AnonymBruker Skrevet 29. mai #1081 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tinder fri måned! Veldig deilig 😊 det eneste jeg savner utrolig mye er sex. I løpet av livet mitt så har jeg hatt sex rundt 70-80 ganger og mesteparten av de var før jeg ble 20 år. Jeg trenger å ha de gode følelsene, føle en nærhet og en relasjon til mannen for å få det til å fungere. Jeg har prøvd one night stands, men liker det ikke. Føler meg skitten, ekkel og motbydelig etterpå. Klarer ikke å bli tent ordentlig. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette.. sukk. Anonymkode: 41db3...562 Det er super vanskelig å finne en god match, føles umulig. Samme båt, bare med ferre ligg, men har også de fleste før jeg ble 20, 18 faktisk 😅😭🙈 Håper du i nær framtid bare snubler over den perfekte løsningen, en fin mann ut av intet, så slipper du å måtte styre så mye med å vite hvordan 😊 Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 30. mai #1082 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Krysser fingrene! 😊 Anonymkode: 41db3...562 Takk!❤️ Vi er begge travle, men ser ut til at vi kan få til å møtes på søndag. I mellomtiden finner vi bare mer og mer vi har til felles. Så på papiret er dette en veldig god match. Så nå gjelder det egentlig å ikke få for høye forventninger før vi møtes😅 Er jo stor sjanse for å få en nedtur her... Har stalket litt også😇, og det er helt klart en mann jeg liker utseendet på også. (Han har litt dårlige bilder på profilen, utrolig hvor elendig menn er på å velge ut bra bilder av seg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #1083 Del Skrevet 30. mai 20 hours ago, AnonymBruker said: Det er super vanskelig å finne en god match, føles umulig. Samme båt, bare med ferre ligg, men har også de fleste før jeg ble 20, 18 faktisk 😅😭🙈 Håper du i nær framtid bare snubler over den perfekte løsningen, en fin mann ut av intet, så slipper du å måtte styre så mye med å vite hvordan 😊 Anonymkode: b0ba6...861 🫂 Jeg håper du også finner deg en god match! På dagens datingmarked er jeg veldig lite optimistisk. Jeg og noen venninner har egentlig landet på egen kjærlighet og egen velvære 😊 Anonymkode: 41db3...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #1084 Del Skrevet 30. mai 5 hours ago, Engel said: Takk!❤️ Vi er begge travle, men ser ut til at vi kan få til å møtes på søndag. I mellomtiden finner vi bare mer og mer vi har til felles. Så på papiret er dette en veldig god match. Så nå gjelder det egentlig å ikke få for høye forventninger før vi møtes😅 Er jo stor sjanse for å få en nedtur her... Har stalket litt også😇, og det er helt klart en mann jeg liker utseendet på også. (Han har litt dårlige bilder på profilen, utrolig hvor elendig menn er på å velge ut bra bilder av seg selv) Du får oppdatere oss på søndag 😊 Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #1085 Del Skrevet 30. mai Å våkne opp sammen med verdens fineste (for meg) mann er fantastisk å endelig i dag fikk jeg muligheten. Jeg er så spent på hvordan dette utvikler seg å siden jeg brått ble avvist og ghostet av min forrige date (etter to mnd) er jeg litt brent kan man si. Samtidig som hele meg vil gå 200% all in i dette. Dvs jeg må roe ned. Men blir så ivrig når jeg liker noen. Å han er så fin at hvert et fiber i kroppen min lenger etter han hele tiden. Så utrolig klassete forelska man kan klare å bli i en alder av 46 år 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #1086 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 8.18): Jeg prater (skriver) med en mann som virker utrolig god🩷 Vi bor langt fra hverandre (må fly), så jeg vet ikke når vi får til å møtes, men det ligger helt klart i kortene. Har aldri «møtt» en mann som er såpass på, skriver mye, virker interessert, og er generelt sjukt hyggelig. Dette er kun via meldinger, så hvordan han er i virkeligheten gjenstår å se. Men jeg er håpefull🥰 Anonymkode: 30ed0...061 Jeg skriver fortsatt med denne mannen daglig, og han fremstår som verdens skjønneste. Jeg er rett og slett betatt uten å ha møtt han! Føler meg som en fjortis som sjekker meldinger hele dagen. Det kan jo potensielt bli en skikkelig nedtur. Eller noe veldig bra. Anonymkode: 30ed0...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. mai #1087 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg skriver fortsatt med denne mannen daglig, og han fremstår som verdens skjønneste. Jeg er rett og slett betatt uten å ha møtt han! Føler meg som en fjortis som sjekker meldinger hele dagen. Det kan jo potensielt bli en skikkelig nedtur. Eller noe veldig bra. Anonymkode: 30ed0...061 Den som intet våger intet vinner hetes det.. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 30. mai #1088 Del Skrevet 30. mai 6 hours ago, AnonymBruker said: Å våkne opp sammen med verdens fineste (for meg) mann er fantastisk å endelig i dag fikk jeg muligheten. Jeg er så spent på hvordan dette utvikler seg å siden jeg brått ble avvist og ghostet av min forrige date (etter to mnd) er jeg litt brent kan man si. Samtidig som hele meg vil gå 200% all in i dette. Dvs jeg må roe ned. Men blir så ivrig når jeg liker noen. Å han er så fin at hvert et fiber i kroppen min lenger etter han hele tiden. Så utrolig klassete forelska man kan klare å bli i en alder av 46 år 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 Herlig å høre! Jeg føler med deg. 😍 Når jeg sovner og våkner med (for meg) verdens fineste dame på armen er jeg i himmelen! Men når vi er vekk fra hverandre går angst og avoidant-tendenser av som løpske nyttårsrsketter i hodet mitt. Det er krevende regulere slike følelser, men det er viktig å gjøre det for å ikke ødelegge forholdet. Men ellers har det vært over 3 mnd hvetebrødsdager med et vakkert menneske. Det er utrolig deilig å være sammen med en som er så åpen og ærlig om følelser og hva hun vil med dette og jeg gjør det jeg kan for å være likedan tilbake og stiller opp for henne når det er noe hun trenger og ikke bare for kyss-og-klem delen. Vi har gjort og opplevd mye sammen på kort tid og lært mye om hverandre. Det er lett å gå litt av hengslene når man ikke er sammen. I mangel på nærhet og kroppspråk er det lett å bli fiksert på tekstmeldinger og tolke de, eller fravær av de på værst tenkelig måte. Men det går aldri en dag uten en hyggelig melding. Og når vi er sammen er det ikke et fnugg av tvil og bare fryd og gammen og vi nyter hverandre. Tenk at dette for noen mnd siden bare var et bilde på Tinder av en søt dame jeg trodde var utenfor rekkevidde, og vurderte å ikke treffe... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 31. mai #1089 Del Skrevet 31. mai Godt å høre at det er to stk som har lyktes innen ett halvår har gått😊 Lykke til begge to.🍀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 31. mai #1090 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Å våkne opp sammen med verdens fineste (for meg) mann er fantastisk å endelig i dag fikk jeg muligheten. Jeg er så spent på hvordan dette utvikler seg å siden jeg brått ble avvist og ghostet av min forrige date (etter to mnd) er jeg litt brent kan man si. Samtidig som hele meg vil gå 200% all in i dette. Dvs jeg må roe ned. Men blir så ivrig når jeg liker noen. Å han er så fin at hvert et fiber i kroppen min lenger etter han hele tiden. Så utrolig klassete forelska man kan klare å bli i en alder av 46 år 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 Å de følelsene der!🥰 Forelsket blir man uansett alder altså. Hadde virkelig vært deilig å kjenne på det igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #1091 Del Skrevet 31. mai GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Godt å høre at det er to stk som har lyktes innen ett halvår har gått😊 Lykke til begge to.🍀 Takk 🥰 håper bare det varer denne gangen da. Jeg heier på deg å håper du snart finner noen du også. Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 31. mai #1092 Del Skrevet 31. mai BobTheNoob skrev (8 timer siden): Herlig å høre! Jeg føler med deg. 😍 Når jeg sovner og våkner med (for meg) verdens fineste dame på armen er jeg i himmelen! Men når vi er vekk fra hverandre går angst og avoidant-tendenser av som løpske nyttårsrsketter i hodet mitt. Det er krevende regulere slike følelser, men det er viktig å gjøre det for å ikke ødelegge forholdet. Men ellers har det vært over 3 mnd hvetebrødsdager med et vakkert menneske. Det er utrolig deilig å være sammen med en som er så åpen og ærlig om følelser og hva hun vil med dette og jeg gjør det jeg kan for å være likedan tilbake og stiller opp for henne når det er noe hun trenger og ikke bare for kyss-og-klem delen. Vi har gjort og opplevd mye sammen på kort tid og lært mye om hverandre. Det er lett å gå litt av hengslene når man ikke er sammen. I mangel på nærhet og kroppspråk er det lett å bli fiksert på tekstmeldinger og tolke de, eller fravær av de på værst tenkelig måte. Men det går aldri en dag uten en hyggelig melding. Og når vi er sammen er det ikke et fnugg av tvil og bare fryd og gammen og vi nyter hverandre. Tenk at dette for noen mnd siden bare var et bilde på Tinder av en søt dame jeg trodde var utenfor rekkevidde, og vurderte å ikke treffe... 🥹 ønsker meg dette igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 31. mai #1093 Del Skrevet 31. mai miss summers skrev (2 timer siden): 🥹 ønsker meg dette igjen. Gjør vi alle men ikke alle av oss som får oppleve det. Sånn er livet👏😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #1094 Del Skrevet 31. mai Unnskyld! Jeg må bare dele dette med noen. Dette er en avsporing fra tråden og jeg virkelig håper at det er greit. Jeg er veldig godt på veien til å finne roen og freden i livet som jeg vil, men jeg har nedlagt en beinhard jobb de siste månedene for å komme meg ditt. Jeg har kjempet meg gjennom sammenbrudd, tårer, reist meg og fortsatt, gjennom angstanfall, stygge tanker, gjennom stress og uro. Jeg vil opp og frem. Jeg vil leve det livet jeg ønsker og streber. Jeg virkelig vil.. Men det begynte å gå skikkelig nedover i april, smalt tilslutt skikkelig i midten av mai nå og jeg har knapt ork nå til å tenke. Legen min sier jeg har veldig mange symptomer som kan tyde på at jeg er utslitt. Jeg skulle egentlig ha eksamen i dag, men søkte om gyldig fravær og utsatt eksamen. På randen til å gå inn i et panikkanfall. Føler jeg burde.. burde.. klare å gå. Føler så mye stygt som sniker seg inn i hodet mitt nå. Og skammer jeg meg sånn. Gyldig fravær og utsatt eksamen? Garantert ikke. Hele hjertet mitt sier nei, jeg har ikke god nok grunn. Anonymkode: 41db3...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #1095 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Unnskyld! Jeg må bare dele dette med noen. Dette er en avsporing fra tråden og jeg virkelig håper at det er greit. Jeg er veldig godt på veien til å finne roen og freden i livet som jeg vil, men jeg har nedlagt en beinhard jobb de siste månedene for å komme meg ditt. Jeg har kjempet meg gjennom sammenbrudd, tårer, reist meg og fortsatt, gjennom angstanfall, stygge tanker, gjennom stress og uro. Jeg vil opp og frem. Jeg vil leve det livet jeg ønsker og streber. Jeg virkelig vil.. Men det begynte å gå skikkelig nedover i april, smalt tilslutt skikkelig i midten av mai nå og jeg har knapt ork nå til å tenke. Legen min sier jeg har veldig mange symptomer som kan tyde på at jeg er utslitt. Jeg skulle egentlig ha eksamen i dag, men søkte om gyldig fravær og utsatt eksamen. På randen til å gå inn i et panikkanfall. Føler jeg burde.. burde.. klare å gå. Føler så mye stygt som sniker seg inn i hodet mitt nå. Og skammer jeg meg sånn. Gyldig fravær og utsatt eksamen? Garantert ikke. Hele hjertet mitt sier nei, jeg har ikke god nok grunn. Anonymkode: 41db3...562 Du har god nok grunn. Ta en liten pause å få litt mer ro ❤️ Det kommer til å ordne seg, selv om psyken kan være en grusomt effektiv sabotør. God bedring 😊 Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 31. mai #1096 Del Skrevet 31. mai Jeg vet at KG ikke tillater kontaktannonser, men jeg ser jo på flere kommentarer og innlegg her inne at det er mange her inne som ønsker å finne kjærligheten. Det kunne jo derfor være artig å høre hva single her faktisk drømmer om å finne. Hvis man ikke poster anonymt og kommer fra samme området kan man jo ta kontakt og være heldig 🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #1097 Del Skrevet 31. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Du har god nok grunn. Ta en liten pause å få litt mer ro ❤️ Det kommer til å ordne seg, selv om psyken kan være en grusomt effektiv sabotør. God bedring 😊 Anonymkode: b0ba6...861 Takk! Unnskyld det er ikke mening å drive og dumpe så mye rart her inne. Jeg måtte bare dele i vei et sted. Og dette er vel en av grunnene til at jeg har valgt bort dette med menn. Jeg har ikke helt troen på at det egentlig kommer til å løse seg eller løsne for meg på det området. 😅 Anonymkode: 41db3...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #1098 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Unnskyld det er ikke mening å drive og dumpe så mye rart her inne. Jeg måtte bare dele i vei et sted. Og dette er vel en av grunnene til at jeg har valgt bort dette med menn. Jeg har ikke helt troen på at det egentlig kommer til å løse seg eller løsne for meg på det området. 😅 Anonymkode: 41db3...562 Det er fullstendig lov, å syns ikke det var rart 😊 Er bare synd du har det tøft, også når det kommer til menn. Men jeg tror det vil løsne seg, å jeg har ekstra kraftig håp, nok for 2 😄 Det er mye motgang i livet, men så lenge en prøver å lytte til segselv både med ro og når en føler seg klar for å prøve igjen, så tror jeg på at det vil gå bra. Vi må jo bare håpe og fortsette å svømme 😁🐠 Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #1099 Del Skrevet 1. juni 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er fullstendig lov, å syns ikke det var rart 😊 Er bare synd du har det tøft, også når det kommer til menn. Men jeg tror det vil løsne seg, å jeg har ekstra kraftig håp, nok for 2 😄 Det er mye motgang i livet, men så lenge en prøver å lytte til segselv både med ro og når en føler seg klar for å prøve igjen, så tror jeg på at det vil gå bra. Vi må jo bare håpe og fortsette å svømme 😁🐠 Anonymkode: b0ba6...861 Takk igjen for veldig hyggelig svar! Logisk sett så vet jeg det vil gå bra tilslutt, men følelsene mine er ikke helt på bølgelengde med logikken ennå! Det er jo noe med å stå i dette, og som du sier, lytte til seg selv. Det har jeg øvd veldig mye på det siste året. Og jeg vet jo, at den beste veien for å lykkes er og stå i det. Hver dag nå streber jeg med alle disse følelsene for å bli bedre, bli det mennesket jeg har lyst til å være, sånn at en flott mann kan se på meg og elske meg tilbake, sånn at jeg for første gang i livet kan støtte meg på noen, stole på noen og ha noen på min side. Jeg vet hvordan man gjør det mot en person, men jeg trenger å få det tilbake. Anonymkode: 41db3...562 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #1100 Del Skrevet 1. juni Jeg har problemer med at når jeg liker en mann, så ønsker jeg at det skal gå fort. Altså sees hele tiden, sende meldinger hele tiden. Jeg blir veldig stresset når jeg ikke hører fra han så ofte som før, at han bruker lenger tid på å svare enn han gjorde i starten osv. Jeg tenker da at han har funnet en annen, at han er lei, liker meg ikke osv. Jeg gir ikke uttrykk for dette, og jeg matcher hans energi og frekvens. Men inni meg dør jeg! Jeg vet at jeg må roe ned, men jeg vet ikke hvordan når hodet mitt kun tenker på han. Anonymkode: 30ed0...061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå