Gå til innhold

Hvilket brett? (eller ipad)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wacom intous, apple ipad eller en annen? Skal begynne å bruke procreator for å lage digitale illustrasjoner, men er ganske grønn når det kommer til optiske tegnebrett🫣Fordelen med apple er at du ser det du tegner på skjerm(slipper å koble til pc), og kan ta den med overalt. Selv om apple er overpriset, ser det ut til å passe nybegynnere bedre. Noen som har peil på hva man bør tenke på??

Anonymkode: 98e13...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Wacom intous, apple ipad eller en annen? Skal begynne å bruke procreator for å lage digitale illustrasjoner, men er ganske grønn når det kommer til optiske tegnebrett🫣Fordelen med apple er at du ser det du tegner på skjerm(slipper å koble til pc), og kan ta den med overalt. Selv om apple er overpriset, ser det ut til å passe nybegynnere bedre. Noen som har peil på hva man bør tenke på??

Anonymkode: 98e13...7da

Jeg bruker procreate på IPaden. Fungerer veldig bra sammen med Apple Pencil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Procreate er vel bare å få på apple produkter, så hvis du ikke har mac så må det vel bli ipad? Selv har jeg hatt både det ene og det andre, men bruker helt klart ipad'n mest, bare fordi det er mest lettvint og er ganske fornøyd med den. Har også en eldre wacom cintiq som ble flittig brukt helt til jeg kjøpte ipad'n. Nå bruker jeg så og si aldri wacom'n lenger, fordi jeg blir så bundet til å sitte på et sted.

Jeg foretrekker Clip Studio Paint fremfor Procreate, men masse kult med Procreate også, og procreate er kanskje mer nybgegynner vennlig. Et tips er å følge procreate på insta, de legger ofte ute korte snutter med lure tips og triks.

Anonymkode: 45bc2...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...