Gå til innhold

Ville dere hatt stemmerett eller tiktok?


Sommer2464

ville dere hatt stemmerett eller tiktok  

23 stemmer

  1. 1. Ville dere hatt stemmerett eller tiktok


  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stenger 01. jan. 2025, 12:35

Anbefalte innlegg

Skremmende statistikk fra USA tilsier at 64 prosent av amerikanske tenåringer vil heller ha tiktok enn stemmerett https://www.washingtonexaminer.com/news/washington-secrets/alarming-reality-64-of-teenagers-would-trade-voting-for-tiktok.

så hva ville du valgt stemmerett eller tiktok? Best at unge mennesker svarer.

Endret av Sommer2464
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nekter å tro at den samme statistikken vil være gjeldende her i landet. NEKTER.

Anonymkode: 44b97...8b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nekter å tro at den samme statistikken vil være gjeldende her i landet. NEKTER.

Anonymkode: 44b97...8b9

Det har du nok helt rett i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (4 minutter siden):

Skremmende statistikk fra USA tilsier at 64 prosent av amerikanske tenåringer vil heller ha tiktok enn stemmerett https://www.washingtonexaminer.com/news/washington-secrets/alarming-rea

 

lity-64-of-teenagers-would-trade-voting-for-tiktok.

så hva ville du valgt stemmerett eller tiktok? Best at unge mennesker svarer.

At en 13-åring heller vil ha tik-tok enn stemmerett for 13-åringer synes jeg er helt greit. Ingen vil vel innføre stemmerett for 13-åringer?

At en voksen person (over 18) heller vil ha tik-tok i ett år, enn stemmerett akkurat det året, er også innafor. Det er veldig mange som ikke bruker stemmeretten sin uansett. Meg selv inkludert. Jeg stemmer sjeldent, så det hadde sånn sett ikke gjort meg noe å bytte bort stemmeretten i ett kommunevalg mot noe annet. (Ikke tik-tok, da...) Men å gi fra meg stemmeretten for resten av livet? Aldri i verden.

Jeg er 45, så jeg stemmer ikke i pollen...

Anonymkode: 8fdc6...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

At en 13-åring heller vil ha tik-tok enn stemmerett for 13-åringer synes jeg er helt greit. Ingen vil vel innføre stemmerett for 13-åringer?

At en voksen person (over 18) heller vil ha tik-tok i ett år, enn stemmerett akkurat det året, er også innafor. Det er veldig mange som ikke bruker stemmeretten sin uansett. Meg selv inkludert. Jeg stemmer sjeldent, så det hadde sånn sett ikke gjort meg noe å bytte bort stemmeretten i ett kommunevalg mot noe annet. (Ikke tik-tok, da...) Men å gi fra meg stemmeretten for resten av livet? Aldri i verden.

Jeg er 45, så jeg stemmer ikke i pollen...

Anonymkode: 8fdc6...0f9

Nei men dette er tiktok fremfor deres fremtidige stemmerett det betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man ser på hvilke kandidater amerikanerne har å velge mellom så forstår jeg dem egentlig. Og det er dessverre ikke bare å stemme frem noen mer fornuftige, siden man må ha big money for å kunne drive valgkampanje der borte. For min egen del bruker jeg ikke tiktok, så hadde uansett tatt stemmeretten. Hvis det sto mellom internett og stemmerett derimot.... da måtte det blitt væpna revolusjon. 

Anonymkode: 18e1f...967

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringer? Altså folk som ikke har stemmerett enda vil heller ha Tik Tok enn å ikke ha stemmerett enda?

Anonymkode: 6f299...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...