Gå til innhold

Jobb hos europris, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber i Europris? Er det veldig tung jobb der, mye løfting og sånt? Tenker på dette før jeg evt søker jobb der. 

Anonymkode: a51ca...b9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som jobber i Europris? Er det veldig tung jobb der, mye løfting og sånt? Tenker på dette før jeg evt søker jobb der. 

Regner med det er mye løfting ja, det er jo butikk med mange diverse produkter. Varer kommer levert i paller der man må løfte kasser ned, og plassere varer ut - der noen av produktene er tyngre enn andre. Så hvis du skal jobbe som butikkmedarbeider der er disse oppgavene en ganske stor del av jobben. Sjelden man kun sitter i kassen. Står det i stillingsannonsen? 

Anonymkode: aaba6...f8e

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jobbet på Europris i mange år som ungdom. Kan absolutt anbefale det fremfor for eksempel en matbutikk, da du jobber med litt mer varierte varer.

Fysisk tungt er det, jo. Du må forvente å kunne løfte litt, fylle på varer som veier litt og gå mye rundt. 

Anonymkode: f22e4...62e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du helseutfordringer?

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte meg det ja, siden det står at det er sjauing. Jeg har jobbet i matbutikk før men det er mange år siden og er ikke vant til veldig mye fysisk arbeid, var mest i kassen den gangen. Men egentlig vil jeg jobbe mer på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...