelse med naken hud. Jeg tok meg nyårsdusjen i dag etter å ha delt bad med 12 stykker, lite varmtvann, liten tid, lite privat og det å komme hjem og endelig få av seg alt: all svette, all hår stell, peling, ha tid til å fjerne hår på bein, underlivet osv.. ta hårhur.. jizzzzz så deilig!!! Kjenner hvor godt det er å legge seg i dag. Er for at alle kvinner skal kunne velge hva de ønsker og gjøre det de vil enten det er å ha hår eller ikke, kanskje noe i mellom men jøjje meg så stor forskjell det er å ha hår og ikke. For meg føles det ut som 14 dager med intens svette og være dekket med noe jeg ikke ønsker skal være der kontra å være nydusjet og rein og glatt Glatt hud❤️ For andre føles det kanskje anerledes men dette bør hver og en av kvinnene kjenne og hva som er rett for de. Jeg er for at kvinner klarer å bestemme hva som føles best for seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #30 Skrevet 2. januar 2024 Drar ut hår med pinsett. Eneste minuset er at jeg får røde nupper å inngrodde hår. Anonymkode: 2e480...0a6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #31 Skrevet 2. januar 2024 La hårene leve! Ikke ekskluder dem! Inviter dem inn i det gode selskap i toleransens navn! 😍 hårene mine er ytterst fornøyde og det lever jeg godt med. Aldri hørt noen kommentere det. 😍 utenom en og det var en drittsekk av dimensjoner. Han likte hår———-løs. Eeek. Nei, nei, nei. Det går jo isje an. Slipp hårene fri, sier nå bare jeg. De blir lei seg når dere klipper dem vekk. De får issues og føler seg ikke bra nok, så de blir skikkelig stive og rare og kløete som følge av stressreaksjonene dere hårklippere påfører dem. Anonymkode: 878c5...a1a 2 1
Kryneren Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #32 Skrevet 2. januar 2024 skreppamedleppa skrev (2 minutter siden): Ikke meg du spør men: Hår føles: i veien, noen utenpå.. som et pledd, noe en må brette tilside for... noe som føles utenpå.. i veien for det som skjules. Jeg har mye mer følelse med naken hud. Jeg tok meg nyårsdusjen i dag etter å ha delt bad med 12 stykker, lite varmtvann, liten tid, lite privat og det å komme hjem og endelig få av seg alt: all svette, all hår stell, peling, ha tid til å fjerne hår på bein, underlivet osv.. ta hårhur.. jizzzzz så deilig!!! Kjenner hvor godt det er å legge seg i dag. Er for at alle kvinner skal kunne velge hva de ønsker og gjøre det de vil enten det er å ha hår eller ikke, kanskje noe i mellom men jøjje meg så stor forskjell det er å ha hår og ikke. For meg føles det ut som 14 dager med intens svette og være dekket med noe jeg ikke ønsker skal være der kontra å være nydusjet og rein og glatt Glatt hud❤️ For andre føles det kanskje anerledes men dette bør hver og en av kvinnene kjenne og hva som er rett for de. Jeg er for at kvinner klarer å bestemme hva som føles best for seg selv. Jeg kan forstå følelsen. Litt som hvis jeg har vært uten dusj- muligheter og så kommer hjem. Og får dusje og vsfbere bort skjeggstubber.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #33 Skrevet 2. januar 2024 Mardina skrev (7 timer siden): Masse hår på menn er veldig sexy ja! 😍 Jo mer, jo bedre 😍 I hvert fall i mine øyne 🥰 Kjæresten min har masse hår på hele kroppen, og jeg vet ikke helt.. han er en flott mann på mange måter, men skulle gjerne ønske det var litt mindre hår overalt. Det er jo fullt av hår på lakenet i sengen etter han Jar vært på besøk, jeg må bruke flere lag på klesrullen for å få det bort etter hver natt🙈 Anonymkode: a0ce9...d40 1
Kryneren Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #34 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjæresten min har masse hår på hele kroppen, og jeg vet ikke helt.. han er en flott mann på mange måter, men skulle gjerne ønske det var litt mindre hår overalt. Det er jo fullt av hår på lakenet i sengen etter han Jar vært på besøk, jeg må bruke flere lag på klesrullen for å få det bort etter hver natt🙈 Anonymkode: a0ce9...d40 Men du da, lar du ditt kjønnshår gro?
skreppamedleppa Skrevet 2. januar 2024 #35 Skrevet 2. januar 2024 (endret) Kryneren skrev (9 timer siden): Jeg kan forstå følelsen. Litt som hvis jeg har vært uten dusj- muligheter og så kommer hjem. Og får dusje og vsfbere bort skjeggstubber. Yees. Eller mere🤩 for dusj og rengjøringsmuligheter har en jo vanligvis i hverdagen. Men den hverdagsluksusen er som gir helt naken hud åååå gud det gir en digg følelse men jeg kan tenke meg at det, den følelsen som en får når en ikke er vant til en dusj og så får en.. den er den jeg får hver gang jeg fjerner kroppshår. Det er en vælpleie. Som å ta fotbad Som å ha det ryddig rundt seg Som å skifte på sengen sin Som å ha vært til frisøren Som å ha lakkert neglene sine. Vi har alle noe vi gjør bare for oss selv, enten det er sexy undertøy, gå i skjørt/kjole, eller annet. Mannen er også god på å ikke la det gå for lenge før han barberer ansiktet eller underlivshår av samme grunn: han liker det ikke og det ser for sjævby ut. Men hva andre gjør med sitt kroppshår bryr jeg meg døyten om Endret 2. januar 2024 av skreppamedleppa 1 1
Kryneren Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #36 Skrevet 2. januar 2024 skreppamedleppa skrev (6 timer siden): Yees. Eller mere🤩 for dusj og rengjøringsmuligheter har en jo vanligvis i hverdagen. Men den hverdagsluksusen er som gir helt naken hud åååå gud det gir en digg følelse men jeg kan tenke meg at det, den følelsen som en får når en ikke er vant til en dusj og så får en.. den er den jeg får hver gang jeg fjerner kroppshår. Det er en vælpleie. Som å ta forbad Som å ha det ryddig rundt seg Som å skifte på sengen sin Som å ha vært til frisøren Som å ha lakkert neglene sine. Vi har alle noe vi gjør bare for oss selv, enten det er sexy undertøy, gå i skjørt/kjole, eller annet. Mannen er også god på å ikke la det gå for lenge før han barberer ansiktet eller underlivshår av samme grunn: han liker det ikke og det ser for sjævby ut. Msn hva andre gjør med sitt kroppshår bryr jeg meg døyten om Det er veldig bra å ta valg som gjør en godt. Heier på deg, selv jeg velger litt annerledes 🤗
skreppamedleppa Skrevet 2. januar 2024 #37 Skrevet 2. januar 2024 Kryneren skrev (3 timer siden): Det er veldig bra å ta valg som gjør en godt. Heier på deg, selv jeg velger litt annerledes 🤗 Tror det er flere enn meg som barberer av seg kroppshår ass. Så så anerledes er det ikke.
Kryneren Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #38 Skrevet 2. januar 2024 skreppamedleppa skrev (2 minutter siden): Tror det er flere enn meg som barberer av seg kroppshår ass. Så så anerledes er det ikke. Nei, altså- det kan være jeg som er annerledes sånn sett 😄 Ser jo av svarene at det er flere som velger å barbere bort kroppshår
skreppamedleppa Skrevet 2. januar 2024 #39 Skrevet 2. januar 2024 Kryneren skrev (1 time siden): Nei, altså- det kan være jeg som er annerledes sånn sett 😄 Ser jo av svarene at det er flere som velger å barbere bort kroppshår Du lagde jo en poll for ca en måned siden der det var mange kvinner som ikke barberte. Og jeg føler jeg stortsett må "forsvare" at jeg velger å barbere meg i slike tråder der kvinner og menn gir en rekke negative karakteristiske egenskaper til de som velger å barbere. Jeg tror noen er ganske regid på at de aldri barberer seg. Noen, kanskje flertallet er fleksibel og gjør litt hips om haps og noen (som meg) er ganske regid på å barbere seg. Men jeg tror ikke det nytter å tvinge dette frem, at det for en mann å ha krav til at damen skal gjøre det ene eller det ene eller andre. 2
Mardina Skrevet 2. januar 2024 #40 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjæresten min har masse hår på hele kroppen, og jeg vet ikke helt.. han er en flott mann på mange måter, men skulle gjerne ønske det var litt mindre hår overalt. Det er jo fullt av hår på lakenet i sengen etter han Jar vært på besøk, jeg må bruke flere lag på klesrullen for å få det bort etter hver natt🙈 Anonymkode: a0ce9...d40 Vi har vel alle forskjellige preferanser. Jeg synes mye hår på menn er kjempesexy 😍 Men altså, fullt av hår i sengen når han har vært på besøk? Åssen er det mulig når hårene sitter fast på kroppen? 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå