Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Jeg er fortsatt ganske nedbrutt etter å ha mistet en helt fantastisk mann. Slettet alt av apper før sommeren, og trodde vel jeg skulle klare å komme over det. Men det føles fortsatt altfor sårt. :( 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miss summers skrev (7 timer siden):

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Jeg er fortsatt ganske nedbrutt etter å ha mistet en helt fantastisk mann. Slettet alt av apper før sommeren, og trodde vel jeg skulle klare å komme over det. Men det føles fortsatt altfor sårt. :( 

Sender deg en digital klem :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ukevis uten at det skjer noe har jeg nå avtale med å få skravlet med et skjønt menneske i morgen, og to som jeg kanskje skal møte i løpet av noen uker.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (På 6.11.2024 den 23.40):

Etter ukevis uten at det skjer noe har jeg nå avtale med å få skravlet med et skjønt menneske i morgen, og to som jeg kanskje skal møte i løpet av noen uker.

I formiddag hadde jeg en sånn, "jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fått autismediagnose, det er sikkert ikke riktig" tanke. Etter å ha møtt han i dag, er jeg "ah, så det er derfor jeg har fått den diagnosen", det krever sakte og tungrodd tankevirksomhet å dekode hint. I noen veldig lange øyeblikk følte jeg og at jeg hadde "mistet" han. Men så omformulerte han seg og jeg fikk forklart meg og da var alt i orden. Vi møtes igjen og det gleder meg.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (12 timer siden):

I formiddag hadde jeg en sånn, "jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fått autismediagnose, det er sikkert ikke riktig" tanke. Etter å ha møtt han i dag, er jeg "ah, så det er derfor jeg har fått den diagnosen", det krever sakte og tungrodd tankevirksomhet å dekode hint. I noen veldig lange øyeblikk følte jeg og at jeg hadde "mistet" han. Men så omformulerte han seg og jeg fikk forklart meg og da var alt i orden. Vi møtes igjen og det gleder meg.

Så godt å høre at det ble positivt!🙂Høres ut som en fin fyr!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (På 6.10.2024 den 3.43):

Jeg orker ikke mer har jeg funnet ut🤭var i bryllup i sommer på bygda, det var så konservativt "trangt" og vanskelig å puste omtrent var så glad nær jeg kom hjem til stor byen og singel kulturen, friheten og åpenheten her. Føler der kan gå to veier etter å ha vært i bryllup 🤭

for meg trigget det meg skikkelig til å innse at jeg ønsker ikke et forhold nå. Vil være fri å være fanget er det siste jeg vil så jeg har rett og slett slettet alt av apper jeg nå ☺️

Det føles utrolig befriende, slippe dp, slippe overfladisk heten, slippe stresset og presset over å definere ting før man omtrent har rukket å bli kjent med mennesket(særlig dette punktet hater jeg! Føles ut som andre løper sprint og jeg maraton og henger aldri med i andres følelser 🫣) Jeg er nok skrudd sammen slik at jeg må elske personligheten din og hvem du er som menneske hvis ikke gir det meg ingenting..

Så mitt fokus nå er fortsette jobbe med meg selv, fordype meg i hobbyer og relasjoner jeg har og møte mennesker med intensjoner om vennskap. Beholder en app som har  gitt meg mange nye givende relasjoner i livet og det er venn appen. Har en del menn som "henger rundt" som bier rundt ei honning krukke både på fb og snap. Sikkert sånn både alle single menn og kvinner har. De får henge der😂

men vurderer fjerne vertfall de fra snap som har hengt rundt litt for lenge 🤔utenom det freedom😁😎føler lettelse. Har vært app fri fra dating apper siden aug nå og skal prøve vertfall  stå i det ut året gi meg selv helt fri fra maset. Så får vi se hva det gir meg ☺️ble jo slutt med xn i februar har han fortsatt både på fb og snap. Fjerne på snap? Ja eller nei? Fb er greit  nok snap er for meg mer privat han henger liksom rundt enda ser han ser alt jeg legger ut og sender meg meldinger innimellom. Jeg har faset helt ut og sender aldri først. Er og en til der han jeg datet før xn jeg vurderer slette samtidig han møter jeg i sosiale sammenhenger i blant 🤔

vanskelig burde sikkert slette begge to derfra har begge både snap og fb🤔

Tanker i natten 😂👌

Jeg har vært innom venn-appen, men det er nesten ingen der inne.🤔 Hva gjør dere mår dere møtes? Bare tar en kaffe og prater, eller gjør noe aktivt? Hva da f.eks?😊 Jeg trenger virkelig nye relasjoner..

Anonymkode: 65cc2...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss summers skrev (På 6.11.2024 den 15.51):

Huff. Virkelig kjipt å høre at du fortsatt er nedfor. Jeg var borti noe av det samme i 2022. Gikk rett i kjelleren og var deprimert i over en mnd. Sykmeldt fra jobb ble jeg også. Ikke lett å være følsom gitt...

Men du, det ER andre bra menn der ute. Husk det! 🤗

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært innom venn-appen, men det er nesten ingen der inne.🤔 Hva gjør dere mår dere møtes? Bare tar en kaffe og prater, eller gjør noe aktivt? Hva da f.eks?😊 Jeg trenger virkelig nye relasjoner..

Anonymkode: 65cc2...eb9

Er jo mange der 🤗men har du kun sendt meldinger en til en eller slengt deg med på ulike aktiviteter og grupper? Jeg og mange fler særlig kvinnene jeg har blitt kjent med drar mest på gruppe aktiviteter. Desverre som alt annet må kvinner tenke sikkerhet her også. Er noen raringer som alle andre steder ☺️jeg har vært med på mye forskjellig av gruppe aktiviteter som karaoke, bytreff, møtes i parken, kino, kakao treff etc. Møtte også en fyr som introduserte meg for språk cafe, har blitt invitert på brettspill og men det har jeg ikke fått tid til enda. Når jeg har møtt folk en til en har det vært møtes for å gå en tur ta en kaffe, dra på museum, stand up osv. 

Men viktig at man som på andre arenaer også drar i gang selv jeg gjorde det litt i sommer da jeg hadde overskudd og barnefri.  Så har det blitt noen relasjoner etterhvert så nå har jeg flere jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg har måtte sagt mye nei til ganske lenge og får stadig en melding om å finne på noe eller når jeg blir med på treff igjen 🤗

Har sett at det er grupper og aktiviteter litt overalt og man kan helt fint starte opp grupper og aktiviteter selv også ☺️nå kjenner jeg bare til østlandet naturlig nok da jeg bor her men den erfaringen er vertfall positiv ☺️

Feks hvis du er intressert i sjakk kan du starte en sjakk gruppe på en bestemt tid på et bestemt sted eller bli med i en gruppe som allerede finnes i ditt nærområde. 

Nå når jeg har vært med en stund er det og litt mindre messenger og snap chat grupper som har oppstått i forbindelse med at man har vært med på ting. 

De aller fleste er kjempe koslige og alle er jo der for å bli kjent med nye folk. Vet ikke om du er gutt eller jente men noen creepy folk finnes det jo alltid. Vil anbefale deg å bli med på en gruppe aktivitet i starten ☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos dating så er jeg fortsatt i "ikke på app modus" men begynner bli litt rastløs. Har en jeg møtte i vår /sommer, husker ikke helt 🤔som har sendt meg melding å spurt om å finne på noe igjen. Lurte på å si ja til det siden jeg ikke har noe annet på gang. Var en hyggelig rolig og litt sjenert fyr. 

Er utrulig uvant å ikke holde på med den konstante datingen men tror det er sunt med den pausen. De som var litt i bildet sist har jeg bare faset litt ut naturlig samtalene døde naturlig ut da det var lite intressant. Slettet noen fra snap og noen som henger der enda. 

Er en fyr som av og til har sendt snap og spurt om å møtes eller "si fra når du vil møtes" også er det null kommunikasjon mellom der. Så da blir jeg ikke så intressert heller selv om han er en pen fyr 🤔

Nei motivasjonen er som sagt ikke på topp enda 😂utenom litt rastløshet fordi jeg alltid pleier ha noe på gang. Men har stått i mot fristelsen å sende xn melding. Ikke det at han egentlig er det men i mangel av noe annet så 🙈😂uff føler jeg må ut der igjen men så vil jeg ikke heller vil prøve å gå for natur metoden som i gamle dager 🤭må ut å sosialisere litt mer igjen vertfall ellers skjer det ingenting. 

Så romantisk jule film på netflix i dag ble litt for påvirka 🤭🎄❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er til @Rosakatt , men også andre

Jeg tenker som så at jeg ser ut som jeg ser ut, det er faktisk folk som er verre enn meg som har fått kjæreste og er gift (det finnes noen stygge brudebilder på nettet...). Jeg har ingen store fysiske skavanker, men noen små, som alle har, faktisk. Gå på et kjøpesenter, sett deg ned på en benk eller en åpen kafé og se på par som går rundt. Er alle der perfekte? Tror ikke det. Han kan være overvektig og hun tynn og motsatt, eller begge kan være overvektige (ikke sitt deg ned utenfor sportsbutikken ;) ). 

Jeg vil ha en mann som ser meg sånn jeg er og ser forbi utseendet. Vi skal bruke tid på å bli kjent med det som er på innsiden før vi tenker at "nå er det oss". Det betyr ikke at man ikke skal se ok ut når man går på date, men husk at man forhåpentligvis skal stå opp med denne personen resten av livet, og ting skjer med kroppen når man blir eldre. Da må man lene seg på de tingene man har felles og så glede seg over det.

Det er ingenting som heter Tinder-utseende. Det er faktisk alle mulige folk der også, for hver mann du vil sveipe til venstre KUN for utseendet, så er det minst en kvinne som er det også. Da er det bedre å satse på en god tekst og håpe at noen menn faktisk leser denne teksten.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei ikke den store kjærligheten på meg desverre. :/ 

Jeg mistet følelsene helt etter sist gang vi møttes. Tok litt tid å finne ut av det, men skjønte det da jeg møtte han igjen og hadde ikke det minste lyst til å klemme eller kysse han... 😬 

Han var fremdeles interessert, så jeg måtte slå opp. 

jeg tror det som drepte følelsene var da vi spilte et konkurransespill. Jeg har spilt dette en del og er ganske flink. Han var ikke så flink og tapte hver gang. Og ble sååå sur... Det var skikkelig ubehagelig. Sykt uattraktivt at en voksen mann oppfører seg som en liten unge når han taper i spill. Skjønner ikke hvordan han er blitt voksen uten å lære seg at det ikke er greit å bli så sur for no så lite... 🙄 

Han maste også om at jeg skulle møte familien, selv om jeg syntes det var altfor tidlig. Og hadde en overraskelse til meg. Gøy, tenkte jeg, det er sikkert en nydelig plass eller gøy aktivitet. 

Nei, da, det var å møte bestefar...! Å møte familie bør være en diskusjon, ikke en overraskelse! 

Så jeg er egentlig glad det ble slutt. Tror ikke vi hadde trivdes sammen i lengden. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (På 9.11.2024 den 2.31):

Så romantisk jule film på netflix i dag ble litt for påvirka 🤭🎄❤️

jepp, dette er en farlig tid😅 Jeg er altfor glad i slike romantiske julefilmer, og det er ikke alltid helt sunt å se på de når man er singel.. Men samtidig er det veldig koselig da🥰 Det er jo nydelig å være nyforelsket i adventstiden, skulle gjerne opplevd det igjen. Men det skjer ikke i år.😅 Men det er mye hyggelig og sosialt som skjer framover da, mange muligheter til både å bli bedre kjent med mennesker som allerede er i livet mitt, og nye mennesker.❤️ Så hvem vet?😉

Rowan skrev (23 minutter siden):

Han maste også om at jeg skulle møte familien, selv om jeg syntes det var altfor tidlig. Og hadde en overraskelse til meg. Gøy, tenkte jeg, det er sikkert en nydelig plass eller gøy aktivitet. 

Nei, da, det var å møte bestefar...! Å møte familie bør være en diskusjon, ikke en overraskelse! 

Man skal absolutt være enige om det før man involverer familie ja! I alle fall om man er ganske voksen (tenåringskjærester går jo inn og ut hos hverandre hele tiden tross alt), å  møte familien er en stor ting for meg i alle fall. Og dårlige tapere er slitsomt ja...

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rowan skrev (2 timer siden):

..jeg tror det som drepte følelsene var da vi spilte et konkurransespill. Jeg har spilt dette en del og er ganske flink. Han var ikke så flink og tapte hver gang. Og ble sååå sur... Det var skikkelig ubehagelig. Sykt uattraktivt at en voksen mann oppfører seg som en liten unge når han taper i spill. Skjønner ikke hvordan han er blitt voksen uten å lære seg at det ikke er greit å bli så sur for no så lite... 🙄 

Takk for påminnelse om at spill kan vise viktige sider til mennesker som er nokså fordekte i hverdagen. Jeg har akkurat samme opplevelse som deg, bare godt tilbake i tid. Jeg var nok blitt i lag med han før vi spilte spill ilag, forøvrig med familien hans (!), han lignet ikke katta på hvordan han viste følelser i spillet. Slektningene bare mer eller mindre godtok det hele, mens for meg var det hinsides og jeg ba om å få trekke meg tilbake for kvelden. Det var et solid varsel om hvordan samspillet med fyren kunne komme til å bli. Det var ingen i familien hans som ga noen form for korreks eller støtte eller tilbakemelding til han.

Jeg går nok ikke helt klar av hva spill viser selv, min familie gir tilbakemeldinger. Min bror har rett og slett stemplet meg som "en dårlig vinner", og lar meg få høre det. Mine venner, eksverdige og støttende mennesker, fnyser av meg om jeg klager over å ha møtt en fyr som greier å slå meg i spill, for "de utfordringene har jeg godt av" og min halv - slue mor går ikke av veien for å gi meg reelle handicap for å vinne over meg i spill, sånn som lav høstsol rett i øynene. Det siste der viser litt av sårbarheten ved meg, noe som i datinglivet kan slå ganske gæli ut, da jeg er supertreg på å fortolke enkelte aspekter av verden fornuftig, for eksempel intensjoner folk ikke omtaler direkte. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarte meg.. har gjenopptatt kontakten med herr gift. Jeg burde få en medalje for å være en idiot. 🎖️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 timer siden):

Smarte meg.. har gjenopptatt kontakten med herr gift. Jeg burde få en medalje for å være en idiot. 🎖️ 

🏆

Anonymkode: db83f...30b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blått skrev (18 timer siden):

Jeg kan forstå deg når ingenting annet har funket da er det lett å gå til noe kjent. Har gjort det selv før flere ganger så vi er flere som er idiot her hvis det er til noen trøst.

Anonymkode: ef97d...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kan forstå deg når ingenting annet har funket da er det lett å gå til noe kjent. Har gjort det selv før flere ganger så vi er flere som er idiot her hvis det er til noen trøst.

Anonymkode: ef97d...751

Enig. Å du gjør jo ikke noe galt @Blått sånn sett. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 13.11.2024 den 14.55):

For meg som kommer syklende inn i en pågående samtale..
Herr gift som i en gift fyr eller herr gift som at han er ren gift for deg, men det er vanskelig å holde fornuftig avstand til han?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. 
Jeg er ho som har vært i ett hekt i 5 år. Det har endelig sluppet taket og jeg er fri.  Ikke at jeg har jobbet så mye for det men det har fiksa seg selv. 

Nå tar jeg ting litt som det kommer men jeg er litt sprø av meg.  Jeg har en jeg hadde snakket med over 1 år på snap som jeg hadde så lyst til å møte i virkeligheten. Han bor ett par timer unna men på et sted jeg aldri har vært.

Han har sagt han vil møtes flere ganger men feiget ut. 

Så han ble en utfordring for meg. Så sist helg fant jeg ut at han hadde fri på lørdag så da hadde en plan slått ned i hodet mitt om en måte å få møtt han på.

Målet var kun å bryte barrieren og møtes.

Sagt så gjort tok jeg meg en biltur utover dit. For det første fantastisk vakkert sted. Så når jeg var der ute så tenkte jeg lenge på om jeg skulle tørre å spørre om han ville møtes. Tenkte han sikkert trodde jeg var en stalker😁.

Men sendte en mld da om hva han holdt på med? Lite svarte han.

Så da slapp jeg bomben at jeg var der ute på biltur og om han ville møte meg?

Han svarte ja, men hadde nå mine tvil. Jeg vet jeg kom brått på men spurte om han kunne være tur guide da jeg ikke hadde vært der før og sitte på med meg.

Joda det ville han. Men det varte og rakk, tenkte han kom til å drøye ut tiden så jeg ga opp.  Nesten mørkt så plukket jeg han opp😀.

Han var en perfekt turguide jeg fikk sett siste rest av solnedgangen. Han holdt ut hånda hver gang en skulle ned en trapp eller skrent. Så gentleman. Vi gikk tur i mørket i lyset av mobilene. 

Så solnedgang, måne, stjerner og Nordlys. Tror aldri jeg har hatt det triveligere noen gang sammen med noen. Han er ekstremt rolig av seg som gjorde han behagelig å være rundt.

Jeg følte sånn en godhet for han på ett vis. Han var som jeg kjente han fra nett. Så vi var sammen en 4-5 t. Snakket mye og hadde det hyggelig. Jeg vet jeg kom brått på men han taklet det bra.

Jeg dro hjem og det ble stille etterpå og var sikker på at nå har jeg blitt ghosta men i går tok han kontakte og ytret ønske om  å møtes igjen og snakket mye i går.

Så ikke til helga men neste helg er planen å møtes igjen. 

Jeg syns jeg skal ha for innsatsen det var verd det denne gangen. 

Og det å få møtt han endelig som var målet fikk jeg til.

Mission Completed.

• Hjerte 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...