Fjompenisse Skrevet 13. oktober #1661 Del Skrevet 13. oktober Fått god kontakt på chat (Snap) med to utrolig flotte damer. Veit jo at jeg ikke ser ut som et takras, men at så pene damer finner meg attraktiv er jo hyggelig å kjenne på. Så langt har Tinder vært en fin selvtillitsboost, har ikke giddi å sveipe så mye selv, men heller plukket fra de som har likt meg. Lagt all ny matching på hylla, får se om det ender noe med de to jeg har kontakt med nå. Møter begge til uka 🤩 Eller kanskje jeg møter begge til uka, om jeg faller hardt ved møtet med den første, så er det jo ikke noe poeng å møte flere. På en måte føler jeg meg nesten litt utro på måten jeg skriver til begge på Snap, men regner kanskje med at de gjør det samme. Uansett ser Fjompenisse lyst på kjærlighetsfremtiden. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1662 Del Skrevet 13. oktober Fjompenisse skrev (3 timer siden): Fått god kontakt på chat (Snap) med to utrolig flotte damer. Veit jo at jeg ikke ser ut som et takras, men at så pene damer finner meg attraktiv er jo hyggelig å kjenne på. Så langt har Tinder vært en fin selvtillitsboost, har ikke giddi å sveipe så mye selv, men heller plukket fra de som har likt meg. Lagt all ny matching på hylla, får se om det ender noe med de to jeg har kontakt med nå. Møter begge til uka 🤩 Eller kanskje jeg møter begge til uka, om jeg faller hardt ved møtet med den første, så er det jo ikke noe poeng å møte flere. På en måte føler jeg meg nesten litt utro på måten jeg skriver til begge på Snap, men regner kanskje med at de gjør det samme. Uansett ser Fjompenisse lyst på kjærlighetsfremtiden. Liker ikke når dere alle snakker så mye om utsendet hele tiden. Anonymkode: b0ba6...861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 14. oktober #1663 Del Skrevet 14. oktober Fjompenisse skrev (8 timer siden): Fått god kontakt på chat (Snap) med to utrolig flotte damer. Veit jo at jeg ikke ser ut som et takras, men at så pene damer finner meg attraktiv er jo hyggelig å kjenne på. Så langt har Tinder vært en fin selvtillitsboost, har ikke giddi å sveipe så mye selv, men heller plukket fra de som har likt meg. Lagt all ny matching på hylla, får se om det ender noe med de to jeg har kontakt med nå. Møter begge til uka 🤩 Eller kanskje jeg møter begge til uka, om jeg faller hardt ved møtet med den første, så er det jo ikke noe poeng å møte flere. På en måte føler jeg meg nesten litt utro på måten jeg skriver til begge på Snap, men regner kanskje med at de gjør det samme. Uansett ser Fjompenisse lyst på kjærlighetsfremtiden. Flott kjør på. Eneste som jeg føler er intereressert i meg, nå er jeg på chat og ikke på noen dating apper så er det type 18-20 åringer som bare vil ha kontakt. De skal ha for at de tør. ha ha ha.. gir faan meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 14. oktober #1664 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Liker ikke når dere alle snakker så mye om utsendet hele tiden. Anonymkode: b0ba6...861 Tinder er jo en app hvor utseendet er det som blir trukket frem. Utrolig lite annet å gå etter, mange tomme eller svært korte bioer, så da blir det ofte å sveipe på det som øyet finner attraktivt og håpe at det er noe mer substans der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. oktober #1665 Del Skrevet 14. oktober Fjompenisse skrev (11 timer siden): Fått god kontakt på chat (Snap) med to utrolig flotte damer. Veit jo at jeg ikke ser ut som et takras, men at så pene damer finner meg attraktiv er jo hyggelig å kjenne på. Så langt har Tinder vært en fin selvtillitsboost, har ikke giddi å sveipe så mye selv, men heller plukket fra de som har likt meg. Lagt all ny matching på hylla, får se om det ender noe med de to jeg har kontakt med nå. Møter begge til uka 🤩 Eller kanskje jeg møter begge til uka, om jeg faller hardt ved møtet med den første, så er det jo ikke noe poeng å møte flere. På en måte føler jeg meg nesten litt utro på måten jeg skriver til begge på Snap, men regner kanskje med at de gjør det samme. Uansett ser Fjompenisse lyst på kjærlighetsfremtiden. Masse lykke til!🙂 Jeg har hatt en veldig sosial og hyggelig helg sammen med andre single🙂 Fortsatt dårlig med dating eller romantikk, men det er virkelig mange fine mennesker av begge kjønn der ute, og det er stadig flere som begynner å bli gode venner❤️ og flere som jeg kommer til å treffe mer jevnlig framover. Føler meg skikkelig heldig som har funnet slike flotte mennesker❤️ Og hvem vet hva som kan skje på sikt?😉 Uansett, å ha gode venner ser jeg på som viktigere enn en partner. Og jeg har ikke manglet venner i utgangspunktet heller. Men det er noe annet å ha venner som er i samme situasjon som deg selv, og som er mer interessert i å møtes å finne på ting enn de som har partner og familie de alltid må ta hensyn til. Gleder meg til høsten og vinteren videre her❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 14. oktober #1666 Del Skrevet 14. oktober Fjompenisse skrev (12 timer siden): Fått god kontakt på chat (Snap) med to utrolig flotte damer. Veit jo at jeg ikke ser ut som et takras, men at så pene damer finner meg attraktiv er jo hyggelig å kjenne på. Så langt har Tinder vært en fin selvtillitsboost, har ikke giddi å sveipe så mye selv, men heller plukket fra de som har likt meg. Lagt all ny matching på hylla, får se om det ender noe med de to jeg har kontakt med nå. Møter begge til uka 🤩 Eller kanskje jeg møter begge til uka, om jeg faller hardt ved møtet med den første, så er det jo ikke noe poeng å møte flere. På en måte føler jeg meg nesten litt utro på måten jeg skriver til begge på Snap, men regner kanskje med at de gjør det samme. Uansett ser Fjompenisse lyst på kjærlighetsfremtiden. Lykke til! Det å chatte med flere for å finne ut om man skal møtes, bør ikke være noe problem. Men det kan være greit å avklare at man kun fokuserer på en person når man har møttes noen ganger, eller begynner å få følelser. Har du mye erfaring med singellivet og tinder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 14. oktober #1667 Del Skrevet 14. oktober Fjellmannover190 skrev (41 minutter siden): Lykke til! Det å chatte med flere for å finne ut om man skal møtes, bør ikke være noe problem. Men det kan være greit å avklare at man kun fokuserer på en person når man har møttes noen ganger, eller begynner å få følelser. Har du mye erfaring med singellivet og tinder? Takker 🙂 Tindererfaring = snaue tre uker Singelliv = Singel siden desember i fjor, før det var jeg singel i 1996, så dette med dating er rimelig rustent 😉 På grunn av omstendigheter og at jeg er generelt busy, så har det drøyet ut i tid med å møtes. Idéelt sett burde vi ha møttes tidligere, men har strengt tatt kost meg med å flørte litt på chat og telefon. Men jeg merket at jeg blir betatt av personer jeg ikke har møtt, ergo følelsen av å gjøre noe litt "forbudt" når man flørter med flere. Så jeg håper nesten at de gjør det samme, sånn at jeg ikke er den ufine her... Skal definitivt være flink til å avklare med de to jeg snakker med nå, om det går videre med en av dem. Hadde vært utrolig digg å kunne slette denne appen snart, selv om den åpenbart gir meg en egoboost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. oktober #1668 Del Skrevet 14. oktober Jeg er der at jeg holder på å spy av Tinder igjen. Og jeg merker at jeg fortsatt savner mister married utrolig mye. Det har vært utrolig brutalt å gi slipp på det og gå videre, men jeg er så ego at jeg vil ha noen som er bare min, mitt trygge sted, så det var viktig å gjøre, å gi slipp på han og ikke kaste bort tid på det. Og jeg er ikke naiv, er ikke dum, så når han prøvde å overbevise meg om at «det hadde bare vært meg som han hadde vært sånn med» så følte jeg at det var et hån mot min intelligens og himlet med øynene. Og.. ofte sånne i sånne tilfeller så plukker de noen som har de 2 % som kona mangler.. mens hun er den 98 % perfekt i hans øyne 🥲 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. oktober #1669 Del Skrevet 14. oktober (endret) Fjompenisse skrev (14 timer siden): Fått god kontakt på chat (Snap) med to utrolig flotte damer. Veit jo at jeg ikke ser ut som et takras, men at så pene damer finner meg attraktiv er jo hyggelig å kjenne på. Så langt har Tinder vært en fin selvtillitsboost, har ikke giddi å sveipe så mye selv, men heller plukket fra de som har likt meg. Lagt all ny matching på hylla, får se om det ender noe med de to jeg har kontakt med nå. Møter begge til uka 🤩 Eller kanskje jeg møter begge til uka, om jeg faller hardt ved møtet med den første, så er det jo ikke noe poeng å møte flere. På en måte føler jeg meg nesten litt utro på måten jeg skriver til begge på Snap, men regner kanskje med at de gjør det samme. Uansett ser Fjompenisse lyst på kjærlighetsfremtiden. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har flere single venninner i slutten av 40-årene som bare dater en og en av gangen 🙈 Du må egentlig bare finne ut hva som føles rett for deg i sånne situasjoner som dette Masse lykke til! Håper det går fint på datene Endret 14. oktober av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 14. oktober #1670 Del Skrevet 14. oktober Blått skrev (30 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har flere single venninner i slutten av 40-årene som bare dater en og en av gangen 🙈 Du må egentlig bare finne ut hva som føles rett for deg i sånne situasjoner som dette Masse lykke til! Håper det går fint på datene Jeg er 50, skal date ei som er min alder og ei som er noen år eldre. Siden jeg ikke har datet siden 1996, så veit jeg ikke helt hva jeg skal føle, men det skal jeg finne ut av. Er definitivt ingen type som kan holde seriøst på med flere av gangen, men det skal jeg klare å avklare om/når det blir seriøst. På et platonisk nivå, kommer datene til å gå bra (for meg), såpass kjenner jeg de nå, men om resten av kjemien er tilstede får vi se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. oktober #1671 Del Skrevet 14. oktober Fjompenisse skrev (Akkurat nå): Jeg er 50, skal date ei som er min alder og ei som er noen år eldre. Siden jeg ikke har datet siden 1996, så veit jeg ikke helt hva jeg skal føle, men det skal jeg finne ut av. Er definitivt ingen type som kan holde seriøst på med flere av gangen, men det skal jeg klare å avklare om/når det blir seriøst. På et platonisk nivå, kommer datene til å gå bra (for meg), såpass kjenner jeg de nå, men om resten av kjemien er tilstede får vi se på. Nettopp veien blir til når man går og man lærer mye om seg selv. Syns det er en fin holdning du har! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 16. oktober #1672 Del Skrevet 16. oktober Fjompenisse skrev (På 14.10.2024 den 12.04): Jeg er 50, skal date ei som er min alder og ei som er noen år eldre. Siden jeg ikke har datet siden 1996, så veit jeg ikke helt hva jeg skal føle, men det skal jeg finne ut av. Er definitivt ingen type som kan holde seriøst på med flere av gangen, men det skal jeg klare å avklare om/når det blir seriøst. På et platonisk nivå, kommer datene til å gå bra (for meg), såpass kjenner jeg de nå, men om resten av kjemien er tilstede får vi se på. Svarer meg selv her. Det viser seg at ryktene om mine egenskaper som menneskekjenner er noe overdrevet. En date er i 100% boks og jeg er "over the moon" lykkelig over at akkurat hun blir min første date på hundrevis av år. Kul, morsom og pen dame. Hatt gode samtaler både på chat og telefon. Ei jeg føler meg trygg på at jeg kan være meg selv med og ikke pakke meg inn i flere lag for å tilfredsstille en eller annen sosial norm. Dobbeldating vil ikke være en utfordring, da den andre viste seg å ha noen brunsvidde sider som ikke er kompatibel med meg og mine verdier og det kom som lyn ut av blå himmel! Fra å være en mild dame som visstnok så det gode i alt, til å plutselig vise seg å ha et relativt rasistisk syn, den så jeg ikke komme. Men veldig glad for at det kom for en dag og strengt tatt overrasket over at hun ikke så at jeg er diamentralt forskjellig fra hun der. Har ikke sveipet mye på Tinder, men konsentrert meg om å matche med de som har likt meg først. Det ironiske er at nå skulle det plutselig ramle inn et par matcher på noen jeg har sveipet høyre på tidligere. Så nå har jeg skrudd av alle notifikasjoner på min Tinder. Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at her kan jeg leke meg, men selv om jeg skulle ønske det, så har jeg det ikke i meg (enda...). Full konsentrasjon om kommende date(r) med det som ser ut til å være en meget god match! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. oktober #1673 Del Skrevet 16. oktober Fjompenisse skrev (50 minutter siden): Dobbeldating vil ikke være en utfordring, da den andre viste seg å ha noen brunsvidde sider som ikke er kompatibel med meg og mine verdier og det kom som lyn ut av blå himmel! Fra å være en mild dame som visstnok så det gode i alt, til å plutselig vise seg å ha et relativt rasistisk syn, den så jeg ikke komme. Men veldig glad for at det kom for en dag og strengt tatt overrasket over at hun ikke så at jeg er diamentralt forskjellig fra hun der. Velkommen til nettdatingverdenen.🙂 Man må regne med mye sånt. Det er lurt å holde forventningene lave også selv om man har hatt bra samtaler før date, det kan være veldig annerledes når man møtes ansikt til ansikt. Og det er mye rart som kan dukke opp etter hvert selv hos de som virker perfekte. Men det er mulig å være heldig også.🙂 Når skal dere på date da? Sånn for oss som ikke dater, og lever gjennom andre akkurat nå...Forventer selvfølgelig referat😉 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 16. oktober #1674 Del Skrevet 16. oktober Engel skrev (59 minutter siden): Velkommen til nettdatingverdenen.🙂 Man må regne med mye sånt. Det er lurt å holde forventningene lave også selv om man har hatt bra samtaler før date, det kan være veldig annerledes når man møtes ansikt til ansikt. Og det er mye rart som kan dukke opp etter hvert selv hos de som virker perfekte. Men det er mulig å være heldig også.🙂 Når skal dere på date da? Sånn for oss som ikke dater, og lever gjennom andre akkurat nå...Forventer selvfølgelig referat😉 Jeg er nok herlig naiv når det kommer til mennesker og har som utgangspunkt at alle er gode. Opplever veldig sjelden at det er en sånn kræsj som nå. Ser at det har ramlet inn noen snapper i dag fra hun som skuffet meg, orker ikke å åpne de. Skal heller kose meg med den gode følelsen av å date nå til helga 🥰 Prøver å holde forventningene daten lave, men sliter der. Kjenner at følelsene løper litt løpsk og jeg jobber for å ikke overtenke dette. I motsetning til forrige gang jeg hadde avtalt date og den ble kansellert, så er det ikke jeg som har initiert hverken flørting, date eller at vi skal møtes hjemme hos henne for et bedre måltid. Jeg har bare fulgt hennes taktstav og blitt med. Jeg ser jo også at det ser passe løk ut når jeg leser det selv skriver, men alt føles så jævlig riktig med denne dama. OK Fjompenisse, ro deg helt ned nå.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 16. oktober #1675 Del Skrevet 16. oktober Herr gift er nå så mye online på dagtid, og han pleier å jobbe på denne tiden. Jeg kjenner han så godt nå at jeg vet nøyaktig hva han pleier å drive med hver eneste dag. Vet når han pleier å begynne på jobb, når han slutter på jobb, når han er på treningsstudio og sånn. Vi pleide å snakke døgnet rundt i perioder 😅. Jeg har skikkelig lyst til å spørre om det går bra med han, men jeg skal ikke gjøre det. Gir meg selv fantastisk styrke her, til å motstå fordi jeg skal IKKE, skal IKKE, skal IKKE. Det er skikkelig vanskelig å slutte og bry seg om noen, sånn på den måten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. oktober #1676 Del Skrevet 16. oktober Fjompenisse skrev (3 timer siden): Jeg er nok herlig naiv når det kommer til mennesker og har som utgangspunkt at alle er gode. Opplever veldig sjelden at det er en sånn kræsj som nå. Ser at det har ramlet inn noen snapper i dag fra hun som skuffet meg, orker ikke å åpne de. Skal heller kose meg med den gode følelsen av å date nå til helga 🥰 Ikke slutt å svare uten å si fra om at du har mistet interessen. Send en melding om at du har merket noen forskjeller i verdier som gjør at du ikke ønsker å gå videre. Trenger ikke utdype noe mer, men vær gentleman. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 16. oktober #1677 Del Skrevet 16. oktober Engel skrev (18 minutter siden): Ikke slutt å svare uten å si fra om at du har mistet interessen. Send en melding om at du har merket noen forskjeller i verdier som gjør at du ikke ønsker å gå videre. Trenger ikke utdype noe mer, men vær gentleman. Vi hadde en ganske heftig diskusjon, så hun vet. Men er selvfølgelig ingen kødd og åpner snappene litt senere i kveld. Er nok ikke utenkelig at snappene inneholder et farvel fra hennes side, men orker ikke det stresset nå om det ikke skulle være det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 16. oktober #1678 Del Skrevet 16. oktober Snappene var ikke et farvel, men beklager. Og unnskyldninger for hvorfor hun sa det hun sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1679 Del Skrevet 16. oktober Har jeg gått glipp av noe innen norsk dating? Jeg har bodd mange år i utlandet, men driver og flytter tilbake, så bestemte meg for å gå på date mens jeg holdt på med flytting i Norge nylig. Dro først på en date. Hadde en lang og fin samtale, ingen åpenbare issues. Så ble jeg ghostet etterpå. Så dro jeg på en ny date. Også en fin samtale, snakket om ting vi burde finne på sammen. Så ble jeg ghostet. Hver eneste gang jeg har vært på date i landet jeg bor i nå, har mannen sendt melding ganske umiddelbart etter daten og sagt at det var koselig og om vi kan treffes igjen. Hva gjorde jeg feil her? 😅 Anonymkode: 2d660...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1680 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har jeg gått glipp av noe innen norsk dating? Jeg har bodd mange år i utlandet, men driver og flytter tilbake, så bestemte meg for å gå på date mens jeg holdt på med flytting i Norge nylig. Dro først på en date. Hadde en lang og fin samtale, ingen åpenbare issues. Så ble jeg ghostet etterpå. Så dro jeg på en ny date. Også en fin samtale, snakket om ting vi burde finne på sammen. Så ble jeg ghostet. Hver eneste gang jeg har vært på date i landet jeg bor i nå, har mannen sendt melding ganske umiddelbart etter daten og sagt at det var koselig og om vi kan treffes igjen. Hva gjorde jeg feil her? 😅 Anonymkode: 2d660...e3c Alle utlendinger jeg kjenner klager over akkurat det samme. Det er et globalt fenomen. Anonymkode: 5f890...a59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå