Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ikke greit.

Er et ordtak som sier at: Det kan ta år og bygge tillit og kun sekunder å rive det ned.

For min del hadde all tillit vært brudt etter et sånt stønt. Rett og slett fordi det ikke er greit å tulle med slikt.

Hun sier det er tull, jeg vil si det er ondskapsfullt og respektløst.

Et forhold og tillit er noe man bruker mye krefter, tid og energi på å bygge opp. Også skal hun gi deg et skikkelig slag i mellomgulvet kun for underholdning, det er ganske fucked up. Ingenting er verre enn å slå opp med noen over melding. Man vet aldri hvordan mottaker tar det, og det kan virkelig ødelegge selvtillit, eller gjøre mottakeren usikker.

Noen som ikke har noe imot å gi deg en slik vond følelse, er ikke verdt å bruke tid på.

Hun har gjort det en gang. Det viser at hun ikke respekterer deg eller dine følelser. Da kan du banne på at dette ikke er første gangen hun har funnet på noe slikt, og antagligvis ikke siste gangen hun kommer til å holde på sånn.

Ingen fortjener å bli behandlet slik, selv om det er ment som tull fra hennes side. Å behandle folk sånn er bare ikke greit.

Jeg ville derfor gjort det slutt, hadde ikke trengt noen forklaring. Det at noen kan være så ondskapsfulle og vise så lite respekt, er nok til at jeg vet at dette ikke er en person jeg ville satset videre på. Hadde heller ikke vært interessert i vennskap etter noe sånt.

Man kan tulle med mye, men her går en grense i min bok.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var dust gjort. Men er hun er bra dame ellers, og legger seg helt flat i morgen og beklager, så glem hele episoden.  Teit å la en sånn idiotisk ting ødelegge noe fint.  Oppdater oss da:)

Anonymkode: 1bacf...025

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Ikke greit.

Er et ordtak som sier at: Det kan ta år og bygge tillit og kun sekunder å rive det ned.

For min del hadde all tillit vært brudt etter et sånt stønt. Rett og slett fordi det ikke er greit å tulle med slikt.

Hun sier det er tull, jeg vil si det er ondskaosfullt og respektløst.

Et forhold og tillit er noe man bruker mye krefter, tid og energi på å bygge opp. Også skal hun gi deg et skikkelig slag i mellomgulvet kun for underholdning, det er ganske fucked up. Ingenting er verre enn å slå opp med noen over melding. Man vet aldri hvordan mottak tar det, og det kan virkelig ødelegge selvtillit, eller gjøre mottakeren usikker.

Noen som ikke har noe imot å gi deg en slik vond følelse, er ikke verdt å bruke tid på.

Hun har gjort det en gang. Det viser at hun ikke respekterer deg eller dine følelser. Da kan du banne på at dette ikke er første gangen hun har funnet på noe slik, og antagligvis ikke siste gangen hun kommer til å holde på sånn.

Ingen fortjener å bli behandlet slik, selv om det er ment som tull fra hennes side. Å behandle folk sånn er bare ikke greit.

Jeg ville derfor gjort det slutt, hadde ikke trengt noen forklaring. Det at noen kan være så ondskapsfulle og vise så lite respekt, er nok til at jeg vet at dette ikke er en person jeg ville satset videre på. Hadde heller ikke vært interessert i vennskap heller etter noe sånt.

Man kan tulle med mye, men her går en grense i min bok.

giphy.gif

Anonymkode: 842bc...5a0

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var barnslig og dumt og dårlig gjort. Jeg er 48 år. 

Ingen av mine barn som er langt yngre enn 27 kunne gjort noe sånt, verken om de ble påvirket av venner eller var fulle. 

Men! Hun fortjener at du lytter til henne, du skal ha din mening og holde på den. Så kan du se om du egentlig er så interessert i henne, kan hende dine følelser endrer seg. 

Eller så er det bare en hump i veien som hun lærer av. 

Anonymkode: e1337...b90

• Liker 1
Skrevet

Hei. Takk for gode svar. Jeg skal oppdatere dere når jeg har pratet med henne senere i dag.

Hun har forøvrig prøvd å ringe meg samt sendt en del meldinger. Jeg har skrevet til henne at vi kan møtes etter jobb i dag og det har hun takket ja til.

Ha en fin dag dere

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette var barnslig og dumt og dårlig gjort. Jeg er 48 år. 

Ingen av mine barn som er langt yngre enn 27 kunne gjort noe sånt, verken om de ble påvirket av venner eller var fulle. 

Men! Hun fortjener at du lytter til henne, du skal ha din mening og holde på den. Så kan du se om du egentlig er så interessert i henne, kan hende dine følelser endrer seg. 

Eller så er det bare en hump i veien som hun lærer av. 

Hvorfor fortjener hun det? 

Anonymkode: 3e626...6bd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvorfor fortjener hun det? 

Fordi vi er mennesker og feiler stadig vekk 

• Nyttig 1
Skrevet

Skikkelig dårlig gjort, fullstendig ugreit!

Du virker som en fin fyr, veldig raus. Lykke til med møtet, ikke la henne presse eller manipulere deg. Vær tydelig på hvordan dette var for deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Fordi vi er mennesker og feiler stadig vekk 

Dette var jo ikke et uhell, det var en råtten oppførsel på et skjørt tidspunkt man skal bygge tillit til hverandre. Her har hun sittet og nøye formulert en melding som hadde som formål å teste TS, det sier alt om hva slags menneske hun er. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette var jo ikke et uhell, det var en råtten oppførsel på et skjørt tidspunkt man skal bygge tillit til hverandre. Her har hun sittet og nøye formulert en melding som hadde som formål å teste TS, det sier alt om hva slags menneske hun er. 

Kan vel si at meldingen hadde vel så mye som formål å såre TS.

Anonymkode: ebf14...897

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hmmm1 skrev (14 timer siden):

Hei, jeg er en mann på 29år, har nå datet en dame på 27 i et par mnd. 
Jeg trodde alt gikk bra mellom oss, vi har det hyggelig sammen og jeg føler ting går rett vei. Vi har blant annet brukt dagen i dag sammen og den har vært fin. 

I kveld er hun på vors med sine venninner, mens jeg tar det rolig siden jeg skal på jobb i morgen. 
Nå for en stund siden fikk jeg en snap av henne hvor det står at du ikke ønsker å treffes mer.
Jeg svarte og spurte hvorfor og fikk egentlig ikke et godt svar på hvorfor. 
Jeg ble selvfølgelig lei meg for dette og svarte tilbake følgene.

Hei "navn", dette var utrolig uforventet og trist, og jeg ønsker egentlig litt en forklaring på hvorfor du ikke ønsker å treffes mer da jeg føler at det kun har vært gode signaler fra deg. Men jeg respekterer at du ikke ønsker å treffes mer og jeg vet du ikke skylder meg en forklaring men hadde satt pris på en. Du er en flott dame og jeg ønsker deg lykke til videre. 

En stund senere får jeg snap tilbake om at dette var en del av en drikke lek for å sjekke om jeg var en person som ville "sloss for henne". 
Jeg svarte at slike "leker" driver jeg ikke med da jeg respekterer andre menneskers valg.

Hun har nå beklaget seg og ønsker at vi skal fortsette. 
Dilemmaet mitt er om jeg skal orke å bruke tid på dette? 
Jeg liker henne godt, men for meg føler jeg meg egentlig veldig dårlig behandlet, det virker som for meg at jeg skulle testes og dette synes jeg er veldig barnslig. 

Så er jeg barnslig her?

At hun bruker dine følelser og deres relasjon som underholdning under drikkelek, totalt blottet for empati og forståelse for dine følelser er noe jeg selv hadde reagert på. Usikker på hva jeg hadde gjort.

