Gå til innhold

Til kvinner: Hvordan gi best mulig oralsex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er for kvinner som liker å motta oralsex og menn som vil lære hvordan gjøre det. Kvinner, hvordan kan vi menn gi dere best mulig oralsex - slik at dere oppnår orgasme? Lær oss! 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ElderMillenial
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om det finnes en oppskrift som passer alle? 

For å bli bedre må du spørre kvinnen du ligger mellom bena til hva hun synes er godt, hva hun liker. 

Få henne til å slappe av og være komfertabel er numero ono hvertfall..

Bruk tid, ikke gå rett på og ikke bli utålmodig og lei når det tar mer enn noen minutter.

Kommunikasjon. 

Endret av ElderMillenial
La til ett par ting.
Skrevet
ElderMillenial skrev (29 minutter siden):

For å bli bedre må du spørre kvinnen du ligger mellom bena til hva hun synes er godt, hva hun liker. 

Det er svaret på alle sexrelaterte spørsmål, og nesten alle andre spørsmål også. Men siden dette er et diskusjonsforum kunne det vært interessant å få fram mangfoldet, og kanskje også om det var noen likhetstrekk. Antar du er mann, venter helst på svar fra kvinner. 

Skrevet
Topper og daler skrev (12 minutter siden):

Det er svaret på alle sexrelaterte spørsmål, og nesten alle andre spørsmål også. Men siden dette er et diskusjonsforum kunne det vært interessant å få fram mangfoldet, og kanskje også om det var noen likhetstrekk. Antar du er mann, venter helst på svar fra kvinner. 

Jeg elsker oralsex. Etter en del kyssing med kjæresten blir jeg veldig klar. Han begynner forsiktig å slikke meg på ytre og indre kjønnslepper, deretter sakte rundt og rundt klitoris.  Lar tungen gli ned over følsomme områder, la tunga gli litt inn i skjeden, slikke området ved åpningen. Etterhvert opp til klitoris, slikker raskere direkte på den, gjerne i horisontal retning. Kanskje to fingre inn i meg samtidig.  Holder seg på klitoris, mer trykk og jevnt tempo og jeg presser meg mot hans tunge, og da kommer orgasmen lett og er intenst deilig. 

Anonymkode: 24770...830

• Nyttig 3
Gjest ElderMillenial
Skrevet (endret)
Topper og daler skrev (25 minutter siden):

Okay..

For meg så funker det best om man begynner rolig til jeg får en følelse av at jeg verker etter mer. 

Jeg personlig kommer ikke om ikke klitoris stimuleres så jeg foretrekker naturlig nok at tungen konsentrerer seg om den. Og bare den, hvis jeg sier fex akkurat sånn ja så mener jeg det. Da er det ikke tiden for å prøve noe nytt. Bare fortsett akkurat sånn til jeg kommer .. 

Endret av ElderMillenial
Skrevet

To gode beskrivelser. Flere? Rett på klitoris, eller blir det for følsomt? Faste bevegelser, eller variasjon. Suging, slikking eller kombinasjon? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...