Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en mann på 29år, har nå datet en dame på 27 i et par mnd. 
Jeg trodde alt gikk bra mellom oss, vi har det hyggelig sammen og jeg føler ting går rett vei. Vi har blant annet brukt dagen i dag sammen og den har vært fin. 

I kveld er hun på vors med sine venninner, mens jeg tar det rolig siden jeg skal på jobb i morgen. 
Nå for en stund siden fikk jeg en snap av henne hvor det står at du ikke ønsker å treffes mer.
Jeg svarte og spurte hvorfor og fikk egentlig ikke et godt svar på hvorfor. 
Jeg ble selvfølgelig lei meg for dette og svarte tilbake følgene.

Hei "navn", dette var utrolig uforventet og trist, og jeg ønsker egentlig litt en forklaring på hvorfor du ikke ønsker å treffes mer da jeg føler at det kun har vært gode signaler fra deg. Men jeg respekterer at du ikke ønsker å treffes mer og jeg vet du ikke skylder meg en forklaring men hadde satt pris på en. Du er en flott dame og jeg ønsker deg lykke til videre. 

En stund senere får jeg snap tilbake om at dette var en del av en drikke lek for å sjekke om jeg var en person som ville "sloss for henne". 
Jeg svarte at slike "leker" driver jeg ikke med da jeg respekterer andre menneskers valg.

Hun har nå beklaget seg og ønsker at vi skal fortsette. 
Dilemmaet mitt er om jeg skal orke å bruke tid på dette? 
Jeg liker henne godt, men for meg føler jeg meg egentlig veldig dårlig behandlet, det virker som for meg at jeg skulle testes og dette synes jeg er veldig barnslig. 

Så er jeg barnslig her?

• Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ai, hun var barnslig. Ikke du. Men er hun full? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er sikkert full og det var bare en drikkelek, dessuten sa hun jo unnskyld. Hadde den kommet i edru tilstand og ikke vært en del av en lek, hadde saken vært en annen. 

Anonymkode: 2177f...416

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, miss summers said:

Ai, hun var barnslig. Ikke du. Men er hun full? 

Syns ikke det er noen unnskyldning, ass, det der er ikke greit!

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Hei, tror ikke hun var full, dette var i 20-21 tiden og jeg kjørte henne på vors ca kl 1930. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg skjønner godt reaksjonen din! Kan hende hun har latt seg rive med under drikkeleken og blitt "presset" av venninnene til å sende den snap'en til deg. Jeg ville tatt en prat med henne imorgen når hun er edru, hør hva hun har å si før du tar en avgjørelse om du vil fortsette å treffe henne.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde holdt litt igjen. Sagt at dette kan vi prate om annen gang. Deretter ville jeg satt meg ned med henne og gjort det krystallklart at dette var ufint og særdeles ugreit. Gjør det tydelig at du er skuffet over henne, og at du forventet mer. 

Hun har helt klart tabbet seg ut. Og hun bør legge seg langflat. Hvis dere ellers har det greit sammen ville jeg nok kunne tilgi dette og gå videre, men uten å la henne tråkke på deg. Du må derfor gi klare signaler på at dette var å trå langt over streken.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna. Sånt tuller en faktisk ikke om.

Hadde kjæresten min gjort det mot meg hadde jeg automatisk slått av noe inni meg og jeg hadde faktisk bare svart; Greit. Godt Nyttår og slettet og blokket han øyeblikkelig. Det er min måte å gå videre på. Hadde ikke engang spurt om forklaring fordi det er det faktisk ikke verdt om vedkommende ikke bryr seg nok enn å slå opp over Snap.

Nå vet han hvordan jeg er skrudd sammen og vet noe sånt hadde såret meg ekstremt så han hadde aldri gjort noe sånt, men man skal være EKSTREMT trygg på partner og ha vært sammen såpass lenge at en isåfall vet at partneren hadde skjønt noe var off med en sånn mld. 

I en datingfase er en fremdeles i en sårbar situasjon der en prøver å bli bedre kjent. Tviler på hun hadde satt pris på samme spøk.

Nå må du selvsagt kjenne etter selv hva du føler for, men jeg koker på dine vegne🫣😅

Skrevet

Dette var skikkelig dårlig gjort av henne. Skjønner godt at du er skuffet og usikker på veien videre. (Synes forresten svaret du sendte henne var fint og voksent gjort).

Anonymkode: 21fe0...1b7

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du er for god for henne. En real shit Test , som gjør henne shit. vil du ha sånt bryderi resten. så fort hun finner noen "sterkere" så stikker hun

Anonymkode: ffcca...46a

• Liker 6
Skrevet

Ville tatt en prat med henne i morgen. 

Anonymkode: 01838...0b4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Oi, det der hadde jeg virkelig ikke gidda. Det hadde vært helt over for min del om en jeg datet gjorde det der. 

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, WhisperingWind said:

Jeg hadde blitt forbanna. Sånt tuller en faktisk ikke om.

:pls: Dette! 

Det er faktisk ikke noe man tuller med, full eller ikke full. Det er respektløst, det er frekt, det er ondskapsfullt, det er umodent, det er barnslig. Man leker ikke med folks følelser på denne måten! Det setter et annet menneske i andre enden som blir lei seg, som får det vondt. 

Jeg hadde ikke klart å se på en person på samme måte igjen om jeg hadde fått sånn dritt slengt etter meg. Det hadde låst seg helt for meg. Som over meg sier så hadde jeg bare slettet personen og gått videre, hadde ikke holdt på dem, men beveget meg videre. 

I tillegg som kvinne selv, som har blitt seksuelt trakassert siden veldig ung alder, som har fått mye uønsket oppmerksomhet siden veldig ung alder har jeg hele veien kjempet for at NEI ER NEI! 

OGSÅ GJØR KVINNER SÅNT PISS SOM DETTE! "OM DU VILLE SLÅSS FOR HENNE?" ET NEI ER ET NEI! FUCKING PIECE OF SHITTY KVINNE SOM SKAL NEDVERDIGE ALT MAN JOBBER FOR! JEG... :sinna: OG OM HUN HAR DRUKKET SÅ ER DET INGEN UNNSKYLDNING! INGEN! 

Anonymkode: 842bc...5a0

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
1 hour ago, Hmmm1 said:

Hei, jeg er en mann på 29år, har nå datet en dame på 27 i et par mnd. 
Jeg trodde alt gikk bra mellom oss, vi har det hyggelig sammen og jeg føler ting går rett vei. Vi har blant annet brukt dagen i dag sammen og den har vært fin. 

I kveld er hun på vors med sine venninner, mens jeg tar det rolig siden jeg skal på jobb i morgen. 
Nå for en stund siden fikk jeg en snap av henne hvor det står at du ikke ønsker å treffes mer.
Jeg svarte og spurte hvorfor og fikk egentlig ikke et godt svar på hvorfor. 
Jeg ble selvfølgelig lei meg for dette og svarte tilbake følgene.

Hei "navn", dette var utrolig uforventet og trist, og jeg ønsker egentlig litt en forklaring på hvorfor du ikke ønsker å treffes mer da jeg føler at det kun har vært gode signaler fra deg. Men jeg respekterer at du ikke ønsker å treffes mer og jeg vet du ikke skylder meg en forklaring men hadde satt pris på en. Du er en flott dame og jeg ønsker deg lykke til videre. 

En stund senere får jeg snap tilbake om at dette var en del av en drikke lek for å sjekke om jeg var en person som ville "sloss for henne". 
Jeg svarte at slike "leker" driver jeg ikke med da jeg respekterer andre menneskers valg.

Hun har nå beklaget seg og ønsker at vi skal fortsette. 
Dilemmaet mitt er om jeg skal orke å bruke tid på dette? 
Jeg liker henne godt, men for meg føler jeg meg egentlig veldig dårlig behandlet, det virker som for meg at jeg skulle testes og dette synes jeg er veldig barnslig. 

Så er jeg barnslig her?

Og bare for å gjøre det tydelig! Du er en moden, flott, oppgående mann som tok situasjonen på en strålende måte!  DU FORTJENER SÅ MYE BEDRE! Jeg har enormt respekt for måten du taklet situasjonen på! 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ville ville latt henne gå, når hun leker sånn med andre er hun ikke noe å ta vare på etter min mening iallfall.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ganske lavmål. Jeg hadde fått skikkelig vondt i magen av noe sånt. Hun burde legge seg flatere enn den flateste padde.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og bare for å gjøre det tydelig! Du er en moden, flott, oppgående mann som tok situasjonen på en strålende måte!  DU FORTJENER SÅ MYE BEDRE! Jeg har enormt respekt for måten du taklet situasjonen på! 

Jeg hadde svart akkurat det samme faktisk. Det var et godt formulert svar TS, bravo!

• Liker 2
Skrevet

Synes dette var utrolig dårlig gjort av henne. Man leker bare ikke med folks følelser på den måten der. Veldig umodent og egoistisk gjort, full eller ei.

All ære til deg som klarte å svare så rolig, behersket og fornuftig.

Vet ikke om jeg hadde klart å fortsette forholdet etter en slik nesestyver. Ville for alltid endret synet mitt på personen, og hadde begynt å lure på hva annet bedritent hun var kapabel til.

Du får tenke nøye gjennom det, sjekke hva hjertet sier. Og dere bør ha en alvorlig samtale der hun uforbeholdent unnskylder seg.

• Liker 2
Skrevet

Respektløst og fullstendig uakseptabelt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, DeLorean said:

Jeg hadde svart akkurat det samme faktisk. Det var et godt formulert svar TS, bravo!

Åh, hei. Der var du igjen. 🙂 Jeg fikk til copy paste denne gangen! 

giphy.gif

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...