Gå til innhold

Siste i-landsproblem som gjorde deg forbanna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er siste i-landsproblemet som gjorde deg forbanna?

Meg? Familien bytta julemiddag uten å si fra til meg på forhånd.

Anonymkode: a65de...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fyr som stod /trakket i oppkjørt løype med sko på, og drakk kaffe. 

Anonymkode: 60046...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går sakte ut av flyet når jeg har JÆVLA dårlig tid på å rekke neste fly hjem pga. forsinkelser 

Anonymkode: b18fa...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager på dårlig økonomi fra idoter som har lånt over evne

Anonymkode: 04b24...2da

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som går sakte ut av flyet når jeg har JÆVLA dårlig tid på å rekke neste fly hjem pga. forsinkelser 

Anonymkode: b18fa...c65

Kjenner meg igjen i at dette er både frustrerende og irriterende.

Folk som inviterer til bryllup i utlandet - Forferdelig,og burde forbys i grunnloven.

Endret av Fant80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At språket vårt er misogynt og beviser at det såkalte "patriarkatet" lever i beste velgående fordi "mann" går igjen i mange ord og begreper.

Anonymkode: 8ea00...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At MS-medisinen som jeg får gratis får meg til å miste håret. Koster 26 000 per tabelett og jeg for den helt gratis. Alternativet er enten rullestol m.m., eller noe annet som gjør meg ufør. Hårtap er en bagatell, men hater at mitt fyldige hår blir til pistre. Elsker dog å bo i Norge. 

Anonymkode: 97c35...ae8

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At MS-medisinen som jeg får gratis får meg til å miste håret. Koster 26 000 per tabelett og jeg for den helt gratis. Alternativet er enten rullestol m.m., eller noe annet som gjør meg ufør. Hårtap er en bagatell, men hater at mitt fyldige hår blir til pistre. Elsker dog å bo i Norge. 

Anonymkode: 97c35...ae8

*får den helt 

Anonymkode: 97c35...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er siste i-landsproblemet som gjorde deg forbanna?

Meg? Familien bytta julemiddag uten å si fra til meg på forhånd.

Anonymkode: a65de...bea

At influensere tjener penger på fjas.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 21.38):

 Hva er siste i-landsproblemet som gjorde deg forbanna?

 Meg? Familien bytta julemiddag uten å si fra til meg på forhånd.

 Anonymkode: a65de...bea

Folk med fullstendig munn-diare som absolutt må snakke og snakke og snakke hele forbanna tiden. Selv om det bare er noe unødvendig dritt om hva slags vær det kommer til å være i flere dager fremover. Ikke bare der vi selv bor heller, men det er tydeligvis "ufattelig viktig" å bare surfe tilfeldig rundt på Gud vet hvor i hele Norge. Bare for å ha noe tullball som man kan fortelle om. Sånne ting er selvfølgelig aldri "relevant" for noe som helst. Annet enn at folk kan komme med masse piss som egentlig ikke betyr noe som helst. 

Samme hvis man leser noe i en eller annen avis eller blogg. INGEN andre har en tøddel med "interesse" for en forbanna dritt av dette. Men likevel fortsetter folk med snakke-diare å komme med det konstante preiket sitt. 

Anonymkode: 00d32...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi bor er det anbefalt å la bilen stå på grunn av snøvær. Leser i avisen at det var fullstendig stopp i trafikken på to strekninger i går. Den ene plassen fordi det var januar-salg i byen, og den andre plassen svarte flere av de som ble intervjuet at de var på vei til treningssenteret :murvegg:

Anonymkode: f1aea...951

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som lar ungene sine sitte med ipad eller telefon MED lyd på i offentlig områder og bytte mellom ørten YouTube videoer.

Folk som går tur i skiløypa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...