Calaska Skrevet 26. november 2024 #1781 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 20.50): Helt enig! Det er ikke noe kos å tilbringe hele desember alene i sofaen mens alle par snakker om hvor kos de har det hjemme. Stor klem til deg, kast deg ut på apper igjen! du har verden for dine føtter Anonymkode: 3559d...716 Tusen takk, jeg må innrømme at jeg synes det er bortkastet at jeg skal gå alene når jeg har så lyst å gi kjærlighet og kose 😜☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 26. november 2024 #1782 Del Skrevet 26. november 2024 Rosakatt skrev (På 23.11.2024 den 21.13): Men syns dere ikke det er litt kleint med ny kjæreste rett før jul? Jeg hadde syns det var for stress å skulle gi julegave så fort uten å vite hva han liker så godt. Er generøs ja, handler om stresset, ikke at jeg ikke ønsker være gavmild. Er bare så kleint å ikke nå opp til noens gave opplevelse, vil liksom gi dem en perfekt gave. Jeg ville synes det er perfekt med kjæreste rett før jul ☺️☺️🤭 Trenger ikke være perfekt gave, man ser vedkommende er interessert i og gir noe som ikke er alt for mye tenker jeg da.. Kliner ikke til med ei jakke til 7000 😃 i min verden ville en gave kanskje kostet 3-500 om jeg fikk ny kjæreste nå. Men lite sannsynlig.. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 26. november 2024 #1783 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.17): Den er vond. Men tidlig i datingen må man ikke la ting gå inn på seg. Alle leter etter den som passer, og man må bare erkjenne at ikke alle synes de passer med alle. Det handler ikke om "å være god nok". For den rette er du selvsagt det. Og så er det selvfølgelig en del useriøse der ute. Det må man bare stålsette seg på. Ja jeg har vært i "gamet" en stund og "luker" ut. Han her er seriøs. Jeg blir nok fort tilknyttet, spesielt etter sex og kan fantasere om hva vi skal gjøre osv. Jobber med meg selv på området.. Det skjer ikke alltid, men litt for ofte. Traumer fra barndom, ble aldri anerkjent følelser. Heller avvist. Endret 26. november 2024 av Calaska Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 26. november 2024 #1784 Del Skrevet 26. november 2024 Calaska skrev (3 minutter siden): Jeg ville synes det er perfekt med kjæreste rett før jul ☺️☺️🤭 Trenger ikke være perfekt gave, man ser vedkommende er interessert i og gir noe som ikke er alt for mye tenker jeg da.. Kliner ikke til med ei jakke til 7000 😃 i min verden ville en gave kanskje kostet 3-500 om jeg fikk ny kjæreste nå. Men lite sannsynlig.. Liker holdningen din, det skal jo være koslig med kjæreste 😊 Krysser fingrene at du får en ekstra gave å handle 🤞 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 26. november 2024 #1785 Del Skrevet 26. november 2024 Engel skrev (10 timer siden): Det er alltid litt tøft. Jeg har heldigvis mine ungdommer i jula i år, men hadde min første jul hvor jeg faktisk var helt alene i fjor (dvs feiret ikke sammen med noen andre heller). Og utrolig nok gikk det veldig greit også, jeg klarte å nyte å ha noen helt rolige dager for meg selv🥰 Pass på at dere koser dere masse med barna i adventstiden ja, jeg er veldig glad i tradisjonene vi har bygget opp gjennom årene, og det er ungdommene også. Selv den utflyttede studenten måtte spørre om vi kunne spare noen av tingene til han kommer hjem på ferie så han får være med.🥰Får ellers ikke lov til å endre noe.😅 Selve juleaften er jo faktisk bare en liten del av hele juletida, det er greit å minne seg selv på det. I år ser det ut til å bli nyttårsfeiring med en ganske stor gjeng nye venner, det må jeg si at jeg setter veldig pris på🙂 Det er også en tøff dag når man er singel syns jeg. Så koslig å høre, virker som du har en svært god relasjon til dine 🥰❤️ Her lager vi forsatt adventskalender til hverandre det synes jeg er enormt koslig tradisjon. Bare jeg som lagde til han når han var liten men fra han var ca 10 kom han med ønske om å også få lov lage til meg. Vi gjør en hel greie ut av det, reiser ut og handler sammen, spiser mat ute, så hjem å ha på julemusikk og lage til kalender ☺️8 år nå straks den tradisjonen🥰❤️🎄 Så har han alerede booket seg mormor jul neste år så det skal jeg tenke på og glede meg til☺️det vil jo og si mamma jul 🤭🥰 Julaften blir med familie, da skal jeg fokusere mest på niesa mi❤️romjula aleine og så nyttårsaften med veninner ☺️❄️enig i at nyttårsaften også kan være kjip selv om jeg syns julaften er verst. I år har jeg vært veldig på hugget har en stappfull desember med masse sosiale planer liker det egentlig best sånn selv om det er travelt å være ja menneske 🤭🥰❤️🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 27. november 2024 #1786 Del Skrevet 27. november 2024 -Missi- skrev (9 timer siden): I år har jeg vært veldig på hugget har en stappfull desember med masse sosiale planer liker det egentlig best sånn selv om det er travelt å være ja menneske 🤭🥰❤️🎄 Samme her🥰 Men nå måtte jeg faktisk melde avbud til en ting denne uka, innså at tida ikke gikk opp.😅🙈 Føler jeg er veldig heldig som har det sånn da, vet at mange kjenner mye på ensomhet på denne tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1787 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg hadde virkelig troa på at 2024 var mitt år men næh, det er samme suppa fortsatt. Jeg klarer bare å tiltrekke meg menn som er følelsesmessig utigjengelige å som ikke vil inn i forhold (selv om de sier det) Tok sjansen på å starte et nytt FFforhold hvor jeg/vi var enige om bare sex men det går som det går, grunnene til at jeg først crusha han på happn i februar kikker inn å følelsene (mine) klarer ikke å styre seg. Jeg har fått følelser. Jo mer sex vi har jo mer følelser. Prøver å komme meg ut av mønsteret, prøver å finne en annen, prøver å bare flyte med. Totalt kaos mao. Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 28. november 2024 #1788 Del Skrevet 28. november 2024 Sparkling_Pink skrev (På 6.11.2024 den 23.40): Etter ukevis uten at det skjer noe har jeg nå avtale med å få skravlet med et skjønt menneske i morgen, og to som jeg kanskje skal møte i løpet av noen uker. Har nå ei anledning som kommer hvor han helskjønne og jeg er på samme tilstelning… gleder meg skikkelig! Det er nokså jevn kontakt mellom oss og samtalene er fine. Om han nå etterhvert har funnet ut om han er interessert i meg, vil han få muligheten til å vise det. Det er helt klart noen kapittel før kjærlighet, og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg håper på, men jeg tror helt klart det er etablert at jeg liker han. Av de andre; han ene jeg skulle møte har jeg mistet kontakten med og han andre vet jeg ikke om har det som trengs for å få landet vår løselige avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. november 2024 #1789 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 3.49): Dette her er så vanskelig. Var frem og tilbake med en dame, veldig frem og tilbake. Hun avviste og jeg la det dødt. Så kommer hun etter mange måneder tilbake og ønsker å treffes og finne på ting. Greit det, jeg gir det en sjanse til, for syns egentlig hun er bra. Tiden går, hun inviterer på tur dog ser jeg ikke meldingen før seint. Så plutselig smeller hun at hun ikke dater grunner på grunn et par ting (har jobb, men ikke en jobb man ønsker å stå i) (Ikke egen bolig, leier). , det er helt greit. Men hvorfor tok du kontakten igjen for å treffes når du allerede har bestemt deg for noe og du visste om de tingene. Fatter ikke hva enkelte tenker med og hvordan de kan leke med følelsene til folk Anonymkode: 04ecc...711 Mitt inntrykk her, utifra hva du forteller, er at hun er dessverre ikke interessert, men jaktet på litt oppmerksomhet. Jeg virkelig beklager for at dette har skjedd med deg! Det er utrolig vondt når det skjer ❤️🫂 Sender masse varme tanker og håper det går bra med deg! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. november 2024 #1790 Del Skrevet 28. november 2024 GrønnNellik68 skrev (På 25.11.2024 den 6.03): Hei ja det har ikke skjedd så mye mer her da. Har forsatt kontakt og han ytrer ønske om å møtes snart. Han var uheldig for litt over en uke siden og vri kneet ut av ledd så går for tiden på krykker. Om det blir operasjon ut av det vet jeg ikke enda da. Så det ble en set back der, ellers hadde vi snakket om å møtes i helga som var. Men kjemien via meldinger er forsatt god. Så får se hvordan det blir. Jeg har fortsatt lyst til å se han igjen. Jeg har vært på forskjelige sider og snakket med folk, men tenker bare inni meg at nei vil heller møte han. Det er så mye enklere alt med han. Han er enkel og forholde seg til enn mange av de andre. Jeg var innom nakentid her men må innrømme at jeg fikk "pikk" sjokk. Tror aldri jeg har sett så mange pikk bilder på ett døgn ass. Som kom i innboksen der, absolutt ingen side for meg. Der var det bare sexfiksert hele opplegget. Så koselig oppdatering! Utrolig synd med kneet hans. Håper dere får til å møtes snart 🥰❤️ dette her virker kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. november 2024 #1791 Del Skrevet 28. november 2024 DelvisPresley skrev (På 24.11.2024 den 23.24): En ny singel og barnløs jul står for døren. Vel.. vi får henge på KG på juleaften. Jeg har heller ingen familie å feire med.. min sønn, som er tenåring, foretrekker sin far som har stor familie og det er også to halvsøsken. Han har ikke vært hjemme på juleaften på.. uhm.. 6 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. november 2024 #1792 Del Skrevet 28. november 2024 Sparkling_Pink skrev (5 timer siden): Har nå ei anledning som kommer hvor han helskjønne og jeg er på samme tilstelning… gleder meg skikkelig! Det er nokså jevn kontakt mellom oss og samtalene er fine. Om han nå etterhvert har funnet ut om han er interessert i meg, vil han få muligheten til å vise det. Det er helt klart noen kapittel før kjærlighet, og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg håper på, men jeg tror helt klart det er etablert at jeg liker han. Ååååååh! Hold oss oppdatert ❤️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 28. november 2024 #1793 Del Skrevet 28. november 2024 Sparkling_Pink skrev (6 timer siden): Har nå ei anledning som kommer hvor han helskjønne og jeg er på samme tilstelning… gleder meg skikkelig! Det er nokså jevn kontakt mellom oss og samtalene er fine. Om han nå etterhvert har funnet ut om han er interessert i meg, vil han få muligheten til å vise det. Det er helt klart noen kapittel før kjærlighet, og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg håper på, men jeg tror helt klart det er etablert at jeg liker han. 🤞🤞 Masse lykke til! Jeg trodde jeg hadde en sånn anledning med en som jeg er nysgjerrig på, men så meldte han selvfølgelig avbud i siste øyeblikk.🤪 Heldigvis uansett en kjempefin kveld da, masse bra mennesker. Men ble litt skuffet ja. Trenger å bli litt bedre kjent før jeg vurderer om det kan være aktuelt å prøve noe fremstøt der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 1. desember 2024 #1794 Del Skrevet 1. desember 2024 Blått skrev (På 28.11.2024 den 7.14): Vel.. vi får henge på KG på juleaften. Jeg har heller ingen familie å feire med.. min sønn, som er tenåring, foretrekker sin far som har stor familie og det er også to halvsøsken. Han har ikke vært hjemme på juleaften på.. uhm.. 6 år? Man føler på ensomheten i desember merker jeg. Nok en jul uten kjæreste...sukk. Det er dritt, fordi jeg vil virkelig ha en kjæreste nå. Det er utrolig koselig. Bare holde rundt hverandre, kose. Ha noen å skjemme bort. Hadde vært så fint ❤️ *Dobbeltsukk* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1795 Del Skrevet 1. desember 2024 DeLorean skrev (2 timer siden): Man føler på ensomheten i desember merker jeg. Nok en jul uten kjæreste...sukk. Det er dritt, fordi jeg vil virkelig ha en kjæreste nå. Det er utrolig koselig. Bare holde rundt hverandre, kose. Ha noen å skjemme bort. Hadde vært så fint ❤️ *Dobbeltsukk* Bruker du å legge inn koslige ting i dating, slike ting du søker etter å gjøre med en kjæreste? Det er en her som tok med kake til daten sin, om jeg tror de spiste ute også om jeg ikke husker feil. Det var utrolig søtt 🥰 Nå vet jeg ikke om de kjennte hverandre godt på det tidspunktet, men kanskje noe litt rett i hverdagen med deg, vil bringe noe fint i dating, som igjen blir kos i juletiden i det minste, selv om de kanskje eller kanskje ikke blir kjærester? Beklager om du allerede gjør eller ikke vil. Følte bare du kanskje er klar for å riste båten og ha litt spenstig endring. Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 1. desember 2024 #1796 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker du å legge inn koslige ting i dating, slike ting du søker etter å gjøre med en kjæreste? Det er en her som tok med kake til daten sin, om jeg tror de spiste ute også om jeg ikke husker feil. Det var utrolig søtt 🥰 Nå vet jeg ikke om de kjennte hverandre godt på det tidspunktet, men kanskje noe litt rett i hverdagen med deg, vil bringe noe fint i dating, som igjen blir kos i juletiden i det minste, selv om de kanskje eller kanskje ikke blir kjærester? Beklager om du allerede gjør eller ikke vil. Følte bare du kanskje er klar for å riste båten og ha litt spenstig endring. Anonymkode: b0ba6...861 Nei, jeg har ikke gjort det. Så den personen var ikke meg. Men, jeg har tatt med en potteplante til en date engang fordi alle de hun hadde var døde 🤣 Jeg elsker mat og spesielt kake! Det er veldig veldig turn on med ei som elsker det. Og generelt sett like å kose seg 😊 Det skal også sies at trening er veldig viktig for meg. Alt med måte, ikke sant? Se det positive - jo mer man trener, jo mer kake 😁 🍰 Favoritten er mammas gulrotkake 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1797 Del Skrevet 3. desember 2024 Jeg skal treffe en ny match på lørdag.. Jeg tror jeg må bare kjøre på og date. Skjønner ikke helt hvor året har blitt av, sånn datingmessig når jeg ser på tittelen her. For jeg skulle jo finne en i 2024. Tenkte d var greit.. 😅 MEN skal se det blir samme mål for 2025. Anonymkode: 852a6...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 3. desember 2024 #1798 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 11.41): Bruker du å legge inn koslige ting i dating, slike ting du søker etter å gjøre med en kjæreste? Det er en her som tok med kake til daten sin, om jeg tror de spiste ute også om jeg ikke husker feil. Det var utrolig søtt 🥰 Nå vet jeg ikke om de kjennte hverandre godt på det tidspunktet, men kanskje noe litt rett i hverdagen med deg, vil bringe noe fint i dating, som igjen blir kos i juletiden i det minste, selv om de kanskje eller kanskje ikke blir kjærester? Beklager om du allerede gjør eller ikke vil. Følte bare du kanskje er klar for å riste båten og ha litt spenstig endring. Anonymkode: b0ba6...861 jeg har både opplevd menn gjøre det, og gjort det selv. Mange ganger. Mulig det er mer vanlig hos oss som er voksne (40+)? Avtaler veldig ofte å gå en tur på første date, og da er det lett å ta med kaffe og noe attåt, eller ha det på lur når man kommer tilbake til parkeringen sånn om man ønsker å forlenge daten litt😉. Det søteste jeg har opplevd der var en som hadde med hjemmelaget pannecotta med friske bær til kaffen. Nå var det pga at han hadde hatt familieselskap dagen før altså, ikke lagd til daten, men det ble uansett noe man husker. Han fikk vist at han kan litt på kjøkkenet, at han har et nært forhold til familien, og at han la litt ekstra i daten. Veldig bra innsalg.😊 Vi datet i 6-7 mnd. Utolig fin fyr som jeg fortsatt syns det er leit at det ikke klaffet 100% med (det var han som trakk seg). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 3. desember 2024 #1799 Del Skrevet 3. desember 2024 Prøvde app igjen, Happn denne gangen. Gått et par uker nå, et par likes og null matches, og nå ser jeg at jeg stort sett får opp folk 100 km unna. Kan vel igrunnen gi opp den og installlere Tinder, antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1800 Del Skrevet 3. desember 2024 Jeg var heldig og fant kjærligheten i 2024 ❤️ Vi møttes sent i 2023 men 2024 har vært et år vi har brukt for å bli kjent med hverandre og finne ut at vi ønsker å ha en framtid sammen. Jeg unner alle å finne sin person, ikke gi opp, de kommer vanligvis når man minst venter det ❤️ Anonymkode: f58c7...58e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå