AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Trenger sårt tips! Anonymkode: 5bfe4...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 Sjanger? Anonymkode: b3074...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg liker tradisjonelle navn, og har ikke noe imot æ, ø og å heller. Mine favoritter er: Bjarte Sigmund Halvor Espen Øystein Ulf Sigurd Håvard Trygve Anonymkode: ac500...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 Imre Johan Sebastian Jørgen Milo Sander Olli Jarand Gustav Gabriel Nils Lars Martinus Aleksander Amandus Sverre Tom Andreas Alf Nicolay Anonymkode: 052e5...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Del Skrevet 1. januar Rasmus, Thorleif, Olav, Christian, Ole Anonymkode: 8206b...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. januar #6 Del Skrevet 1. januar David Daniel Johan Johannes (evt mellomnavn) Trygve Jeremiah Sebastian Kristian (usikker på om det skulle vært med C eller K.) Ola(v) Hadde jeg fått en gutt hadde navnet blitt David, så hadde navn nr 2 vært utfordringen. Det er oppkalling. 2 gutter og David og Daniel passer bra sammen, men mer usikker på den. De andre navnene er mer navn jeg liker, men usikker på om jeg hadde valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 1. januar #7 Del Skrevet 1. januar Adrian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. januar #8 Del Skrevet 1. januar Benjamin, Mathias og Lukas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #9 Del Skrevet 1. januar Athena Freyja skrev (4 timer siden): Benjamin, Mathias og Lukas. Gjesp, unge mødre… Anonymkode: 8206b...7c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #10 Del Skrevet 1. januar Nuka skrev (13 timer siden): Adrian Adrian er alltid kriminell! Nye Ronny. Anonymkode: 8206b...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #11 Del Skrevet 2. januar On 12/31/2023 at 1:30 PM, AnonymBruker said: Jeg liker tradisjonelle navn, og har ikke noe imot æ, ø og å heller. Mine favoritter er: Bjarte Sigmund Halvor Espen Øystein Ulf Sigurd Håvard Trygve Anonymkode: ac500...5a8 Du hildrande du, her var det mye fælt. Anonymkode: 37530...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #12 Del Skrevet 2. januar 2 hours ago, AnonymBruker said: Du hildrande du, her var det mye fælt. Anonymkode: 37530...74b Jeg likte dem. Stødige navn. Anonymkode: b3074...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #13 Del Skrevet 2. januar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg likte dem. Stødige navn. Anonymkode: b3074...fc6 Tvert imot. Bor-i-kjelleren-til-mamma-og-har-fast-avtale-på-NAV-navn. Anonymkode: 37530...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #14 Del Skrevet 2. januar Tideman Guttorm Håkon Sture Ture Steingrim Anonymkode: 3abe3...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #15 Del Skrevet 2. januar 3 hours ago, AnonymBruker said: Sture Ture Anonymkode: 3abe3...47c Tvillinger 😂😂 Anonymkode: 37530...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #16 Del Skrevet 2. januar 3 hours ago, AnonymBruker said: Steingrim Anonymkode: 3abe3...47c Steingrim, er det han med DS i Førstegangstjenesten? Anonymkode: da080...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #17 Del Skrevet 2. januar Jørgen, er det fineste guttenavnet jeg vet ❤️ Hadde jeg fått gutt, så hadde det blitt en Jørgen 🥰 Anonymkode: 0abd2...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #18 Del Skrevet 2. januar Elliot, Einar, Eirik, Hallvard, Morten, Anonymkode: 54d4d...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #19 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tvert imot. Bor-i-kjelleren-til-mamma-og-har-fast-avtale-på-NAV-navn. Anonymkode: 37530...74b Det stemmer ikke, hilsen nav-ansatt. Flere klienter på stønad og tiltak med c og h i navnet enn sol har tradisjonelle norske navn Anonymkode: 33c21...59b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 2. januar #20 Del Skrevet 2. januar (endret) Bare ræl alt sammen. Et og annet som går an,men enten er det oppgulp fra 70-80 tallet (Og da bare de urnorske) eller ren kopi fra Skam og andre nylige TV-serier. For å toppe det hele,så skal liksom et navn assosieres med NAV eller kriminalitet. Only on KG. Endret 2. januar av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå