Gå til innhold

Årsaken til at kvinner har ff:

Anbefalte innlegg

Skrevet

De mennene er ikke kjærestemateriale. Hvem som er kjærestemateriale vet vi rimelig fort. Hvis vi sier ja til å bli kjæresten din, betyr det ja. Hvis vi sier nei, betyr det nei. 

Anonymkode: ebc66...b17

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De mennene er ikke kjærestemateriale. Hvem som er kjærestemateriale vet vi rimelig fort. Hvis vi sier ja til å bli kjæresten din, betyr det ja. Hvis vi sier nei, betyr det nei. 

Det var jo revolusjonerende informasjon😅 det er vel oftest sånn det funker, mann eller kvinne 

Anonymkode: b1149...674

• Liker 2
Skrevet

Ikke alle godtar dette desverre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ikke alle godtar dette desverre. 

Da er det vel bare å kutte ut vedkommende og finne seg en ny vel? Er jo ikke verre enn det.

kvinne 36 (med gjensidig FF forhold)

Anonymkode: f1031...08b

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Da er det vel bare å kutte ut vedkommende og finne seg en ny vel? Er jo ikke verre enn det.

kvinne 36 (med gjensidig FF forhold)

Anonymkode: f1031...08b

Hva mener du?

Skrevet

Stemmer, har et par stk og ville ikke hatt noen til kjæreste. Vet ikke hvor menn har det fra at kvinner har ff fordi de ikke er bra nok til forhold, når det ofte er omvendt. Slapper ofte mer av med disse mennene og slår meg mer løs i senga fordi jeg ikke har nerver og nervøsitet grunnet mangel på følelser utover det fysiske, det er topp. 

Anonymkode: 4c288...661

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sex har ingenting med kjærlighet å gjøre? Det er stake som teller for egen nytelse? Ikke rart at mange damer har motstand mot menn som vektlegger pulefortide og antall når det avslører hvilke verdier hun har til forhold, til sex og til ham som partner.

Anonymkode: b44c7...559

• Hjerte 1
Skrevet

Som kvinne synes jeg ff konseptet er underlig. Forstår at menn synes det er en god deal. Men som kvinne kan jeg ikke se for meg å ligge gjentatte ganger med en jeg ikke har varme følelser for. Selvsagt kan man gå på en smell og få en bra eller dårlig ONS, men å fortsette å ligge hvis det ikke er en gnist der...... Og nyte det. I dont get it. 

Anonymkode: f078b...320

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Som kvinne synes jeg ff konseptet er underlig. Forstår at menn synes det er en god deal. Men som kvinne kan jeg ikke se for meg å ligge gjentatte ganger med en jeg ikke har varme følelser for. Selvsagt kan man gå på en smell og få en bra eller dårlig ONS, men å fortsette å ligge hvis det ikke er en gnist der...... Og nyte det. I dont get it. 

For min del er det for å overleve seksuell frustrasjon. Jeg går ikke på prevensjon og 10 dager i måneden med toppen rundt eggløsning er jeg så kåt og desperat etter lidenskap og nærhet at jeg kan gråte i frustrasjon hvis jeg for eksempel må jobbe eller ingen ff er ledig. Går det en hel måned uten sex føler jeg meg utsultet og blir grinete og har indre uro. Det gir både fysisk og mental stimuli og tilfredsstillelse og ha sex, da kan jeg endelig slappe av og overleve at det kanskje er en hel måned til neste gang. 

At man ikke har følelser syns jeg kan gjøre det enda bedre. Hvis jeg er forelsket kan jeg bli litt forknytt og få prestasjonsangst, dog går det over etter en stund da. Akkurat nå ligger jeg med en innimellom som føles litt forbudt ut med fordi han er det motsatte av hva jeg ville datet eller vist frem til familien, og jeg er 100% avslappet og kommer lett med han. Er fantastisk at jeg har null hemninger for jeg blåser jo i hva han tenker om meg da det ikke blir noe uansett. Er til vanlig svært sjenert og innadvent så det føles godt ut å slippe meg løs med han. Og han viser stor respekt for meg og gir massasje og kos etter sexen så jeg føler meg ikke brukt eller ekkel etterpå :) Men selvsagt er han hot, det må jo være mer enn en pikk bare. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinner har jo ikke BARE ff fordi mannen ikke vil være kjæresten deres.. Vi lever i 2023 - straks 2024... Kvinner nyter uforpliktet sex like mye som menn... 

100% bedre med ff enn ONS... 

Ville aldri vært ff med en mann jeg hadde følelser for. Da forsvinner hele poenget.

Anonymkode: 8459b...d1a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Stemmer, har et par stk og ville ikke hatt noen til kjæreste. Vet ikke hvor menn har det fra at kvinner har ff fordi de ikke er bra nok til forhold, når det ofte er omvendt. Slapper ofte mer av med disse mennene og slår meg mer løs i senga fordi jeg ikke har nerver og nervøsitet grunnet mangel på følelser utover det fysiske, det er topp. 

De mennene tenker akkurat det samme om deg. Skjønner ikke hvorfor du tror du er spesiell. 

Anonymkode: 7ff3f...9ed

Skrevet

Ok, tusen takk for nyhetsoppdateringen. 

Anonymkode: 73dbc...17b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kvinner har jo ikke BARE ff fordi mannen ikke vil være kjæresten deres.. Vi lever i 2023 - straks 2024... Kvinner nyter uforpliktet sex like mye som menn... 

100% bedre med ff enn ONS... 

Ville aldri vært ff med en mann jeg hadde følelser for. Da forsvinner hele poenget.

Anonymkode: 8459b...d1a

Da er du et unntak på kvinneguiden. 

Skrevet

Jeg er enig med deg kunne ikke hatt sex med noen uten følelser. Derfor endte opp med FWB for den man fikk følelser for ikke vil ha noe forhold. Særlig hvis en forut har slitt lenge for å finne kjæreste og slitt med å få følelser for noen . Langt fra det smarteste jeg har gjort og nå er det slutt for min del.  Får jeg ikke være med noen jeg har sex med så blir det sølibat. Og det som mannfolk hele tiden må spørre om: hvordan dekker du dine sex behov? Skulle tro det er noe du ikke overlever uten??? Aldri forstått. 

Kvinne

Anonymkode: fda0c...192

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg vil ikke være kjæreste med de menn jeg har et «FF» forhold til nei. Jeg vil kun møte dem for sex. 

Jeg vil ikke ha kjæreste. Men jeg vil inne i mellom ha sex med menn som er gode i senga.

Anonymkode: ae906...e84

Skrevet

Jeg har gode følelser og «gnist» med de mennene jeg har hatt som «FF».

Det betyr ikke at jeg ønsker å ha dem som kjærester.

Anonymkode: ae906...e84

Skrevet

Hvorfor ta hele grisen når pølsa er gratis??

Anonymkode: e63ba...4ad

Skrevet

Hat bare hatt FF en gang. Det var en periode av livet jeg ikke ønsket kjæreste, og ikke følte at jeg hadde tid eller overskudd til det heller, for var mest opptatt av jobb og karriere. Som hi indikerer valgte jeg meg da bevisst en mann som ikke var god kandidat som ektemann. En partyløve og playboy. Så var han erfaren med slike løsere relasjoner, ukomplisert på slike måter, og jeg risikerte ikke å såre noen ved å kun ønske en seksuell relasjon. Trodde jeg! 

Mannen utviklet sterke følelser, men jeg tok ham ikke på alvor når han sa det. Når han sa "Jeg er blitt glad i deg." svarte jeg "Hehehehe, ja selvfølgelig glad i deg også. " veldig overfladisk og tullete. Jeg klarte ikke å ta ham seriøst. Vi hadde jo en helt klar og ærlig relasjon i forhold til at det IKKE var eller skulle være noe seriøst mellom oss. 

Mine venninner så så sårbarheten og fine ting i ham som jeg overså, og ga ham råd for å få meg til å forstå og falle for ham. Det virket, og han er nå ektemann gjennom 19 år. 

Men ja, jeg valgte ham akkurat fordi han virket så useriøs, og egnet kun for sex. Fordi det var kun sex jeg ønsket. Ukomplisert. Uten å såre noen. Så er imidlertid ikke mennesker så enkle og ukomplisert som deres "maske"/image er likevel ofte. 

Anonymkode: 9835b...509

Skrevet

Som mann ser jeg det som positivt at en singel dame har en FF (=liker sex) istedenfor en rekke med ONS.

Anonymkode: d2478...a3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 12/31/2023 at 3:14 PM, AnonymBruker said:

De mennene tenker akkurat det samme om deg. Skjønner ikke hvorfor du tror du er spesiell. 

Beklager å skuffe deg men det stemmer ikke, for flere har blitt forbannet og såret når jeg ikke ville ha et seriøst forhold med dem 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...