Anonymkode: 098dd...90e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mens hun og venninnene mest sannsynlig har fnist og ledd som småbarn

Anonymkode: 098dd...90e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at denne damen virker litt «enkel» og under påvirkning av en kollektiv dårlig humor uten evne til å forstå at en plass må en sette grensen for ville ideer kun for å tilfredsstille venninneflokken. 
Jeg hadde mistet interessen etter noe sånt 

Anonymkode: 04c97...26f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei et sted går grensen, altså. Vi spilte et drikkelek spill i går vi og, men vi hoppet over de kortene som involverte andre som ikke var til stede (eks: send en mld til nr 10 i inboksen din etc). Jeg hadde aldri, aldri, ALDRI sendt en sånn melding til min samboer, ikke nå, og ikke hvertfall ikke da vi var i datingfasen da alt var nytt og skjørt. Jeg vet at en sånn melding hadde såret noe grusomt, og at jeg hadde risikert å miste han.

Basert på hva hun har sagt til deg hittil og at hun har prøv å ringe deg i dag, håper og tror jeg hun har hatt en shitty nyttårsaften med klump i magen. Hjertet mitt kniper seg bare av tanken på å sende en sånn melding til min utkårede.

Anonymkode: 6c7bf...5ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer knapt å sende en slik melding når jeg faktisk skal dumpe noen (da etter én date, ville ikke tatt det på melding etter flere mnd.) 😅 Skjønner ikke hva hun tenkte med.

Jeg har en slags emosjonell av-knapp om jeg blir direkte avvist, det er ikke gitt at jeg hadde klart å få følelsene på plass igjen etter noe sånt. Den jeg dater må ha et minimum av EQ, denne «shit testen» ville ha slått veldig tilbake på dem. 

Anonymkode: 40782...ebd

• Nyttig 2
Skrevet

Respektløst og umodent av henne. 

Man snakker da heller ikke sånn uansett på snap

AnonymBruker
Skrevet

Enig i alt som blir sagt her om hvor umodent, barnslig, ondskapsfullt, respektløst osv.. dette er av henne. Uansett om det hadde vært en foranledning fra din side til at hun sendte deg dette er det overhodet ingen unnskyldning. 

Hun er ikke en bra dame når hun klarer å gjøre noe sånt. Du er for god for henne.

Enig i at du høres ut som en fornuftig og behersket mann.Og du høres veldig snill ut!

Om hun legger seg langflat og angrer fra dypet av sitt hjertet. Så mener hun det nok. Men kan tilliten gjenopprettes?

Det er en fucka ting og gjøre og ett grovt tillitsbrudd og noe man aldri skal kødde med.

Anonymkode: 01838...0b4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei meg for at du måtte oppleve en så sårende situasjon. Det var ett stort feiltrinn av henne og må ha gjort fryktelig vondt. Jeg kan skjønne om det har gjort deg usikker. 

Men ikke tvil på deg selv. Du høres ut som en flott mann!

Du fortjener bedre.

• Nyttig 1
Skrevet

Hei igjen. 

Da kommer jeg med en liten oppdatering.

Jeg hentet henne i dag og vi hadde en lengere samtale. Jeg fortalte at jeg følte meg dårlig behandlet i går og følte meg i grunn brukt som underholdning for henne og hennes venner. 

Hun beklaget seg veldig og som flere har kommet med her så forteller hun at hun falt for gruppepresset. Hun sa videre at hun var utrolig lei seg og at hun skjønner at du har tabbet seg ut. Hun ønsker at vi skal legge dette bak oss og at jeg er en god mann som hun ikke ønsker å miste. 

Etter en relativt søvnløs natt og et veldig tungt skift med mye refleksjon kom jeg i grunn frem til at jeg ikke ønsker å fortsette denne relasjonen da tilliten er brutt. Det hele endte med mye tårer fra begges side og mye vet om jeg skal kalle det tigging? Fra hennes side om en ny sjanse.

Beklager om det hele er rotete skrevet men er mye tanker i hodet mitt akkurat nå og lite søvn. 

Håper at dere alle får et bedre nyttår enn meg. Så får vi se om jeg finner kjærligheten på nyåret. 

Ts.

• Liker 1
  • Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

God beslutning. Du fortjener bedre. Godt nytt år!✨️🎉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...