AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Vi har god is i fryseren. Har noen ideer til en litt “finere” dessert vi kan trylle det om til i kveld? Som ikke tar veldig lang tid? Anonymkode: 70d78...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Omelette norvegienne: https://www.godt.no/oppskrifter/kaker/iskaker/8372/festkake-iskake-med-marengs Det holder med en type is inni. Evt servere i porsjonsskåler med frukt og bær om du har, eller gjerne en coulis av frosne bær, og evt kransekake eller krumkake om du har igjen etter julen. Hva slags smaker som passer til kommer an på hva slags is du har - det presiserer du jo ikke. Anonymkode: 5304f...b0e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 Sjokoladefondant med is ved siden av skal vi ha i kveld. Ellers kan du lage porsjonsformer med is, og pynt med bær, nøtter, sjokoladesaus etc. Anonymkode: 096d2...bf8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Omelette norvegienne: https://www.godt.no/oppskrifter/kaker/iskaker/8372/festkake-iskake-med-marengs Det holder med en type is inni. Evt servere i porsjonsskåler med frukt og bær om du har, eller gjerne en coulis av frosne bær, og evt kransekake eller krumkake om du har igjen etter julen. Hva slags smaker som passer til kommer an på hva slags is du har - det presiserer du jo ikke. Anonymkode: 5304f...b0e Takk for svar. Vi har vanilje og krokan. Vi har også frosne blåbær og multe 😊 Anonymkode: 70d78...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Vi har vanilje og krokan. Vi har også frosne blåbær og multe 😊 Anonymkode: 70d78...2c6 Da ville jeg brukt multer til en av de to, gjerne kombinasjon av hele bær og coulis. Se feks her: https://oppskrift.klikk.no/hasselnøttparfait-på-nøttebunn-med-multecoulis/1236/ Anonymkode: 5304f...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 Server med gode sauser,gjerne varme. Sjokolade-,karamell- eller bærsaus. Isen kan legges opp på fat,og pyntes med bær,kakestrøssel,saus,marengs,knust kjeks, nøtter.... Anonymkode: 9157f...ba4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå