AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #21 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager å skuffe deg men det stemmer ikke, for flere har blitt forbannet og såret når jeg ikke ville ha et seriøst forhold med dem Anonymkode: 4c288...661 Samme her. Hatt FF forhold med menn som har blitt sinte/lei seg fordi jeg ikke ville ha et forpliktende forhold. For meg er det ikke noe stress å være FF selvom jeg får følelser. Jeg ønsker å være singel selvom jeg får følelser for noen. Anonymkode: ae906...e84 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #22 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 15.19): Da er du et unntak på kvinneguiden. Anonymkode: 7ff3f...9ed Nei. Det er det mange her inne som har skrevet de har hatt. Inkludert meg. Er mye bedre med ff enn med ons. Man blir god på hverandre. Og hvorfor ikke ha mer sex med en man har bra sex med? En fin deal for alle som dette går fint for. Er for øvrig ikke nødvendigvis enig med ts i at de ikke er kjærestenateriale nødvendigvis, bare at jeg ikke har de riktige følelsene for dem. Anonymkode: 08685...325 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #23 Skrevet 2. januar 2024 Det du sier TS, er at du antar alle kvinner ønsker forhold... Hva med å innse at noen av oss kvinner ikke ønsker en kjæreste? Noen av oss ønsker kun ha sex i blant, og vil absolutt ikke ha noe forhold. Mannen kan være supert kjærestemateriale, men det hjelper jo fint lite om forhold er svært svært langt ned på min ønskeliste. Hadde jeg vært ute etter forhold så hadde jeg droppet ff og begynt date istedet. Anonymkode: 857c1...911
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå