Gå til innhold

Har dere ramla på ræva i vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde jeg idag, skulle gå ned trappa og sklei på ræva ned halve trappa

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

auau, huff da! 

Håper du ikke slo deg for ille!

Har ikke ramlet nei, ikke enda iallfall

• Liker 1
Skrevet
Frida skrev (Akkurat nå):

auau, huff da! 

Håper du ikke slo deg for ille!

Har ikke ramlet nei, ikke enda iallfall

Det var vondt 😁 men ikke noe mer enn det...

• Hjerte 2
Skrevet

Håper at du unngikk å bli skadet.

Her i Bergen er det sjeldent is på bakken og jeg har god balanse; har derfor inngått å falle på ræven denne og foregående vinter.

Anonymkode: c3cbc...0ea

• Liker 2
Skrevet

Bruker pigger og piggsko og skal investere i vendbare pigger nå på nyåret jeg tar ingen sjanser der. Har ikke tid å sitte med brekt håndledd eller brekt lårhals. Hvertfall redusere for å falle mest mulig. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke så langt. Gikk på krykker i høst. Bare glad jeg slipper det på vinteren.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, med brodder og på strødd vei 🙈 Både jeg og sønnen på 5, også han med brodder 😝

Anonymkode: 42a38...803

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden):

Bruker pigger og piggsko og skal investere i vendbare pigger nå på nyåret jeg tar ingen sjanser der. Har ikke tid å sitte med brekt håndledd eller brekt lårhals. Hvertfall redusere for å falle mest mulig. 

Ja, vanntette sko med vendbare pigger er planen på onsdag

Skrevet

Ja, to ganger, attpåtil på samme sted. Unngikk skade, men ble da tydeligvis heller ikke klok av skade…

Anonymkode: 4f519...f17

• Hjerte 1
Skrevet

Nei men for et par dager siden gikk jeg på trynet og spiste snø, fallet kom uventet at jeg ikke fikk tatt meg for og stupte frem med munnen åpen. Så kom hunden min og hoppa på meg i tillegg. 

Går det bra med deg etter fallet ts?

Anonymkode: 4ebd7...6ff

• Hjerte 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Piggsko er det som fungerer best, men det er noe dritt fordi man kan ikke gå inn noe sted med dem 🫤

Anonymkode: 9c545...685

Skrevet

Opplevde det senest for en måned siden.  Etter det begynte jeg å ta på brodder.

Skrevet

Nei heldigvis ikke, men dessverre var jeg uheldig i romjula så jeg sklei og falt i dusjen. Gikk heldigvis bra, hadde bare litt vondt i ene foten en dag eller to.

Anonymkode: 08205...78b

Skrevet

Uff da! 💚 Ikke enda, men ble bare en tur ut idag, og det var i formiddag. Så gav jeg opp. Er ordentlig slush og drittføre der jeg er nå, men jeg bruker brodder eller piggsko alt etter som, og det funker bra.

Skrevet

Utrolig nok, nei - og jeg løper utendørs 10 km hverdag. Kommer nok..

Anonymkode: 7da74...b96

Skrevet

Detter kun på nesa mi jeg.

• Liker 1
Skrevet

Ikke enda, etter at jeg slo i hjel halebeinet mitt for noen år siden så har jeg vært ekstra forsiktig alltid når jeg går på isen. Kan få svært kjipe konsekvenser av å falle på isen 😕 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...